Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Dere vet hvordan musikk påvirker stemningen. Setter jeg på Oasis f.eks Rock N Roll Star, gir det godhumør, action, glede. Setter jeg på en skive av linkin park, er musikken dyster, tung, synger om skuffelser etc. Gi meg et par tips om bra, dyster, melankolsk, verden-faller-sammen musikk. Og et par tips til sånn skikkelig kom i stemning rock, hvis dere kan!
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #2 Skrevet 26. januar 2006 Gi meg et par tips om bra, dyster, melankolsk, verden-faller-sammen musikk. ← Nick Cave.
Gjest camillo Skrevet 26. januar 2006 #4 Skrevet 26. januar 2006 Leonard Cohen? Nei, det er kanskje bare tilsynaletende dystert?
NullHull Skrevet 26. januar 2006 #5 Skrevet 26. januar 2006 Jan Eggum, Mr Dyster Himself!! Synes nå jeg da! Uansett hvor "livat" låt han presser ut av seg, blir det liksom bare trist . Men kanskje ikke akkurat i rocke-kategorien, vår kjære Jan?
nostalgia Skrevet 26. januar 2006 #6 Skrevet 26. januar 2006 Damien Rice "O"? Kanskje ikke superdyster akkurat, men veldig vakker og litt trist... (og helt nyyydelig) *snufs*
nostalgia Skrevet 26. januar 2006 #7 Skrevet 26. januar 2006 REM's "Up" kommer i alle fall jeg i stemning av... Og Van Morrison - men, det er jo ikke akkurat rock da...
Minnie27 Skrevet 26. januar 2006 #8 Skrevet 26. januar 2006 Gi meg et par tips om bra, dyster, melankolsk, verden-faller-sammen musikk. ← Prøv My Dying Bride! Og Opeth - Damnation! Dystert og vakkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå