Gå til innhold

Hvorfor mister de jeg dater interesse så fort ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at om jeg først er forelska eller interessert i noen tar det lang tid før jeg faktisk mister interesse, så hvordan er det slik at noen gutter jeg snakker med virker så interessant og bare mister interessen etter 2-3 måneder? Hva er det jeg virkelig gjør galt her? Kan noen fortelle meg? Fordi jeg er forvirra, er ikke sånn at jeg gir dem sex heller, så er ikke noe hit and dip her, så skjønner ikke hva som er problemet, eller hva som får dem til å miste interesse så fort. 

Anonymkode: 89f27...dc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert fordi du ikke player dem... eller noe sånt. jeg har samme "problemet", hehe. 

Anonymkode: fa58a...b14

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

sikkert fordi du ikke player dem... eller noe sånt. jeg har samme "problemet", hehe. 

Anonymkode: fa58a...b14

Ja, de trenger å bli Playa, de liker ikke snille jenter ser jeg, bare jenter som sårer dem.

Skrevet

Men da er vel ikke dette kjærester? Er det bare fyrer du chatter med på Tinder liksom?

Anonymkode: 7291e...6a1

Skrevet

Kanskje du ikke er så interessant da? Merker jeg også stusser litt på at du tenker på sex som noe du "gir" dem.

Anonymkode: 578d5...5a9

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da er vel ikke dette kjærester? Er det bare fyrer du chatter med på Tinder liksom?

Anonymkode: 7291e...6a1

Nei, er ikke på datingsider, dette er folk jeg kjenner i virkeligheten, og oftest de som selv kommer bort til meg for å spørre om min nummer eller snap og viser interesse først.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje du ikke er så interessant da? Merker jeg også stusser litt på at du tenker på sex som noe du "gir" dem.

Jo, vil si jeg er mer interessant enn de fleste jenter, spesielt når jeg chatter med dem, har fått høre det av mange gutter ang dette, så det er kanskje ikke problemet.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, de trenger å bli Playa, de liker ikke snille jenter ser jeg, bare jenter som sårer dem.

Nei,det der er tilbakestående, menn som ikke hadde narcissistiske mødre liker ikke damer som player. Det bare ser sånn ut fordi vi liker heite damer, og heite damer oppfører seg crazy fordi de slipper unna med det, fordi de er heite.

Du blir ikke mer attraktiv av å oppføre deg crazy.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Kipling skrev (Akkurat nå):

Nei,det der er tilbakestående, menn som ikke hadde narcissistiske mødre liker ikke damer som player. Det bare ser sånn ut fordi vi liker heite damer, og heite damer oppfører seg crazy fordi de slipper unna med det, fordi de er heite.

Du blir ikke mer attraktiv av å oppføre deg crazy.

Jeg er pen, så det er heller ikke problemet. Er folk jeg ikke kjenner som kommer bort for å spørre om snap eller sjekke meg ut, jeg ligger på 8/10 om vi kun snakker utseendet, og det kan mange bekrefte. Det du sier er ikke sant, men kanskje i noen tilfeller, det finnes menn som blir lei av snille jenter fordi de føler de ikke trenger å "jakte" på noe mer, fordi de har henne allerede og at de ikke trenger å jobbe for henne mer, så derfor øsnker de noen ganger en toxic jente. Det er også noen gutter som ikke liker seg selv, og når du liker dem er det på en måte æsj, fordi som sagt de liker ikke seg selv, og de tenker sånn "æsj hun liker noen som meg, hun kan ikke være bra" noe sånt.

Skrevet

Er du ikke interessant så er du ikke interessant, så enkelt kan det faktisk være 🤷‍♂️

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er pen, så det er heller ikke problemet. Er folk jeg ikke kjenner som kommer bort for å spørre om snap eller sjekke meg ut, jeg ligger på 8/10 om vi kun snakker utseendet, og det kan mange bekrefte. Det du sier er ikke sant, men kanskje i noen tilfeller, det finnes menn som blir lei av snille jenter fordi de føler de ikke trenger å "jakte" på noe mer, fordi de har henne allerede og at de ikke trenger å jobbe for henne mer, så derfor øsnker de noen ganger en toxic jente. Det er også noen gutter som ikke liker seg selv, og når du liker dem er det på en måte æsj, fordi som sagt de liker ikke seg selv, og de tenker sånn "æsj hun liker noen som meg, hun kan ikke være bra" noe sånt.

Jojo, kategori to der er samme gjengen som hadde narcissistiske mødre, eller noe I nærheten. Disse gutta er fucked i hodet og du bør holde deg unna.

Når det gjelder det å jakte så er det forsåvidt sant, men det høres ut som at du tror de to alternativene er å enten være kjedelig eller toxic. Det er ikke de eneste alternativene.

Skrevet

Jeg tror ikke du gjør noe feil, jeg tror det er problemet med alle (tenkte) muligheter med datingapper. Istedenfor å slå seg til ro mer en person, er det lett at folk tenker at de kanskje heller bør sjekke mer på datingappene, for det kan jo tenkes at det dukker opp noen bedre.

Anonymkode: 6ae89...d37

• Liker 1
Skrevet
Kipling skrev (2 minutter siden):

Jojo, kategori to der er samme gjengen som hadde narcissistiske mødre, eller noe I nærheten. Disse gutta er fucked i hodet og du bør holde deg unna.

Når det gjelder det å jakte så er det forsåvidt sant, men det høres ut som at du tror de to alternativene er å enten være kjedelig eller toxic. Det er ikke de eneste alternativene.

