AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 På barneskolen er det flere barn som har med seg vitaminbjørner på skolen. Greit nok at ungen tar det, men er det strengt tatt nødvendig å ta det med på skolen? Kan ikke barnet spise godteribjørnene hjemme? Anonymkode: cddae...dac 6
Trubadur Skrevet 20. oktober 2023 #2 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På barneskolen er det flere barn som har med seg vitaminbjørner på skolen. Greit nok at ungen tar det, men er det strengt tatt nødvendig å ta det med på skolen? Kan ikke barnet spise godteribjørnene hjemme? Anonymkode: cddae...dac Gjør det noe ? 9
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Skrevet 20. oktober 2023 Trubadur skrev (1 minutt siden): Gjør det noe ? Det er godteri Anonymkode: cddae...dac 3 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4 Skrevet 20. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er godteri Anonymkode: cddae...dac Vitaminbjørner er godteri? Anonymkode: c1b0a...8d3 6 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #5 Skrevet 20. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er godteri Anonymkode: cddae...dac Det er det ikke, men hva ville uansett problemet ditt vært? Anonymkode: c4eec...bb6 7 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #6 Skrevet 20. oktober 2023 Nå sukket jeg faktisk... Jeg klarer ikke å skjønne meg på folk som bryr seg så mye om så små og ubetydelige detaljer. Anonymkode: 55850...dce 17
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #7 Skrevet 20. oktober 2023 Blir ditt barn misunnelig? Lær barnet ditt å håndtere det i såfall. Anonymkode: 58965...d7e 7 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #8 Skrevet 20. oktober 2023 Samme det vel. Anonymkode: c281b...292 2
Gjest Anonyme-meg Skrevet 20. oktober 2023 #9 Skrevet 20. oktober 2023 Klassen til mitt barn, sa læreren at barna ikke fikk ha med vitaminbjørner. For barna lekte med de og rakk ikke å spise opp maten.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #10 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er godteri Anonymkode: cddae...dac Nei. Du bør legge om stilen for du virker til å ha et farlig forhold til mat og ernæring. Anonymkode: d3235...84c 11
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #12 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nå sukket jeg faktisk... Jeg klarer ikke å skjønne meg på folk som bryr seg så mye om så små og ubetydelige detaljer. Anonymkode: 55850...dce Jeg sukker også. Alle disse som tar med kaker, sjokolade, kjeks, doghnuts og godteri på skolen. Hvorfor MÅ dette spises på skolen? Greit at dere vil gi barna deres crap og søppelmat, men kan ikke bare det ene måltidet på skolen være spart for det? Ser det i den matpakkegruppen på fb også, utrolig usunt. Koser dere dere med tanken på at andre barn misunner matpakkene til deres barn? Mistenker det. Anonymkode: bb36a...892 6 2
Sofakona Skrevet 20. oktober 2023 #13 Skrevet 20. oktober 2023 Kansje matpakke blir litt mer morsom og god når de får med vitamin bjørner? Ser ikke problemet...du får disse, du får Omega 3 fisker etc..og tygge tabletter med vitaminer. Er jo flott at de får i seg vitaminer 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #14 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg sukker også. Alle disse som tar med kaker, sjokolade, kjeks, doghnuts og godteri på skolen. Hvorfor MÅ dette spises på skolen? Greit at dere vil gi barna deres crap og søppelmat, men kan ikke bare det ene måltidet på skolen være spart for det? Ser det i den matpakkegruppen på fb også, utrolig usunt. Koser dere dere med tanken på at andre barn misunner matpakkene til deres barn? Mistenker det. Anonymkode: bb36a...892 Hva har dette med vitaminbjørner i matpakken å gjøre? Anonymkode: 4ade3...a86 7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #15 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg sukker også. Alle disse som tar med kaker, sjokolade, kjeks, doghnuts og godteri på skolen. Hvorfor MÅ dette spises på skolen? Greit at dere vil gi barna deres crap og søppelmat, men kan ikke bare det ene måltidet på skolen være spart for det? Ser det i den matpakkegruppen på fb også, utrolig usunt. Koser dere dere med tanken på at andre barn misunner matpakkene til deres barn? Mistenker det. Anonymkode: bb36a...892 Det er ingen skoler som tillater at barn har med sukkerholdig og kake i matpakka utenom siste dag før jul og sommeren. Det er ikke lov. Anonymkode: 28a43...299 5
Sofakona Skrevet 20. oktober 2023 #16 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen skoler som tillater at barn har med sukkerholdig og kake i matpakka utenom siste dag før jul og sommeren. Det er ikke lov. Anonymkode: 28a43...299 Enig...min 10 åring hadde en dag med litt med taco chips og saus...da fikk vi kjeft...for det var ikke mat he he 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #17 Skrevet 20. oktober 2023 Sofakona skrev (17 minutter siden): Enig...min 10 åring hadde en dag med litt med taco chips og saus...da fikk vi kjeft...for det var ikke mat he he Og det er det jo ikke? Anonymkode: fcba6...bf4 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #18 Skrevet 20. oktober 2023 Rart det er krig i verden.... Anonymkode: efc1a...743
Arkana Skrevet 20. oktober 2023 #19 Skrevet 20. oktober 2023 Selvfølgelig kan barnet spise vitaminbjørnen hjemme, men jeg kan heller ikke se at det skal være noen stor sak å spise den på skolen. Når barnet forklarer hva det er skjønner jo alle at det ikke er godteri. Så hva er egentlig problemet? At det ligner på godteri? For i så fall kan man jo heller ikke ha med grove usøtete vafler eller annet som også ligner på noe søtt og usunt. Jeg synes det er en merkelig ting å legge seg opp i. Hvis det finnes elever som til stadighet har med kaker, godteri, kjeks eller lignende er det lærers jobb å ta det opp med foreldrene, og det er i alle fall ikke din eller min jobb å passe på eller kritisere andre. 3
katties Skrevet 20. oktober 2023 #20 Skrevet 20. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Vitaminbjørner er godteri? Anonymkode: c1b0a...8d3 ...Ja. har du noen gang sett hva de er laget av? Vanligvis så er glukosesirup første ingrediens, etterfulgt av noen gelatingreier, fargestoffer og vitaminer. Det er altså vitamintilsatt godteri. Endret 20. oktober 2023 av katties 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå