Gå til innhold

Hun vil ikke bli sammen med meg men sier jeg er fin hele tiden, hva vil hun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sier at jeg er så kjekk osv hele tiden, og virker sjenert rundt meg, men når jeg spør om å bli sammen sier hun nei, men samtidig prøver hun å snakke med meg daglig, så hva er greia ?

Anonymkode: 5e9c1...82b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo se godt ut, men ha uattraktiv personlighet i hennes øyne. Kjenner mange pene menn som jeg aldri ville vært sammen med

Anonymkode: 7b637...a4a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan jo se godt ut, men ha uattraktiv personlighet i hennes øyne. Kjenner mange pene menn som jeg aldri ville vært sammen med

Nei hun har alltid sagt jeg er nesten den eneste hun gidder å snakke med å at det er gøy å snakke med meg /holde kontakt, hun liker min personlighet også.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei hun har alltid sagt jeg er nesten den eneste hun gidder å snakke med å at det er gøy å snakke med meg /holde kontakt, hun liker min personlighet også.

Hun vil være singel. Hun tenker at hun kan få bedre, og venter på han. Kjekkere, rikere, smartere etc, hva enn hennes verdier er

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hun sier at jeg er så kjekk osv hele tiden, og virker sjenert rundt meg, men når jeg spør om å bli sammen sier hun nei, men samtidig prøver hun å snakke med meg daglig, så hva er greia ?

Begynn å se etter andre jenter, så tenker jeg pipa får en annen lyd. Ikke gjør som hun sier hele tiden, ikke vær tilgjengelig hvis hun vinker med lillefingeren, gjør det litt kostbar. Ikke vær en tøffel. Du skal være snill og god, men ikke la henne styre deg. 

Anonymkode: e5b4c...941

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Begynn å se etter andre jenter, så tenker jeg pipa får en annen lyd. Ikke gjør som hun sier hele tiden, ikke vær tilgjengelig hvis hun vinker med lillefingeren, gjør det litt kostbar. Ikke vær en tøffel. Du skal være snill og god, men ikke la henne styre deg. 

Anonymkode: e5b4c...941

Jeg gjør ikke som hun sier og er ikke alltid tilgjengelig heller. 

Skrevet

Kanskje hun bare vil ha sex? Playerr

Anonymkode: 5660c...87f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje hun bare vil ha sex? Playerr

Anonymkode: 5660c...87f

Hun vil ikke ha sex heller og er jumfru

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hun vil ikke ha sex heller og er jumfru

Det blir feil for henne å bli sammen med deg når du har lyst på sex og hun ikke har lyst på sex. Da blir ingen fornøyd.

Endret av I Grosny
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Virker som om du er friendzoned, det vil si at du skal være der som en skulder hun kan gråte og kan få snakke ut om sine frustrasjoner. Du er en god venn og hun vil ikke risikere vennskapet med å bli kjærester og eller å ha sex. Det fornuftige er å oppføre deg som en god venn, samtidig som du ser etter noen andre.

Skrevet

Friendzone eller at hun holder deg litt på gress til hun evt. finner noen hun er ennå mer interessert i. Uansett grunn, så har hun jo vært ganske tydelig på at hun ikker ønsker forhold nå, så da må du finne ut av om du ønsker å beholde det som kan bli et rent vennskap, mens du selv kan gjøre deg tilgjengelig for andre. 

Anonymkode: 65e7d...18c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2023 den 13.18):

Jeg sier ofte hyggelige ting til de som er interesserte i meg, men som jeg ikke har noen romantiske følelser for. Da har jeg gjort det klart og tydelig at jeg ikke ønsker å være kjærester, og holdt døren åpen for vennskap. 

Altså, det vil med andre ord si at det er overhodet ikke noe iven med deg. Det er bare det at hun ikke har slike følelser for deg. Hun ønsker ikke at du skal være trist eller nedfor, selvom hun ikke ser deg på den måten. 

Dere er bare ikke en match på den måten :) 

Anonymkode: b72bd...e1e

Skrevet (endret)

Jeg tolker det som at dere er venner, og at det er attraktivt for henne.
Du vil bli kjæreste, og har veldig store problemer med å respektere grensene hennes.
Du har ikke krav på noen begrunnelse for et avslag. Nei er alltid greit, det er hennes sak, og det er ingen vits å gruble. Du skal aldri prøve deg på henne igjen. Du skal akseptere at du er en kjekk kar og en hun trives sammen med.

Jeg møter kjekke menn og vakre kvinner hver eneste dag. Det er ingen av dem som er potensielle kjærester.
Det har ikke noe med dem å gjøre, og det er ingen grunn til å spørre etter årsaken. 

Endret av Andro
  • Nyttig 1
Skrevet

Dersom du er godtatt med alt annet enn kjæreste materiale, er det to punkter det kan være og ikke mer komplisert i det.

- dere er rundt hverandre ofte og hun prøver å øke harmonien rundt sin egen arbeidsplass eller annet sted dere påtreffes. Tviler dette har noe med online dating å gjøre

- det er noe hun bare sier for å føle seg en del av forbindelse hun lengter etter inntil hun virkelig finner den rette

Om du er så kjekk og fin samtidig som du har en super personlighet som hun liker, men vil heller date andre så ville jeg ikke trodd på et eneste ord.

Anonymkode: 77c25...bd1

Skrevet

Kanskje hun sier at du er fin fordi hun ikke vil ødelegge selvtilliten din, selv om hun ikke vil ha deg. Litt sånn plaster på såret. Du burde ikke ta det personlig. Det å faktisk like noen … jeg likte først en person i år og jeg er i tretti-årene. Det er en slags ny opplevelse for meg. Det å like noen er ganske sjeldent, egentlig! Men på generell basis tror jeg det er vanligere å like litt flere enn det jeg liker. Så at hun har lyst til å være med deg er jo kjempepositivt. Men kanskje hun ikke vil mer enn det. Har du hørt om uttrykket få lillefingeren, men spise opp hele armen. Kanskje hun gir deg lillefingeren og det er alt hun vil gi deg. Ikke ødelegg det ved å forvente hele armen. 😅

Anonymkode: 390f0...dd2

Skrevet

Hvorfor spørre om å bli sammen uten å ha datet og uten at du føler deg ganske sikker på at hun vil si ja? 

Skrevet
norw skrev (28 minutter siden):

Hvorfor spørre om å bli sammen uten å ha datet og uten at du føler deg ganske sikker på at hun vil si ja? 

Vi data jo, og jeg følte meg ganske sikker på at hun skulle si ja men hun sa ikke det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Dersom du er godtatt med alt annet enn kjæreste materiale, er det to punkter det kan være og ikke mer komplisert i det.

- dere er rundt hverandre ofte og hun prøver å øke harmonien rundt sin egen arbeidsplass eller annet sted dere påtreffes. Tviler dette har noe med online dating å gjøre

- det er noe hun bare sier for å føle seg en del av forbindelse hun lengter etter inntil hun virkelig finner den rette

Om du er så kjekk og fin samtidig som du har en super personlighet som hun liker, men vil heller date andre så ville jeg ikke trodd på et eneste ord.

Anonymkode: 77c25...bd1

Har ikke skrevet noen sted at hun vil date andre, for det gjør hun heller ikke. Virker som jeg er den eneste hun snakker med sånn generelt også, hun har ikke venner, det sier hun selv og jeg har ikke sett henne med noen venner heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kanskje hun sier at du er fin fordi hun ikke vil ødelegge selvtilliten din, selv om hun ikke vil ha deg. Litt sånn plaster på såret. Du burde ikke ta det personlig. Det å faktisk like noen … jeg likte først en person i år og jeg er i tretti-årene. Det er en slags ny opplevelse for meg. Det å like noen er ganske sjeldent, egentlig! Men på generell basis tror jeg det er vanligere å like litt flere enn det jeg liker. Så at hun har lyst til å være med deg er jo kjempepositivt. Men kanskje hun ikke vil mer enn det. Har du hørt om uttrykket få lillefingeren, men spise opp hele armen. Kanskje hun gir deg lillefingeren og det er alt hun vil gi deg. Ikke ødelegg det ved å forvente hele armen. 😅

Anonymkode: 390f0...dd2

Hun blir sjalu når jeg snakker med andre jenter og ber meg slutte hqha

Skrevet

Alder på dere? Slutt å spør henne om å bli sammen, snu oppmerksomheten din et annet sted og move on. Hun har deg som en venn, eller underholdning. That's it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...