AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 Jeg gikk tur med hunden min og møtte på to pakistanske barn. Tror de var søsken. Hunden min er veldig liten, så de var nysgjerrige og ville hilse på hun. Jeg hadde på meg en varm ytterjakke. Plutselig kommer gutten mot meg og prøver å dra ned glidelåsen min. " hva har du under der" jeg ble helt satt ut og dro den opp igjen. Da sier jenta" du kan ikke gjøre sånn " Disse barna var vel i 11-12 års alderen. Ganske satt ut av opplevelsen. Aldri opplevd det før. Anonymkode: 55b0b...6c6 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Veldig frekk og dårlig oppførsel. Håper noen reagerer på oppførselen hans snart, han kan jo ikke holde på sånn til andre folk. Anonymkode: 1d70d...24c 1
Gjest Arne_Toholt Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 Hva har du under blusen, Ruth? Hva er det der som buler ut? Hva prøver du å skjule, Ruth? Hva har du under blusen, Ruth?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #4 Skrevet 11. november 2023 I en sånn situasjon hadde jeg lett kjeftet ned noen andres barn, samt gått rett på døren til foreldrene og sladret om ungens grenseoverskridende oppførsel. Anonymkode: c44c9...94b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå