AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 Jeg hadde en medisinsk abort på sykehuset for 3 uker siden (+2 dager). Ble kontrollert med ultralyd før jeg reiste hjem og de sa at det hadde kommet ut, men at det var noe rester som ville komme av seg selv. Jeg blør fremdeles, men ikke noe krafting og er ofte "gammelt" blod som kommer. Men jeg var nettopp en tur på toalettet og det kom ut en klump med enten koagulert blod, eller noe som ligna en morkake. Blodet som kommer virker også veldig seigt og slimete. Har prøvd å ringe sykehuset men de har lunsj. Blir jo litt engstelig. Noen som har opplevd lignende så lenge etterpå? Anonymkode: b6f3d...b13
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #2 Skrevet 20. oktober 2023 Hvis de sa det var litt rester igjen, må jo det ut..hadde sett det an og tatt kontakt om det begynner blø mye, du har smerter og vært særlig obs ved feber. Anonymkode: c38bb...59b 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis de sa det var litt rester igjen, må jo det ut..hadde sett det an og tatt kontakt om det begynner blø mye, du har smerter og vært særlig obs ved feber. Anonymkode: c38bb...59b Jeg snakka med de på avdelingen, og de sa det samme som du sa. Det er nok de restene. Men at jeg måtte ta kontakt ved kraftig blødning med frisk blod, eller hvis jeg får feber. Anonymkode: b6f3d...b13
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4 Skrevet 20. oktober 2023 Jeg ville antatt at dette nå var restene som kom ❤️ fortsetter blødningen lenge, eller tar seg opp og blir kraftig, får smerter eller feberfølelse så ikke nøl med å ringe. Møter du da ett troll i tlf som sier vent hjemme og se det ann så krever du å få komme til eller går på legevakten ❤️ Anonymkode: c8db1...a3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå