AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 Jeg har i noen uker nå snakket jevnlig med en fyr som jeg gjerne ønsker å bli bedre kjent med. Vi har lenge visst om hverandre, men ikke begynt å snakke før nå nylig. Tidligere har han selv tatt kontakt ila dagen, svart på snapper jeg har sendt og virket interessert i å prate. Onsdag denne uken møttes vi tilfeldig, men siden da har kontakten vært laber. Han har ikke tatt kontakt selv, og svart kun et fåtall av gangene jeg har sendt snap. Han nevnte onsdagskvelden at han hadde noen tunge dager (sliter litt psykisk, har nevnt dette tidligere også) og at han da gjerne lukker seg litt inne og ikke ønsker så mye kontakt. Jeg blir litt rådvill her, hva vil han egentlig? Nå har jeg ikke hørt fra han siden 18-tiden igår kveld, skal jeg bare la han være til han selv tar kontakt? Tar han ikke kontakt fordi han har tunge dager, eller er han faktisk ikke interessert? Kan ikke akkurat spørre han om det heller.. Anonymkode: c49e2...eda
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. oktober 2023 #2 Skrevet 20. oktober 2023 Om han allerede har sagt han sliter psykisk og i de periodene stenger seg inne har du jo fått svar. Ville skrevet at du tenker på han og om han bare ville henge uten å prate er du der. Så la han være i fred. Om det ikke tar seg opp igjen er nok han ikke i rett sted i livet sitt til å starte en relasjon.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Skrevet 20. oktober 2023 WhisperingWind skrev (5 minutter siden): Om han allerede har sagt han sliter psykisk og i de periodene stenger seg inne har du jo fått svar. Ville skrevet at du tenker på han og om han bare ville henge uten å prate er du der. Så la han være i fred. Om det ikke tar seg opp igjen er nok han ikke i rett sted i livet sitt til å starte en relasjon. Takk for svar. Ja, jeg tenker også det at jeg ikke skal pushe på, men heller la han ta kontakt. Men så er jeg så redd for at vi da ender opp med å ikke ha kontakt lenger, om du skjønner, for dette er virkelig en fyr jeg har sansen for. Anonymkode: c49e2...eda
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. oktober 2023 #4 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Ja, jeg tenker også det at jeg ikke skal pushe på, men heller la han ta kontakt. Men så er jeg så redd for at vi da ender opp med å ikke ha kontakt lenger, om du skjønner, for dette er virkelig en fyr jeg har sansen for. Anonymkode: c49e2...eda Men det er utenfor din kontroll. Du kan ikke gjøre noe mer enn å rekke ut en hånd. Resten er opp til han.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #5 Skrevet 20. oktober 2023 WhisperingWind skrev (Akkurat nå): Men det er utenfor din kontroll. Du kan ikke gjøre noe mer enn å rekke ut en hånd. Resten er opp til han. Du har rett, takk. Anonymkode: c49e2...eda 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #6 Skrevet 20. oktober 2023 Jeg har datet mange menn. Jeg har ofte opplevd at når menn ikke er interessert mer, så finner de på rare unnskyldninger "jeg har så mye å gjøre på jobb", "jeg har det litt tungt for tiden" etc. Jeg ville derfor tolket hans melding som at han ikke er interessert mer. Det er jo også påfallende at han skriver at han har tunge dager, rett etter at dere møttes fysisk. Det høres ut som tradisjonell ghosting! Dette blir jo bare spekulasjoner fra min side. Det kan selvfølgelig hende at jeg tar feil. Anonymkode: 8b2d4...7e8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #7 Skrevet 20. oktober 2023 Han møtte deg IRL, og du var ikke helt hans smak likevel. Derfor holder han seg litt unna nå. Anonymkode: 0f093...f03
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #8 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har datet mange menn. Jeg har ofte opplevd at når menn ikke er interessert mer, så finner de på rare unnskyldninger "jeg har så mye å gjøre på jobb", "jeg har det litt tungt for tiden" etc. Jeg ville derfor tolket hans melding som at han ikke er interessert mer. Det er jo også påfallende at han skriver at han har tunge dager, rett etter at dere møttes fysisk. Det høres ut som tradisjonell ghosting! Dette blir jo bare spekulasjoner fra min side. Det kan selvfølgelig hende at jeg tar feil. Anonymkode: 8b2d4...7e8 Ja har tenkt tanken selv, men vi har møttes i forbifarten flere ganger det siste året så han vet jo hvordan jeg ser ut. Første gangen han nevnte det med psyken var for en ukes tid siden, så han kom ikke "plutselig" med den informasjonen. AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Han møtte deg IRL, og du var ikke helt hans smak likevel. Derfor holder han seg litt unna nå. Anonymkode: 0f093...f03 Anonymkode: c49e2...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå