AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 Jeg tror mye hadde løst seg for maaaange her inne hvis dere hadde lagt vekk Snap og Chatting og heller begynt å date og bli kjent i den virkelige verden. Da hadde dere som er jenter/kvinner automatisk fått fjernet alle de som bare er ute etter å få oppmerksomhet og bekreftelse. Man blir IKKE kjent via telefonen. Man blir kjent ved å leve i den virkelige verden og bli kjent med hverandre der ute. Hilsen ei som er stormforelsket etter å ha datet på gammeldagsmåten i 2 måneder. Anonymkode: 00e9f...99a 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #2 Skrevet 20. oktober 2023 Noen må en chatte med for å bekrefte at de ikke er virkelig ille. Tror heller en blanding er lurest for dem som sliter med å tiltrekke seg ille menn. Mange jeg ikke anbefaler noen å møte. De som er ute etter oppmerksomhet og bekreftelse er uansett ikke værst. Hadde alle folk vært normale og snille har det vært et godt råd, men mye skummelt og merkelig der ute. Anonymkode: 90b24...fe6 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Skrevet 20. oktober 2023 Jeg har også vært på date i irl og liker godt hun jeg dater. Men disse datene hadde aldri blitt noe av uten chatting i forkant og nå mellom møtene. Vi er begge voksne, busy mennesker. Jeg synes også evne til å kommunisere skriftlig er en grei test. Jeg har viktigere ting å drive med enn å fly rundt og spandere middager på alle som har klart å sause sammen en Tinder profil. Jeg har en match, for eksempel, hun vil ikke tekste. Bare møtes i IRL. Alle bildene ser ut som en influencer med utfordrende positurer. Lykke til! Jeg dater henne samme dagen som jeg svarer han prinsen fra Nigeria som stadig sender meg email. Anonymkode: 3a095...2a2 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen må en chatte med for å bekrefte at de ikke er virkelig ille. Tror heller en blanding er lurest for dem som sliter med å tiltrekke seg ille menn. Mange jeg ikke anbefaler noen å møte. De som er ute etter oppmerksomhet og bekreftelse er uansett ikke værst. Hadde alle folk vært normale og snille har det vært et godt råd, men mye skummelt og merkelig der ute. Anonymkode: 90b24...fe6 Det tar 30 min å stille spørsmål for å finne ut om man passer sammen, hvis man møtes digitalt. Så er det veldig enkelt å sjekke om noen er de som de utgir seg for å være. Så kan man avtale en date i virkeligheten og fortsette å finne ut av hvem de er der ute. Å si at man beskytter seg ved å chatter er en unnskyldning for å skjule seg bak skjermen og faktisk ikke inngå en skikkelig relasjon. Det er lettere å lure noen via chatting enn i virkeligheten. Anonymkode: 00e9f...99a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #5 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har også vært på date i irl og liker godt hun jeg dater. Men disse datene hadde aldri blitt noe av uten chatting i forkant og nå mellom møtene. Vi er begge voksne, busy mennesker. Jeg synes også evne til å kommunisere skriftlig er en grei test. Jeg har viktigere ting å drive med enn å fly rundt og spandere middager på alle som har klart å sause sammen en Tinder profil. Jeg har en match, for eksempel, hun vil ikke tekste. Bare møtes i IRL. Alle bildene ser ut som en influencer med utfordrende positurer. Lykke til! Jeg dater henne samme dagen som jeg svarer han prinsen fra Nigeria som stadig sender meg email. Anonymkode: 3a095...2a2 Men hvorfor ikke heller bare avvente til dere har tid å treffes? Hva får dere ut av å sitte i hver deres stue å chatte? Hvorfor liker du heller å skrive det du føler og tenker enn å si det? Og er det ikke slik at fordi dette er blitt måten dere kommuniserer på så vil dere ha vanskeligheter med å kommunisere uten at dere må ha telefonen som mellomledd? Anonymkode: 00e9f...99a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #6 Skrevet 20. oktober 2023 Nååå, se på den søte pekefingeren 🥰 Anonymkode: 0abee...876 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #7 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har en match, for