Gå til innhold

Er det mulig å finne seg en trofast kjæreste dersom man er 7/10 utseendet messig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at når gutter finner noen som er finere vil de heller ha henne, jeg er lei av å være singel og fokusert lenge på meg så vil ha kjæreste, det er lett å få men gutter på min alder er ikke trofaste (18 år) hvor kan man finne gutter som er lojale og kun vil ha meg? Føler at on de finner noen finere gir deg henne oppmerksomhet og poff så er de vekk, vil si jeg er 7/10 utseendet messig i følge mangeee, og har en helt ok personlighet, så hva gjør jeg galt. Må jeg være 10/10 for å finne en loyal gutt? Det er ikke sånn at jeg går etter de som er 10/10 heller, går etter gutter på samme attractive nivå som meg om ikke litt mindre. Hjelp

Anonymkode: fc715...cca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ytre gir det indre en sjanse, 

Det indre gir det ytre sin glans❤️

Anonymkode: fd965...463

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Desverre. Kravene for å få seg trofast kjæreste ligger per dags dato på 8/10, men du var nære da :)

Anonymkode: 73fd8...8de

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg føler at når gutter finner noen som er finere vil de heller ha henne, jeg er lei av å være singel og fokusert lenge på meg så vil ha kjæreste, det er lett å få men gutter på min alder er ikke trofaste (18 år) hvor kan man finne gutter som er lojale og kun vil ha meg? Føler at on de finner noen finere gir deg henne oppmerksomhet og poff så er de vekk, vil si jeg er 7/10 utseendet messig i følge mangeee, og har en helt ok personlighet, så hva gjør jeg galt. Må jeg være 10/10 for å finne en loyal gutt? Det er ikke sånn at jeg går etter de som er 10/10 heller, går etter gutter på samme attractive nivå som meg om ikke litt mindre. Hjelp

Satser på å se etter indre kvaliteter på fyren først og fremst og så gjerne se om det er noe kjemi deretter gi tydelig uttrykk for hva du ønsker uten noe nøling. Mannfolk er flinkere å forholde seg til konkret og direkte informasjon enn hinting og diffuse setninger.. 

Anonymkode: fd965...463

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ingen av dere er 10/10. Hvis man først skal lage sånne inndelinger, så er ingen av dere i venninnegjengen verdens vakreste fotomodell. Garantert. 

Anonymkode: ccd5f...bde

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen av dere er 10/10. Hvis man først skal lage sånne inndelinger, så er ingen av dere i venninnegjengen verdens vakreste fotomodell. Garantert. 

Ja men det er ikke slik for gutter, de trenger ikke å være 10/10 for å få en 10/10, det er mange gutter der ute med 10/10 når de kanskje er 5/10 selv, men veldig sjeldent motsatt.

Skrevet

Og trofasthet har ingenting med utseendet til kjæresten gjøre, det går på verdier. Ellers hadde ingen vært utro mot og/eller dumpey sykt pene damer men det skjer hele tida med faktiske fotomodeller.

• Liker 4
Skrevet

Ja!

Anonymkode: 9179a...9fc

Skrevet

I din alder husker jeg at det var kun ei, kanskje to, som jeg var interessert i. Dessverre var absolutt alle andre gutter interessert i de samme to. Slik er det ofte når du er under 20. Om 3-4 år er du en 10-er for veldig mange. Da finner du noen. 

Anonymkode: e280b...b62

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja men det er ikke slik for gutter, de trenger ikke å være 10/10 for å få en 10/10, det er mange gutter der ute med 10/10 når de kanskje er 5/10 selv, men veldig sjeldent motsatt.

Det er ikke mange gutter med verdens mest sjarmerende fotomodell til kjæreste, nei. Og garantert ingen 18-åring 😄

Skrevet

Tja, skulle mene det. Jeg er høy og har kropp til min fordel, men åssen man ser ut skal vel ikke ha veldig mye å si.. 

Utenom her inne.

Skrevet

De fleste damer mener vel de er 7/10 eller bedre da 😄 Og mener de fleste menn er 3/10 eller lavere

Anonymkode: c8d5b...d5c

• Liker 3
Skrevet

Utseende ditt har ikke betydning for om han er trofast eller ei. 

Anonymkode: 88134...854

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Da skulle vel hele Hollywood vært gifte og stabile. 

Utroskap handler ikke om utseende. Kvinner må slutte å tro det! 

Menn er utro fordi de mister hodet og blir blendet av at annen kvinne viser dem oppmerksomhet. Er hun stygg eller pen spiller ingen rolle. Det er skjønnhet i alle kvinner og menn ser oppmerksomheten fremfor utseende. 

Anonymkode: d5e72...6e4

• Nyttig 3
Skrevet

Ja jøss, er 4/10  stygg som faen og har klart  å få  meg mann og barn:) Hilsen K 40

Skrevet

Du kan finne en bra mann uavhengig av utseende. 💖

• Nyttig 1
Skrevet

Utroskap handler ikke om utseende, men verdier. Legg merke til hvilke gutter som har godt hjemmemiljø og behandler kompisene med respekt. 

Anonymkode: 70acd...1f4

• Nyttig 4
Skrevet
Anciol skrev (3 minutter siden):

Ja jøss, er 4/10  stygg som faen og har klart  å få  meg mann og barn:) Hilsen K 40

Hvis han er 4/10 selv så har du ikke funnet noe, det telles ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis han er 4/10 selv så har du ikke funnet noe, det telles ikke.

Han er nok 8/10!

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Finn deg en skikkelig MANN ikke en guttunge...!

Vi fins der ute!

Ett forhold er troskap, ikke utroskap!

I gode og vonde dager!

Stor eller liten!

Spretten eller rynkete!

Anonymkode: e88aa...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...