Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså......Jeg blir litt oppgitt. Hvorfor er det så mye ræl,tull og fjas på Tinder? 

Folk prøver ikke lenger....? Kan forstå det til en viss grad,men hallo....

Har hvertfall fått nok underholdning i kveld/også over tid med masse rare profiler,samme harry og turnoff sitatene fra ganske mange. Samme fiske/jakt/fjelltopp bildene....,de ALTFOR nære closeup bildene og akkurat det samme bilde postet flere ganger....osv...

Altså.....kjør debatt. 😅🥴

Anonymkode: 4aa41...602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange bruker Tinder som tidsfordriv og da møter en gjerne drøssevis av useriøse mennesker dessverre. Til tider var jeg nok skyldig i dette selv, spesielt under pandemien når jeg bodde alene og var isolert 24/7. Jeg møtte selv hankjønnet gjennom Tinder men føler egentlig det var flaks mtp hvor mange av de man ‘møter’ på Tinder som kun er ute etter et ons og som du nevner har de samme kjedelige bildene av fjelltopper og sixpack i speilet.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Altså......Jeg blir litt oppgitt. Hvorfor er det så mye ræl,tull og fjas på Tinder? 

Har hvertfall fått nok underholdning i kveld/også over tid med masse rare profiler,samme harry og turnoff sitatene fra ganske mange. Samme fiske/jakt/fjelltopp bildene....,de ALTFOR nære closeup bildene og akkurat det samme bilde postet flere ganger....osv...

Er ihvertfall viktig å være tydelig i profilen hva du er ute etter. At du ønsker å være seriøs og er ute etter et forhold. At du ikke er ute etter bare sex osv.

Får inntrykk av at ganske mange ikke tørr være åpne rundt disse tingene i frykt for å skremme menn vekk. Men hvem skremmer dere egentlig vekk? Jo alle dem du egentlig ikke ville ha kontakt med i utgangspunktet.

Anonymkode: 354e1...dc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle bare ha visst hvor mange kvinner som syter over at menn har friluftsbilder, selv har det standarde selfie-bildet tatt i speilet på badet, eller X antall bilder med et glass vin / alkohol i hånden, osv. 

Menn på Tinder er nok like drittlei som det kvinner er. 

Anonymkode: 6343b...11d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Møtt flere fine menn der. Er krystallklar i profilen min og siler ut de useriøse ganske kjapt.

Første date ble kompis.

Andre litt mer seriøst, men jeg avsluttet da jeg ikke følte det var rett.

Dater en nå jeg har stor tro på.

Hatt noen kaffe dates innimellom de tre, men ingen kjemi fra min side.

Alle har vært ganske høyt utdannet, gode jobber, stabil situasjon og kjempefine menn🤷🏻‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skulle bare ha visst hvor mange kvinner som syter over at menn har friluftsbilder, selv har det standarde selfie-bildet tatt i speilet på badet, eller X antall bilder med et glass vin / alkohol i hånden, osv. 

Menn på Tinder er nok like drittlei som det kvinner er. 

Anonymkode: 6343b...11d

Eller ettellerannet filter på samtlige bilder...

Hvorfor ikke bare vise seg som man faktisk er? Det er jo den personen man eventuelt møter dersom det blir date.

Anonymkode: ba681...d1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men likevel så fortsetter dere å bruke det dag ut og dag inn. 

Anonymkode: 3cc59...8dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men likevel så fortsetter dere å bruke det dag ut og dag inn. 

Anonymkode: 3cc59...8dd

Ja,noen vil jo ikke gi opp da....Ufølsom kommentar

Skrevet

Spesielt de som har bar overkropp, disse menn vil k u n bruke noen for sex!!! STYR UNNA 

Anonymkode: d3d19...b2a

• Nyttig 1
Skrevet
On 10/20/2023 at 2:24 AM, AnonymBruker said:

Tinder er Burger King av restaurant bransjen.  Ikke ha for høye forventninger, og dere kvinner er nokså like selv, med sine bunadsbilder og hvitvinglass. Men skal man først bruke tinder er det greit å vite hva man går til - og siden du vet hva du går til, er det egentlig tåpelig å klage på hva man finner også 🤷‍♂️

• Liker 2
Skrevet

Ga nesten helt opp… helt til jeg matchet med en herlig fyr som ble typen min etterhvert 

Anonymkode: cb1a2...e24

• Hjerte 1
Skrevet

Føler at covid-perioden ødela Tinder. Altså det har alltid vært en del rart der, men det gikk greit å sortere bort. Etter covid syns jeg det har blitt veldig mye dårlig oppførsel og useriøst, i forhold til å ikke svare, bare slutte å svare osv. I tillegg til enda flere profiler uten tekst osv (altså profiler som egentlig ikke er ute etter å faktisk finne noe seriøst). Normal folkeskikk har blitt sjelden kost. Og da snakker jeg om voksne menn, ikke ungdommer. Men innimellom alt rælet så er det noen få seriøse. Problemet er bare at alle kvinner leter etter disse....

Anonymkode: 69376...00b

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg kan ikke si at Happn er noe bedre... Er det andre apper som er mindre fjasete?

Anonymkode: cce3e...92a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel, jeg kan ikke si at Happn er noe bedre... Er det andre apper som er mindre fjasete?

Anonymkode: cce3e...92a

Tror du det er appen som gjør folk fjasete? Hvis du legger ned like mye tid på å møte folk utenfor døra di, så skal du se det blir en hyggeligere opplevelse. 

Anonymkode: 8206d...1f1

• Liker 1
Skrevet

Så slitsomt med trykking og chatting og de samme samtalene om igjen og om igjen. Blir rimelig useriøs og lei ettethvert. 

Anonymkode: f6022...373

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har bare møtt hyggelige og seriøse menn på Tinder. Vært på flere dates og alle virket seriøse og ville møtes videre. Vi tok raskt samtalen over til snapchat. Og vi møttes raskt . Tror det er viktig, så man ikke bare går i fella og blir chattevenner over lang tid.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2023 den 2.24):

Helt merkelig.... man matcher- skriver..... De svarer men kun med en setning, ikke spørsmål. Hva tenker de at man skal få ut av det da?
Eller er det bare at de ikke er intressert men for høflig for å avslutte? Dette er gjerne fra første eller andre melding.... så de har ikke no grunnlag egentlig..

Anonymkode: c4333...fd6

Skrevet

Årh.. jeg matchet med en fyr som virket kjempe flott. Sjarmerende, interessant og hyggelig.. Vi avtalte date senere i uken og la hverandre til på snap.. ikke mer enn til kvelden fikk jeg ett nakenbilde jeg ikke hadde spurt om🤷‍♀️🤦‍♀️

Jeg er ikke prippen.. langt der ifra.. men hva søren? 

Jeg hadde gitt klar beskjed om at jeg var ute etter noe seriøst.. prøver han å overtale meg til ett ons med å sende meg bildet tro? 

Skal lure på hvor mange damer han overtaler med den strategien🤔 må jo være noen tenker jeg, ellers hadde han vel ikke gjort det🤷‍♀️ men.. for meg det er litt turn off.. søren heller altså, jeg hadde virkelig sansen for han! 

Jeg vil bygge opp spenningen.. få det til å sitre i hele kroppen.. det funker ikke med 💥🍆

Anonymkode: 40dcc...ba1

Skrevet

Jeg lurer også på dette. Hvor mange damer er såpass hjernedøde eller desperate at de reagerer positivt på at menn uoppfordret ender dickpicks eller nakenbilder?? 🤷 Jeg skjønner det bare ikke. 

Det må da være åpenbart at disse mennene totalt mangler sosiale antenner.... Er det dating-materiale? 

Skrevet
BobTheNoob skrev (7 timer siden):

Jeg lurer også på dette. Hvor mange damer er såpass hjernedøde eller desperate at de reagerer positivt på at menn uoppfordret ender dickpicks eller nakenbilder?? 🤷 Jeg skjønner det bare ikke. 

Det må da være åpenbart at disse mennene totalt mangler sosiale antenner.... Er det dating-materiale? 

Ja det er noe. Men det er kanskje kvinner der ut som er veldig åpne for rask seksuell kontakt og blir opphisset av spenningen? 

Hadde jeg likt en mann kjempe godt, og han sendte nakenbilder, har jeg blitt litt paff og følt han forhastet noe og tok bort fra vår opplevelse sammen. Han fjerner momentum og gjør det til noe som ikke skal bety mer og det handler nok da bare om ons for han. Har aldri fått nakenbilder av andre enn allerede kjerester, så ikke et problem for min del da.  

Anonymkode: 43d1a...6f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...