eksempel, hun vil ikke tekste. Bare møtes i IRL. Alle bildene ser ut som en influencer med utfordrende positurer. Lykke til! Jeg dater henne samme dagen som jeg svarer han prinsen fra Nigeria som stadig sender meg email. Anonymkode: 3a095...2a2 Spør om dere kan ha en videosamtale. Enkelt og greit. Slutt å være så skeptisk og finn heller løsninger for å avkrefte eller bekrefte uten at du må møte henne i virkeligheten. Anonymkode: 00e9f...99a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #8 Skrevet 20. oktober 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvorfor ikke heller bare avvente til dere har tid å treffes? Hva får dere ut av å sitte i hver deres stue å chatte? Hvorfor liker du heller å skrive det du føler og tenker enn å si det? Og er det ikke slik at fordi dette er blitt måten dere kommuniserer på så vil dere ha vanskeligheter med å kommunisere uten at dere må ha telefonen som mellomledd? Anonymkode: 00e9f...99a Dette trenger ikke overtenkes. Chatting er for tull, fjas og koordinere avtaler etc.. Følelser og dype samtaler har vi mens vi ser hverandre i øyene. Har ingen problemer med å kommunisere gjennom noen av kanalene. Anonymkode: 3a095...2a2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #9 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det tar 30 min å stille spørsmål for å finne ut om man passer sammen, hvis man møtes digitalt. Så er det veldig enkelt å sjekke om noen er de som de utgir seg for å være. Så kan man avtale en date i virkeligheten og fortsette å finne ut av hvem de er der ute. Å si at man beskytter seg ved å chatter er en unnskyldning for å skjule seg bak skjermen og faktisk ikke inngå en skikkelig relasjon. Det er lettere å lure noen via chatting enn i virkeligheten. Anonymkode: 00e9f...99a Å holde maska i 30 min er ingenting. Det vil kanskje sile ut noen, men ikke alle. Alle er ikke verdt å møte, da er det bedre å skjule seg bak en skjerm til den fantastiske dagen at en møter noen som har vett dukker opp. Spørs hvordan noen er som person. Er veldig lukket forhold til normalen, så hva som passer for meg i en verden hvor folk skal ligge fort varierer jo øutomatisk kraftig fra hva som passer for noen hvor det å ligge med mange, kysse med mange, åpne seg med mange er ønsket. Må sile grundig for å finne noen som tenker som meg, når mange ikke gjør, om det gir mening. Anonymkode: 90b24...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #10 Skrevet 20. oktober 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Spør om dere kan ha en videosamtale. Enkelt og greit. Slutt å være så skeptisk og finn heller løsninger for å avkrefte eller bekrefte uten at du må møte henne i virkeligheten. Anonymkode: 00e9f...99a Har grunn til å være skeptisk. Hvis hun er ute etter et seriøst forhold til en seriøs mann så får hun legge inn innsats deretter. Hun jeg treffer nå klarte det uten problemer. Noen meldinger i starten for å forstå bedre hvem hun er og hva hun vil og vice versa og så møtes. Effektivt og fint. Anonymkode: 3a095...2a2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #11 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette trenger ikke overtenkes. Chatting er for tull, fjas og koordinere avtaler etc.. Følelser og dype samtaler har vi mens vi ser hverandre i øyene. Har ingen problemer med å kommunisere gjennom noen av kanalene. Anonymkode: 3a095...2a2 Ok, og sånn føler du det. Vi er mange som kommuniserer både dypt og lenge via skrift. Har du ikke mer å by på enn fjas, så er det stort sett det samme irl. Anonymkode: 300b3...ba7 2