Så si meg hvorfor gutter med bra foreldre ender opp sånn? Fordi det er ikke alltid fordi de har dårlig mødre, han jeg snakker om akkurat nå hadde en bra oppvekst og foreldre, har til og med venninner som pleide å henge med han som barn, og hun sier han hadde veldig gode foreldre, men han er fortsatt fucked up, så din teori gjelder ikke alle.

Skrevet

Tipper de finner deg ganske barnslig og umoden etterhvert.

Anonymkode: 89906...622

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette her er en pervertert oppfatning du har dannet deg ved å henge for mye på KG. 

Gutter som selv er playere kan miste interessen når jenta er sikra. Da blir den de har i hånda kjedelig og de begynner å pirres av nye utfordringer. 

Flertallet av menn er ikke sånn. 

Uansett, hva nå andre forteller deg, så blir aldri ting bedre av å være toxic. Toxic er sykt og ødeleggende for den du utsetter det for. Menn er like sårbare for sånt som damer. Aldri vær toxic! 

En del jenter kan være tease, og teste og utfordre gutta litt. Det er noe annet. Det kan funke bra i dating/jaktfasen. Men det funker best på playere. - fordi de er playere. Mange andre menn trekker seg unna når damer begynner sånn. Så det du sitter igjen med da er playerne som liker jakten, men som blir lei av deg når du blir "fast".  Jeg har ikke noe oppskrift til deg for hvordan du beholder en player. Jeg tror ikke det er mulig. Ligger i sakens natur. Du kan holde på ham en måned, ett år eller ti. Men før eller senere finner du ham i senga med venninna di. 

Skal du ha stayere så må du være ekte og ærlig. Alltid. Og du må følge med på om han du dater også er det eller om han spiller spill. Ekte og ærlige damer tiltrekker seg ekte og ærlige menn. Det er mye mer kjedelig, men større sjanse for at det blir varig. Men de vil alltid også ha playere rundt seg som ildfluer rundt en lampe. 

Anonymkode: bdbfb...488

• Liker 2
Skrevet

Du har bare ikke møtt riktig person enda. 

Kanskje et det noen likhetstrekk som går igjen i de du dater? 

Om det her er gutter som kommer og spør om snap, kanskje de som spørr om snap har noe til felles? Det er en del folk som ikke er så kontaktskapende, jo mer kontaktskapende noen er jo større sjangse antar jeg uten å vite, at de ønsker å oppsøke andre også. Vet ikke om det å søke noe annet neste gang vil hjelpe, men kan jo hende du har sett en del røde flagg du kan se etter til nå? 

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Uinteressant for en person betyr ikke uinteressant for alle. Syns du er alt for komfortabel med å jekke ned ts her, å glemmer å fortelle resten av sannheten gjør du også. Ts, du passer ikke med alle, alle passer ikke med deg. Håper du snart møter noen det vil gå godt med 😊

Anonymkode: 143f7...4ba

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tipper de finner deg ganske barnslig og umoden etterhvert.

Anonymkode: 89906...622

Barnslig og umoden er bedre en å være en liten dritt på nett 622 😊

Anonymkode: 143f7...4ba

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på alderen 2-3 måneder før sex er i lengste laget med mindre en er under 19.

Hvis vi gutta ikke kommer noen vei før etter max 3-4 dater lurer vi på om dama er interessert, liker sex også videre.

Kan jo være andre årsaker selvsagt som som gjør at de mister interesse, men du bør se om du gir de det du ønsker

som oppmerksomhet er en god og interessert og interessant samtalepartner (Er alt dette her kunne jeg kanskje strukket meg til 4 dates uten sex men tror jeg hadde droppet 5 daten da jeg ikke er ute etter en venninne, i hvert fall i dating sammenheng.

Mann

Anonymkode: 53c32...ea6

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg er snill, empatisk, forståelsesfull og varm.

Men ekstremt uavhengig, ærlig, rett på, ikke redd for å spørre og grave, ta initiativ og tolerer ikke bullshit.

Er aggressiv når jeg er interessert i en mann. Ikke redd for å snakke om sex og fantasier.

Han jeg dater nå vil ha en dypere relasjon med en stabil dame som er snill og god. Men han elsker at med han er jeg litt dirty og ikke redd for å leke. 

Og jeg er flink å fortelle han at jeg synes han er sexy, kjekk og at jeg liker han.

Han sier han ikke har vært borti en dame som meg som tør å være så på og hater tankelesing. Jeg sier og spør rett ut om det jeg tenker og føler når jeg tenker og føler det.

Jeg får inntrykk av at menn synes det er attraktivt når damer tør å være litt på og ikke bare forventer at de hele tiden skal ta initiativ🤷🏻‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kommer an på alderen 2-3 måneder før sex er i lengste laget med mindre en er under 19.

Hvis vi gutta ikke kommer noen vei før etter max 3-4 dater lurer vi på om dama er interessert, liker sex også videre.

Kan jo være andre årsaker selvsagt som som gjør at de mister interesse, men du bør se om du gir de det du ønsker

som oppmerksomhet er en god og interessert og interessant samtalepartner (Er alt dette her kunne jeg kanskje strukket meg til 4 dates uten sex men tror jeg hadde droppet 5 daten da jeg ikke er ute etter en venninne, i hvert fall i dating sammenheng.

Mann

Anonymkode: 53c32...ea6

Dette tenker jeg også. Og jeg er voksen kvinne. Men det kommer, som sagt, an på alder.

Anonymkode: a3f24...ee5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...