Gå til innhold

Gjenkjent noen fra KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Det skrives jo mye saker og folk tar opp ørten problemstillinger.
Har du gjenkjent noen fra KG, at du kjenner vedkommende og har klart å lese mellom linjene?
Eller møtt noen som du tror kan ha postet noe?

Del gjerne historie og erfaring, hva du evt tror kan ha gjort at det er noen du har gjenkjent?

De fleste skriver litt anonymt, men en kan jo lese litt mellom linjene? 😛 

Anonymkode: bcda0...1c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en pågående greie akkurat nå at det har vært en(to?) muldvarp i en tråd om en influenser her inne. Der vedkommende har utgitt seg for å være en "kritiker", for så å bli venn med en del av de andre "kritikerene" på privat melding, også fisket nok til å finne ut hvem personen er. Så har muldvarpen sendt informasjonen videre til influenseren. Det er en influenser som tidligere har truet med å kontakte både advokat, kritikeres arbeidssted og familie. 

Så jeg skriver så anonymt som mulig, jeg. 

Anonymkode: 0c860...04b

• Liker 1
Skrevet

Har gjenkjent 1 bruker som postet bilde av seg. Men han hadde vel ikke postet bilde av seg om han var redd for å bli gjenkjent. 

Anonymkode: 2e93f...a5e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er vel en pågående greie akkurat nå at det har vært en(to?) muldvarp i en tråd om en influenser her inne. Der vedkommende har utgitt seg for å være en "kritiker", for så å bli venn med en del av de andre "kritikerene" på privat melding, også fisket nok til å finne ut hvem personen er. Så har muldvarpen sendt informasjonen videre til influenseren. Det er en influenser som tidligere har truet med å kontakte både advokat, kritikeres arbeidssted og familie. 

Det virker jo helt sykt. 

Skrevet

En gang, i en bildetråd. Aldri ut ifra det folk har skrevet.

Anonymkode: 06bb8...56e

Skrevet
1 minutt siden, SVK said:

Det virker jo helt sykt. 

Det er det. Sett fra alle kanter man kan se det fra. Særlig når man vet at muldvarpen har skrevet dritt om influenseren i opp til et år. Kun for å "igle seg innpå" andre kritiske... 🙃

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er det. Sett fra alle kanter man kan se det fra. Særlig når man vet at muldvarpen har skrevet dritt om influenseren i opp til et årKun for å "igle seg innpå" andre kritiske... 🙃

Det er absolutt sykt. 

Skrevet

Kjente igjen stemoren til barnet mitt for noen år siden. Mye detaljer +steder som gjorde at jeg visste det var henne. 

Anonymkode: 57458...42f

Skrevet

Jeg gjenkjente bestevenninnen min en gang. Fordi hun kommenterte i en "ferietråd" jeg leste på, og gjenkjente destinasjonen, tidsrommet, reisen og familiekonstellasjonen.

Anonymkode: a65a7...eb3

Skrevet

Gjenkjent en i nær familie, pga spesiell skrivemåte og veldig gjenkjennelige detaljer i tråden 

Derfor ljuger jeg så det renner når jeg skriver tråder, ingen skal ha sjanse til å gjenkjenne meg. 

Anonymkode: d9aad...30e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har gjenkjent 1 bruker som postet bilde av seg. Men han hadde vel ikke postet bilde av seg om han var redd for å bli gjenkjent. 

Den eneste som jeg har sett bilde av i kvinneguiden er han fyren som i en periode bombarderte med bilder av seg selv med teksten: ser jeg stygg ut? Er ikke han du mener? 🙂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, Laraa said:

Den eneste som jeg har sett bilde av i kvinneguiden er han fyren som i en periode bombarderte med bilder av seg selv med teksten: ser jeg stygg ut? Er ikke han du mener? 🙂

Nei, det var ikke han. For 10 år siden så var det mange som postet bilder av seg her på Kvinneguiden. Det var flere tråder hvor man kunne poste både ansikt og kropp. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Såpass, det er jo litt sykt...
De her infulenserene altså... personlig mener jeg de har 0 nyttig å komme med. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, aldri kjent igjen noen. Og endrer alltid bittelitt selv.

Anonymkode: 9f1b4...ec8

• Liker 1
Skrevet

Ja, to stykker. Den ene skriver veldig gjenkjennelig og alt stemmer med detaljer som er gitt (har personen på fb). De skriver ganske utleverende om eget liv, så det var nesten umulig å ikke koble det.

Den andre er en bekjent som jeg tilfeldigvis kjente igjen pga hobbyer og et bilde tror jeg det var.

Er ikke redd for at noen skulle kjent meg igjen, skriver ikke noe jeg ikke ville fortalt venner om. Så om en bekjent skulle kjenne meg igjen går det fint.

Anonymkode: 5f59b...c89

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, aldri kjent igjen noen. Og endrer alltid bittelitt selv.

Anonymkode: 9f1b4...ec8

Gjør det samme selv, endrer litt så klart.
Hvis det er noe jeg ønsker å ta opp, skriver ikke nøyaktig kan legge på litt eller kamuflere uvesentlige ting som alder, sted osv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjenkjent en i nær familie, pga spesiell skrivemåte og veldig gjenkjennelige detaljer i tråden 

Derfor ljuger jeg så det renner når jeg skriver tråder, ingen skal ha sjanse til å gjenkjenne meg. 

Lyve gjør du mye på ekte også, så jeg kjenner ihvertfall deg igjen.

Anonymkode: 24396...602

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lyve gjør du mye på ekte også, så jeg kjenner ihvertfall deg igjen.

Anonymkode: 24396...602

Ja, det kan du tro. 

• Nyttig 1
Skrevet

Har av og til kjent igjen personer som har skrevet det samme på fb i felles grupper, men dette er ikke folk jeg kjenner, så biter meg ikke så veldig merke i det... det betyr ikke så mye for meg akkurat

• Liker 1
Skrevet

Men mange like historier også, vanskelig å sammenligne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...