Eloise12345 Skrevet 20. oktober 2023 #12 Skrevet 20. oktober 2023 (endret) Jeg var den som foretrakk å chatte en stund før jeg møtte noen. Jeg forsøkte begge deler, men det som ga meg suksess var å chatte en del før man møttes. 😊 Endret 20. oktober 2023 av Eloise12345 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #13 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Å holde maska i 30 min er ingenting. Det vil kanskje sile ut noen, men ikke alle. Alle er ikke verdt å møte, da er det bedre å skjule seg bak en skjerm til den fantastiske dagen at en møter noen som har vett dukker opp. Spørs hvordan noen er som person. Er veldig lukket forhold til normalen, så hva som passer for meg i en verden hvor folk skal ligge fort varierer jo øutomatisk kraftig fra hva som passer for noen hvor det å ligge med mange, kysse med mange, åpne seg med mange er ønsket. Må sile grundig for å finne noen som tenker som meg, når mange ikke gjør, om det gir mening. Anonymkode: 90b24...fe6 Poenget er at det den chattingen og skjermtiden ikke er bra for noen. Kom dere ut og nyt hverandre fremfor mobilen, likes og alt det andre. Anonymkode: 00e9f...99a 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #14 Skrevet 20. oktober 2023 Eloise12345 skrev (51 minutter siden): Jeg var den som foretrakk å chatte en stund før jeg møtte noen. Jeg forsøkte begge deler, men det som ga meg suksess var å chatte en del før man møttes. 😊 Å chattes en del før man møtes er helt ok, det er chatting etter at man har møtt hverandre jeg er i mot. Anonymkode: 00e9f...99a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #15 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ok, og sånn føler du det. Vi er mange som kommuniserer både dypt og lenge via skrift. Har du ikke mer å by på enn fjas, så er det stort sett det samme irl. Anonymkode: 300b3...ba7 Og så blir det umulig å holde den samme energien i virkeligheten. Hva skal dere gjøre da? Sitte i hver deres ende av sofaen og skrive dypt og inderlig til hverandre via mobilen? Anonymkode: 00e9f...99a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #16 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har grunn til å være skeptisk. Hvis hun er ute etter et seriøst forhold til en seriøs mann så får hun legge inn innsats deretter. Hun jeg treffer nå klarte det uten problemer. Noen meldinger i starten for å forstå bedre hvem hun er og hva hun vil og vice versa og så møtes. Effektivt og fint. Anonymkode: 3a095...2a2 Ja og det er helt fint. Men de fleste fortsetter å skrive opp og ned i mente og snappe hverandre kontra å faktisk avtale dater og bli kjent ansikt til ansikt. Anonymkode: 00e9f...99a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #17 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette trenger ikke overtenkes. Chatting er for tull, fjas og koordinere avtaler etc.. Følelser og dype samtaler har vi mens vi ser hverandre i øyene. Har ingen problemer med å kommunisere gjennom noen av kanalene. Anonymkode: 3a095...2a2 Sunt og fint! Anonymkode: 00e9f...99a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #18 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nååå, se på den søte pekefingeren 🥰 Anonymkode: 0abee...876 Ingen pekefinger, bare en tanke og deling av erfaring. Dere gjør selvfølgelig det som dere vil. Jeg logger meg av og går å kliner litt med kjæresten min jeg. 😂 Anonymkode: 00e9f...99a
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. oktober 2023 #19 Skrevet 20. oktober 2023 Vi må chatte da vi ikke bor samme sted i landet. Men vi møtes når vi kan og har det kjempefint da også. Men chat gjør at vi har daglig kontakt og holder oss oppdatert og flørte.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #20 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Å chattes en del før man møtes er helt ok, det er chatting etter at man har møtt hverandre jeg er i mot. Anonymkode: 00e9f...99a AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Og så blir det umulig å holde den samme energien i virkeligheten. Hva skal dere gjøre da? Sitte i hver deres ende av sofaen og skrive dypt og inderlig til hverandre via mobilen? Anonymkode: 00e9f...99a You do you. Som særboende kjærester er det utrolig mange timer fra hverandre i løpet av døgnet. Selvsagt bruker vi de mulighetene vi har til kommunikasjon. Når vi er sammen, bruker vi tida på sex og turer, og andre aktiviteter, der vi gjerne heller ikke har de dypeste samtalene. Har aldri opplevd disse problemene med å "holde energien". Anonymkode: 300b3...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå