Gå til innhold

Regnes banning som smertestillende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er i hvert fall uten bivirkninger.

Noen som har noen linker til studier på slikt?

Jeg er helt sikker på at det har en smertestillende effekt etter å ha prøvd noen ganger etter å ha sparket borti dører, bord og lignende.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg vil ikke tro banning i seg selv er smertestillende, men kanskje en utblåsning? At kroppen produserer endorfin eller noe?

Skrevet

Jeg synes også at det hjelper. Ingenting som å kalle en lege noe grusomt stygt noe, og gjerne høyt og mange ganger etter hverandre, etter at han har vært "slem"

Skrevet

Banning er reseptfri smertestillende :Nikke:

Skrevet

Helt klart smertestillende. Og veldig effektivt på akutte smerter. Omtrent som kald svamp på fotballspillere..... ;)

Skrevet (endret)

:Nikke:

- Det fungerer også som agresjonsterapi... Iallefall for oss usiviliserte, bannende nordlendinger. :ler:

Endret av mockinbird
Skrevet
:Nikke:

- Det fungerer også som  agresjonsterapi... Iallefall for oss usiviliserte, bannende nordlendinger.  :ler:

Her på vestlandet også. :ler:

Skrevet (endret)

Absolutt! Og er det skikkelig ille, type lilletå-klinkes-i-dørstokken, så kommer det gjerne ord jeg knapt visste at jeg kunne.. Det føles omtrent som å ta to paracet istedet for en.

Endret av Mie
Skrevet
Absolutt! Og er det skikkelig ille, type lilletå-klinkes-i-dørstokken, så kommer det gjerne ord jeg knapt visste at jeg kunne.. Det føles omtrent som å ta to paracet istedet for en.

:ler:

Skrevet

Menn kaster ting når de slår seg, hammer o.l. kan det gå under det samme tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...