Gå til innhold

Anniken Huitfeldt får toppverv i stortinget.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadia Tajik blir fraksjonsleder for justiskomiteen.

Man vet ikke om man skal le eller gråte.. Savner en komite: Komiteen som avslører snusk og lovbrudd hos politikere.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
jordy skrev (2 timer siden):

Hadia Tajik blir fraksjonsleder for justiskomiteen.

Man vet ikke om man skal le eller gråte.. Savner en komite: Komiteen som avslører snusk og lovbrudd hos politikere.

De kan godt finne på å lage en slik komite, men den blir jo bestående av disse korrupte yrkespolitikerne.

Se bare på spesialenheten i politiet.

• Liker 9
Skrevet

Fascinerende hvordan en politiker er kompentent til å bekle absolutt alle typer jobber/stillinger.

-I dag vil jeg være lege men neste uke, da tenker jeg å være advokat. Neste måned tar jeg stillingen som revisor. Rene Mikke Mus opplegget.

• Liker 22
  • Nyttig 5
Skrevet

Er det mulig? :hoho:

Hadjik, Trettebergstuen og Huitfeldt med toppverv altså ... Ap lærer aldri av egne feil og blir dermed dømt til å gjenta dem.

• Liker 12
Skrevet

Og dette partiet skal tas seriøst?

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Er dette lov? Her kommer ikke personer i posisjoner pga stemmeseddelen.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Noe sier meg at Stortinget egentlig er en eneste stor inhabilitetssak i seg selv. For her er det mye vennskap, kameraderi, flokkmentalitet og felles karrierebygging på tvers av hverandre, der ingen ser ut til å la hverandre gå og man stemmer og heier hverandre opp og fram uansett hva og på bekostning av hvem. 

Stortinget er en stor korrupsjonsinstitusjon.

Bedre blir det ikke akkurat av at kontroll-komitèene som skal regulere dette innholder akkurat samme folk og nettverk som ellers.

På tide å få inn en kontroll-komitè på vegne av folket med vanlige uavhengige folk som er ufør, pensjonist, elektriker, mekaniker, sykepleier, renholder, butikkmedarbeider, transportør osv som får ansvaret med å avgjøre framtiden til politikere som blir rammet av habilitetsbrudd, trakassering, snusk og andre skandaler. Kall komitèen lagmannskomitè! 

Da hadde nok både Trettebergstuen, Huitfeldt, Brenna, Solberg, Hajik, Giske, Vestre osv stått utenom politiske verv nå, istedenfor å sitte på toppverv.

Endret av Bombasi
  • Liker 22
  • Nyttig 9
Skrevet
Concert skrev (5 timer siden):

De kan godt finne på å lage en slik komite, men den blir jo bestående av disse korrupte yrkespolitikerne.

Se bare på spesialenheten i politiet.

Ja, det har du jaggu rett i. Glemte av at det alltid er "bukken og havresekken" i det offentlige. Vi får legge vårt håp i at de kommer opp med det andre de elsker, en utredning, og at Støre følger nøye med. Ordet "maktesløshet" er dekkende når jeg tenker på disse politikerne, det gjelder ikke bare AP altså.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Bombasi skrev (3 timer siden):

Helt enig i alt du skriver og digger det ordet du kom med her, fantastisk 👏 Kommer til å tyvlåne og bruke det ved passende anledninger.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Gjest Mother Dirt
Skrevet
Bombasi skrev (5 timer siden):

Noe sier meg at Stortinget egentlig er en eneste stor inhabilitetssak i seg selv. For her er det mye vennskap, kameraderi, flokkmentalitet og felles karrierebygging på tvers av hverandre, der ingen ser ut til å la hverandre gå og man stemmer og heier hverandre opp og fram uansett hva og på bekostning av hvem. 

Bedre blir det ikke akkurat av at kontroll-komitèene som skal regulere dette innholder akkurat samme folk og nettverk som ellers.

På tide å få inn en kontroll-komitè på vegne av folket med vanlige uavhengige folk som er ufør, pensjonist, elektriker, mekaniker, sykepleier, renholder, butikkmedarbeider, transportør osv som får ansvaret med å avgjøre framtiden til politikere som blir rammet av habilitetsbrudd, trakassering, snusk og andre skandaler. Kall komitèen lagmannskomitè! 

Da hadde nok både Trettebergstuen, Huitfeldt, Brenna, Solberg, Hajik, Giske, Vestre osv stått utenom politiske verv nå, istedenfor å sitte på toppverv.

Helt enig i alt. Det er også tydelig at de ikke bryr seg noe om at folket mister tilliten til dem heller. 

Skrevet
paprikaskrue skrev (1 time siden):

:rulle: ikke sant. 

Jeg mistenker at det er noen i Ap som bare prøver veldig godt å sabotere partiet innenfra. Og jammen er de flinke! Alt de kommer på skader partiet bare mer og mer.

• Liker 6
Skrevet

Stortinget er en eneste stor runkering i seg selv, hvor kammeraderi og vennetjenester topper. Er jo bare å se litt på hvor mange som faktisk var bosatt i fylket de er stemt inn fra, på det tidspunktet de var nominert. Altså da snakker jeg rent fysisk, at de hadde fast tilhold der, barna gikk i skole osv. De fleste av de bor i helt andre områder. Egentlig er stortinget en eneste stor "Oslo-benk".  Ble jo kjent i en undersøkelse, at Norge har de minst kompetente ministerne i hele Europa, for andre land annerkjenner verdien av at den som sitter som minister faktisk har utdannelse eller erfaring fra feltet, for å bli tatt seriøst. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Politikere vet å verne om sine venner. Virker nesten som man blir belønnet for å dumme seg ut. Hadde det samme skjedd i det private, hadde de i beste fall fått en plass i kassa på Rema.

• Liker 8
Gjest paprikaskrue
Skrevet
2 hours ago, Drizzt said:

:rulle: ikke sant. 

Jeg mistenker at det er noen i Ap som bare prøver veldig godt å sabotere partiet innenfra. Og jammen er de flinke! Alt de kommer på skader partiet bare mer og mer.

Det er bare ett parti jeg misliker mer og det er KRF, men AP er på en delt første plass på grunn av korrupsjon.

Skrevet
9 hours ago, Drizzt said:

Er det mulig? :hoho:

Hadjik, Trettebergstuen og Huitfeldt med toppverv altså ... Ap lærer aldri av egne feil og blir dermed dømt til å gjenta dem.

Det dreier seg jo om vanlige folk i det partiet der. Arbeidsfolk det er opptatt av 🤣

• Liker 1
Skrevet

Anniken Huitfeldt er en byrde for det norske land og folk og hører til bak lås og slå fremfor på et kontor hvor hun kan bidra til ytterligere skade på samfunnet vårt.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Bombasi skrev (8 timer siden):

Det her hadde vært helt nydelig. Lagmannskomité øyeblikkelig og Bombasi 4 president! 

Ufattelig at denne korrupte gjengen bare får holde på, i stedet for å få bøter og fengsel og GUD FORBY en helt «vanlig» jobb via en normal og ikke-korrupt søknadsprosess.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest Mother Dirt
Skrevet (endret)

De griner og er så lei seg når de har måttet gå av (eller ikke har måttet gå av), men ingen av dem ber om ordentlig unnskyldning til folket. Som de liksom skal bry seg mest om.

Endret av Mother Dirt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...