AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Del Skrevet 19. oktober 2023 Er det mulig? Vi prøver, men tok en liten pause denne måneden på grunn av mye stress og reising. Eggløsning kom som normalt med normale symptomer. Så begynte mens å nærme seg, og jeg fikk symptomer på eggløsning på nytt. Jeg ble redd for at mistolket og faktisk hadde klart å bli gravid akkurat den måneden vi ikke prøvde😂 Men mens kom som normalt og forløp som normalt. 3 dager etter avsluttet mens, ganske akkurat 2 uker etter symptomer på eggløsning, begynte jeg å blø igjen. Ny runde med det som framstår som normal mens, ca lik blødning - kanskje bittelitt mindre. Vanlige menssmerter. Er ikke det veldig rart? OM jeg hadde hatt dobbel eggløsning burde det vel allikevel bare blitt en mens?🙈 Anonymkode: 3b960...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #2 Del Skrevet 20. oktober 2023 Ingenting som heter dobbel eggløsning. Kroppen slipper ikke to separate egg i en og samme syklus. Kroppen kan i sjeldne tilfeller slippe 2 egg samtidig, men ikke 2 separate ganger. Kroppen KAN derimot ha forsøkt å slippe ett egg første gangen og ikke klart det, og deretter forsøkt igjen andre gangen. Man kan ha mensen uten at eggløsning skjer en skjelden gang. Eller en mellomblødning. Anonymkode: 4b55f...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Del Skrevet 20. oktober 2023 Takk for svar! Det høres kanskje mest logisk ut av det ikke helt har fungert og at eggløsningen har blitt forsinket. Syns bare det var så rart med to "fulle" blødninger. Mellomblødninger har jeg hatt før, men da har det vært snakk om litt blod på papiret, ikke behov for bind i flere dager. Anonymkode: 3b960...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4 Del Skrevet 20. oktober 2023 Nei dette går ikke an. Anonymkode: f9cb3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå