Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #1 Skrevet 26. januar 2006 Hei! Jeg lurer litt på om noen andre har det som meg... Jeg smaker litt surt og "sterkt" nedentil, utfloden min gir litt samme følelse i munnen som sæd. Er dette vanlig? Jeg lukter ikke vondt i det hele tatt, har heller ikke så mye utflod, men den er ofte helt hvit. Kan det skyldes sopp? Da har jeg i så fall hatt det i årevis, uten noen som helst andre plager. Synes det er veldig skummelt å la noen slikke meg, siden det kan være ubehagelig for dem eller at de kanskje synes jeg er ekkel. Da jeg sjekket underlivet mitt hos legen, sa hun bare at alt så fint ut. (Men jeg sa ikke noe om smaken, litt pinlig synes jeg.)
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #2 Skrevet 26. januar 2006 Ikke bry deg hvis Legen sier det er OKEY,,, Smaken er som Bajen, og jeg digger baken! På ei dsme da
Gjest Bellatrix Skrevet 26. januar 2006 #4 Skrevet 26. januar 2006 Hvordan vet du hvordan du smaker nedentil?
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #5 Skrevet 26. januar 2006 en gang til... SMAKEN ER SOM BAKEN, OG JEG DIGGER BAKEN(rompa)
Leo Skrevet 26. januar 2006 #6 Skrevet 26. januar 2006 Hvordan vet du hvordan du smaker nedentil? ← Hun har vel smakt da! Ser ikke på det som noen stor merkverdighet. Vi forventer jo at andre skal smake på oss
Gjest Isabellas Skrevet 26. januar 2006 #7 Skrevet 26. januar 2006 Kanskje du skal ta en time til gynekolog som tar problemet ditt på alvor?
Gjest Bellatrix Skrevet 26. januar 2006 #8 Skrevet 26. januar 2006 Hun har vel smakt da! Ser ikke på det som noen stor merkverdighet. Vi forventer jo at andre skal smake på oss ← Ok. Jeg har ikke for vane å smake på meg selv nedentil, men kanskje det er jeg som er sær.
Leo Skrevet 26. januar 2006 #9 Skrevet 26. januar 2006 Kanskje du skal ta en time til gynekolog som tar problemet ditt på alvor? ← Vil anbefale det samme! For meg høres det helt normalt ut og jeg tviler på at potensielle partnere vil reager, men av og til kan det være vel så nyttig å få bekreftet normalitet som det motsatte.
Leo Skrevet 26. januar 2006 #10 Skrevet 26. januar 2006 Ok. Jeg har ikke for vane å smake på meg selv nedentil, men kanskje det er jeg som er sær. ← Ikke akkurat noe jeg bedriver til daglig heller, men uten å gå i detaljer har jeg jo smakt likevel.
Gjest GreenSky Skrevet 26. januar 2006 #11 Skrevet 26. januar 2006 Litt ekkelt svar dette, men det er med god mening. Om du føler at noe er galt, bør du ikke avfeie det. Men om du en dag tenkte; - "hey nå skal jeg jammen finne ut åssen det smaker der nede", og ikke syntes det smate noe særlig, tror jeg ikke det er noe galt, du likte antageligvis bare ikke smaken. Også til det ekle forslaget mitt: Hvis du tar en smak over et fast tidsrom, f.eks en måned, og det smaker ca. det samme, tror jeg ikke det er noen grunn til beskymring. Men om det er voldsomme smaksforandringer, kunne du jo ta det opp med legen på nytt. Men husk at det vi spiser, det setter smak. "Smaken er som baken" er visst et feil uttrykk, kanskje det er mer riktig å si "smaken er som maten"? (dette må være det ekleste innlegget jeg har skrevet på KG - ever )
Gjest Isabellas Skrevet 26. januar 2006 #12 Skrevet 26. januar 2006 Jeg har hørt at smaken kan forandre seg gjennom syklusen da.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. januar 2006 #13 Skrevet 26. januar 2006 (dette må være det ekleste innlegget jeg har skrevet på KG - ever ) ←
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2006 #14 Skrevet 26. januar 2006 Litt ekkelt svar dette, men det er med god mening. Om du føler at noe er galt, bør du ikke avfeie det. Men om du en dag tenkte; - "hey nå skal jeg jammen finne ut åssen det smaker der nede", og ikke syntes det smate noe særlig, tror jeg ikke det er noe galt, du likte antageligvis bare ikke smaken. Også til det ekle forslaget mitt: Hvis du tar en smak over et fast tidsrom, f.eks en måned, og det smaker ca. det samme, tror jeg ikke det er noen grunn til beskymring. Men om det er voldsomme smaksforandringer, kunne du jo ta det opp med legen på nytt. Men husk at det vi spiser, det setter smak. "Smaken er som baken" er visst et feil uttrykk, kanskje det er mer riktig å si "smaken er som maten"? (dette må være det ekleste innlegget jeg har skrevet på KG - ever ) ← :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #15 Skrevet 26. januar 2006 (dette må være det ekleste innlegget jeg har skrevet på KG - ever ) ← Det er jo ikke ekkelt i det hele tatt. Tenk på oss menn som stadig vekk ligger der nede og smaker.....ikke noe ekkelt over det.
Floja Felíz Skrevet 26. januar 2006 #16 Skrevet 26. januar 2006 Ok. Jeg har ikke for vane å smake på meg selv nedentil, men kanskje det er jeg som er sær. ← Ber du typen din gå og vaske munnen sin etter at han har smakt på deg før han får kysse deg igjen da? ? ?
Gjest GreenSky Skrevet 26. januar 2006 #17 Skrevet 26. januar 2006 Ber du typen din gå og vaske munnen sin etter at han har smakt på deg før han får kysse deg igjen da? ? ? ← Det blir ikke noe klining etter oralsex.
Gjest Jalileh Skrevet 26. januar 2006 #18 Skrevet 26. januar 2006 Hvordan vet du hvordan du smaker nedentil? ← haha.. samme tenkte jeg.
Blackjack Skrevet 26. januar 2006 #19 Skrevet 26. januar 2006 Det blir ikke noe klining etter oralsex. ← Hvis du ikke vil kline engang etterpå, hvordan kan du da forvente at han i det hele tatt skal gidde?? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2006 #20 Skrevet 26. januar 2006 Ser ikke noe galt i det å ha smakt på seg selv jeg. Noen som antyder at dette er litt sånn uhørt og gosjameg ekkelt? Jeg har i hvertfall smakt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå