Gjest 2324 Skrevet 26. januar 2006 #21 Skrevet 26. januar 2006 Jeg har i hvertfall smakt ← Jeg også..
Gjest GreenSky Skrevet 26. januar 2006 #22 Skrevet 26. januar 2006 Hvis du ikke vil kline engang etterpå, hvordan kan du da forvente at han i det hele tatt skal gidde?? :klø: ← Skulle det være noe problem? Selvsagt gidder han. Han digger det jo. Og omvendt, jeg kliner ikke etter at jeg har gitt oralsex, heller.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #23 Skrevet 27. januar 2006 Hvis det funker for dere, er det jo bra det. Men kan ikke helt skjønne hvorfor det er så viktig å unngå klining etter oralsex. Han smaker, vel, sex. Og jeg smaker sex. Det er samme type spesielle smak, og det skaper ingen problemer i forhold til klining! Sex er per definisjon, klissete, rart og gøy- så hvorfor ikke bare la det stå til Til trådstarter; du er sikkert helt normal. Men mann (kvinn) deg opp til å ta det opp med gynekologen hvis det er noe du lurer på. De har sikkert hørt historien før...
Gjest Bellatrix Skrevet 27. januar 2006 #24 Skrevet 27. januar 2006 Ber du typen din gå og vaske munnen sin etter at han har smakt på deg før han får kysse deg igjen da? ? ? ← Nei. Men når jeg har sex så smkaer jeg ikke, jeg bare nyter.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #25 Skrevet 27. januar 2006 Ok. Jeg har ikke for vane å smake på meg selv nedentil, men kanskje det er jeg som er sær. ← Ja, det kan være at du er da. Trådstarteren behøver jo ikke å ha det som en vane eller sesongbetont tradisjon å smake på seg selv hun heller...men de aller fleste jenter har nok gjort det til tider ja. Det er naturlig å være nysgjerrig - også på seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #26 Skrevet 27. januar 2006 Nei. Men når jeg har sex så smkaer jeg ikke, jeg bare nyter. ← Vel, noen må smake for å nyte.
Trampe Skrevet 27. januar 2006 #27 Skrevet 27. januar 2006 Hm, ikke så lett det der. Jeg tror du bare ganske enkelt må spørre han om du smaker merkelig. Er ikke det det beste? Det tok lang tid før mannen min ville gi meg oralsex. Faktisk så lang tid at jeg spurte han rett ut om han noen gang hadde tenkt å gjøre det. Min forrige kjæreste var fantastisk på akkurat det, og når man først har fått smaken på det... Mannen var så ærlig at han svarte at han ikke likte å gi oralsex. Han hadde prøvd det et par ganger på sin første kjæreste, og hun smakte forferdelig. Etter det hadde han ikke gjort det på noen. Etter ei stund prøvde han allikevel, og han fant ut at jenter smaker forskjellig. Han sier ihvertfall at jeg smaker godt, og han gir meg støtt og stadig. Men selv liker jeg ikke smaken av meg. (Ja, jeg har smakt. Føler meg ikke unormal av den grunn) Rotete dette, ja, men det kan da hende at du smaker helt greit selv om du ikke synes det selv. Bare hold hygienen ved like, så skal det ikke være noe problem. Jeg vasker meg hver dag, og passer på at han ikke får gi meg oralsex hvis jeg føler meg skitten. Vil vel ikke utsette han for det! Lykke til!
Lenestol Skrevet 3. februar 2006 #28 Skrevet 3. februar 2006 Kjæresten min sier jeg smaker løk... kompliment eller????
Våken Skrevet 3. februar 2006 #29 Skrevet 3. februar 2006 Kjæresten min synes jeg smaker fantastisk, jeg synes jeg smaker litt rart... Det å kline etter at jeg har fått oralsex var jeg for en stund siden ikke så veldig glad i, kan man si. Men, nå har jeg på en måte vendt meg til.. er ikke noe issue for meg lenger
Gjest GreenSky Skrevet 3. februar 2006 #30 Skrevet 3. februar 2006 Jeg spurte PV en gang. Han sa det smakte godt. Merkelig! :klø:
Gjest StoreSky Skrevet 3. februar 2006 #31 Skrevet 3. februar 2006 JEG kliner gjerne etter at han har "smakt" - så får dere andre bare vente til han har pusset tennene...!! Og ja, jeg vet sånn noenlunde hvordan jeg smaker -og jeg smaker bedre enn min "ettellerannet"...! hihi
Gjest skyller Skrevet 14. mars 2006 #32 Skrevet 14. mars 2006 JEG kliner gjerne etter at han har "smakt" - så får dere andre bare vente til han har pusset tennene...!! Og ja, jeg vet sånn noenlunde hvordan jeg smaker -og jeg smaker bedre enn min "ettellerannet"...! hihi ← vet det ikke er så vanlig å skylle musa i norge, men i utlandet for du kjøpte "museskyll" det anbefales å få tak i, hater uhygieniske damer, uansett om det går litt utover det naturlige bakterienivået inni grotta eller ikke. Ikke noe er verre en ei som driter i hygienen i underlivet.. Det er hvertfall min mening
Gjest Lompa Skrevet 16. mars 2006 #33 Skrevet 16. mars 2006 vet det ikke er så vanlig å skylle musa i norge, men i utlandet for du kjøpte "museskyll" det anbefales å få tak i, hater uhygieniske damer, uansett om det går litt utover det naturlige bakterienivået inni grotta eller ikke. Ikke noe er verre en ei som driter i hygienen i underlivet.. Det er hvertfall min mening ← "MUSESKYLL"??????Hva ER egentlig det? Er det sånn pumpe til skjedeskylling du mener? hallo, det er da noe som heter vann og såpe/intimsåpe. Dessverre er bidet ikke vanlig her i landet, det er visst ganske vanlig selv på offentlige toaletter en del andre steder i verden. Men likevel, en dusj eller en våt klut minst en gang om dagen gjør at man ikke trenger "museskyll". Er man uhygienisk om man ikke bruker det?
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #34 Skrevet 16. mars 2006 Ikke noe er verre en ei som driter i hygienen i underlivet.. ← Og den korteste vegen til dårlig unedrlivshygiene er overdreven vask og skylling.
tåkedott Skrevet 17. mars 2006 #35 Skrevet 17. mars 2006 hmm... jeg har og smaker fortsatt på meg selv jeg...kan fort finne på å sutte på fingrene til mannen etter han har lekt med meg... syns faktisk det smaker litt godt... litt rart at jeg liker min egen smak, mens smaken av sæd klarer jeg ikke... *rare damen*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå