AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Del Skrevet 20. oktober 2023 Hei! Jeg har akkurat sluttet på prevensjon, og fikk tips om å prøve Flo appen for å vite når jeg har eggløsning. Har den stemt på noen av dere, eller har den tatt helt feil?😊 Vet det kan variere, så tenkte å høre hær før jeg eventuelt kjøper eggløsningstest 😊 Anonymkode: d672b...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. oktober 2023 #2 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) Nei, den synes jeg er veldig dårlig. Eggløsning var aldri riktig med den. Tror appen jeg likte best var Get Baby Endret 20. oktober 2023 av Fame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Del Skrevet 20. oktober 2023 Fame skrev (1 minutt siden): Nei, den synes jeg er veldig dårlig. Eggløsning var aldri riktig med den. Tror appen jeg likte best var Get Pregnant Okei, takk for svar da laster jeg ned den😊 Anonymkode: d672b...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. oktober 2023 #4 Del Skrevet 20. oktober 2023 Den er fin om du har regelmessige sykluser..men om ikke.. ikke bruk app. Den vil bare gå etter en 28 dagers syklus. Og etter man slutter på prevensjon kan det ta 1-6 mnd før du kanskje får eggløsning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. oktober 2023 #5 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okei, takk for svar da laster jeg ned den😊 Anonymkode: d672b...aa4 Jeg endra det jeg skrev. Den hadde et annen navn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #6 Del Skrevet 20. oktober 2023 Det varierer fra person til person EL kan komme alt fra 11 til 17 dager etter endt mens. Dessuten er Flo appen litt irriterende da de helt tydelig selger info om det du trykker på der inne til fb og sånt til annonser.. velger du der at du har kviser- får du kvisemidler i annonse. Velger du at du er gravid- får du masse gravid stæsj i fleisen om du skjønner. Anonymkode: 577e9...acb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #7 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei! Jeg har akkurat sluttet på prevensjon, og fikk tips om å prøve Flo appen for å vite når jeg har eggløsning. Har den stemt på noen av dere, eller har den tatt helt feil?😊 Vet det kan variere, så tenkte å høre hær før jeg eventuelt kjøper eggløsningstest 😊 Anonymkode: d672b...aa4 Den stemte godt for meg ☺️ ble gravid på 3. måned. Anonymkode: 5f1e0...622 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #8 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg bruker appen, men ikke for å forutsi eggløsning. Jeg har PCOS og appen skjønner ikke hvilke sykluser jeg har blitt stimulert og ikke. Men jeg bruker den for å ha oversikt over alle syklusene og at jeg skal huske hvilken syklusdag jeg er på og når jeg da skal ta de tablettene og så beregner jeg selv når jeg skal begynne å teste etter EL på fertilitetsmonitoren. Anonymkode: 72d24...4ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 20. oktober 2023 #9 Del Skrevet 20. oktober 2023 Synes Flo gir en grei indikasjon, men jeg har svært regelmessige 28-dagers sykluser da. Måtte likevel bruke EL-test for å nøyaktig finne EL og da satt spiren raskt ❤️ Syntes det var kjekt å ha en oversikt slik at jeg visste når jeg skulle begynne med EL testene da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #10 Del Skrevet 20. oktober 2023 Uansett hvilen app man bruker så fungerer de best dersom man har regelmessig sykluser på mellom 28-32 dager. Har man lengre sykluser eller ustabile sykluser fungerer de fleste veldig dårlig. Men de er nyttige i form av at man kan notere ned i dem da og enkelt har oversikt. Men EL vil nok ikke stemme. Anonymkode: 02129...3a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #11 Del Skrevet 23. oktober 2023 Tror ingen apper vil kunne si eksakt når du har eggløsning. Du må også bruke en app over lengre tid og være flink til å legge inn alle symptomer for at den skal kunne lese din kropp. Det sikreste vil være eggløsningstester. Når jeg har brukt eggløsningstester så har det overhode ikke stemt med appene. Anonymkode: 9d6dc...ce3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #12 Del Skrevet 23. oktober 2023 Jeg bruker Flo og her har det stemt ganske godt. Jeg har riktignok brukt den noen måneder og fylte også inn info om tidligere syklus (pleide bare å notere ned på kalenderen før). Virker som appen da beregner ganske godt ut fra dette. Hender mensen kommer en dag før eller senere, men ikke mer enn det. Jeg har syklus på 24 til 27 dager Anonymkode: 57eb4...d3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #13 Del Skrevet 23. oktober 2023 Anbefaler heller å bruke el-tester😊 jeg har regelmessig syklus på 28 dager, men har kort lutealfase og sen eggløsning. Hadde jeg ikke brukt el-tester hadde jeg ikke visst det, og muligens bommet hver syklus… Anonymkode: 8c21c...780 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #14 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Anbefaler heller å bruke el-tester😊 jeg har regelmessig syklus på 28 dager, men har kort lutealfase og sen eggløsning. Hadde jeg ikke brukt el-tester hadde jeg ikke visst det, og muligens bommet hver syklus… Anonymkode: 8c21c...780 Takk for svar, da skal jeg kjøpe tester😊 Anonymkode: d672b...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå