AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 Kjæresten tok meg i hånda og sa «godt jobbet» etter sex, og «takker» meg ofte etter sex på en måte som jeg føler noe.. nedverdigende? Eller? Hva tenker dere? Anonymkode: 31597...5ac 1
Rosa Gnom Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjæresten tok meg i hånda og sa «godt jobbet» etter sex, og «takker» meg ofte etter sex på en måte som jeg føler noe.. nedverdigende? Eller? Hva tenker dere? Anonymkode: 31597...5ac Tar du betalt? Det er slikt man gjør når man kjøper en tjeneste. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #3 Skrevet 19. oktober 2023 Jævlig sært. Anonymkode: 7c1c7...fa5 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Skrevet 19. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (2 minutter siden): Tar du betalt? Det er slikt man gjør når man kjøper en tjeneste. Ja men det er det jeg mener, det føles litt som at det siste som mangler er at han kaster noen lapper på meg. Har alltif følt på en litt tom og rar følelse etter sex med han, lurer på om dette er grunnen å tenkte å lufte om flere tenker det samme eller om jeg overreagerer. ts Anonymkode: 31597...5ac
Rosa Gnom Skrevet 19. oktober 2023 #5 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja men det er det jeg mener, det føles litt som at det siste som mangler er at han kaster noen lapper på meg. Har alltif følt på en litt tom og rar følelse etter sex med han, lurer på om dette er grunnen å tenkte å lufte om flere tenker det samme eller om jeg overreagerer. ts Anonymkode: 31597...5ac Nei..du overreagerer virkelig ikke her.. Syntes dette er sykt jeg. Er du sikker på at det ikke er ett forsøk på "humor" ifra han sin side? Jeg kunne aldri sagt noe slikt etter sex! Kan umulig være normalt. 3
Tiuren Skrevet 19. oktober 2023 #6 Skrevet 19. oktober 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Kjæresten tok meg i hånda og sa «godt jobbet» etter sex, og «takker» meg ofte etter sex på en måte som jeg føler noe.. nedverdigende? Eller? Hva tenker dere? Anonymkode: 31597...5ac Tror det mer er en annerkjennelse, at dere er likeverdige partnere. Litt spøkefull som etter en god tennismatch eller sparringrunde ... Men hva vet jeg..
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #7 Skrevet 19. oktober 2023 Vet det er sen fredagskveld, men dette var slapp trolling. Anonymkode: 95969...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #8 Skrevet 19. oktober 2023 Kan man ikke bare sette pris på innsatsen og vise dette med et høfflig håndtrykk. Jeg synes dette var stort gjort av han. Anonymkode: 8b953...0ff 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #9 Skrevet 19. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (3 minutter siden): Nei..du overreagerer virkelig ikke her.. Syntes dette er sykt jeg. Er du sikker på at det ikke er ett forsøk på "humor" ifra han sin side? Jeg kunne aldri sagt noe slikt etter sex! Kan umulig være normalt. Jo, det tenker jeg og. At han ikke ser bie galt i det, og at det er for gi meg annerkjennelse på at han er fornøyd med «innsatsen».. problemet mitt er vel mer at det blir gjort på en noe hoverende/ cocky måte, men så har han en veldig arrogant/ cocky attitude som jeg ikke alltid setter veldig pris på. ts Anonymkode: 31597...5ac
AnonymBruker 42 Skrevet 19. oktober 2023 #10 Skrevet 19. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kjæresten tok meg i hånda og sa «godt jobbet» etter sex, og «takker» meg ofte etter sex på en måte som jeg føler noe.. nedverdigende? Eller? Hva tenker dere? Anonymkode: 31597...5ac 🤣 Humor! Endret 19. oktober 2023 av AnonymBruker 42
Tiuren Skrevet 19. oktober 2023 #11 Skrevet 19. oktober 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, det tenker jeg og. At han ikke ser bie galt i det, og at det er for gi meg annerkjennelse på at han er fornøyd med «innsatsen».. problemet mitt er vel mer at det blir gjort på en noe hoverende/ cocky måte, men så har han en veldig arrogant/ cocky attitude som jeg ikke alltid setter veldig pris på. ts Anonymkode: 31597...5ac Da sier du ifra om det til han, og respekterer han ikke det så må han bruke høyrehånda til noe annet en "hand shake" en tid fremover. Men tror det er en form for "gutta humor", som når man har stått ned slalåmbakken sammen alt for fort eller stupt fra stor høyde. 1 1
MariaIsabel Skrevet 19. oktober 2023 #12 Skrevet 19. oktober 2023 Fryktelig merkelig. Synes du bør spørre rett ut hva han mener med det. Ikke på en angripende måte, mer spørrende. Det kan jo være et forsøk på humor, men virker rart hvis han ikke gjør det tydelig at det er det ved å le, lage en grimase eller noe slikt på en litt teit måte. 🤔 1
Blåjojo Skrevet 19. oktober 2023 #13 Skrevet 19. oktober 2023 Er nok en form for humor. Vet det ble fleipet med noen som hadde sagt: "Takk for kampen" for en del år siden. Prøvd å snakke med han om hva du føler om dette? 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #14 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet det er sen fredagskveld, men dette var slapp trolling. Anonymkode: 95969...eb1 Torsdag😂 Anonymkode: de6fe...ef2
Irak Skrevet 19. oktober 2023 #15 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjæresten tok meg i hånda og sa «godt jobbet» etter sex, og «takker» meg ofte etter sex på en måte som jeg føler noe.. nedverdigende? Eller? Hva tenker dere? Anonymkode: 31597...5ac Gjør det noe da? Er jo samarbeid på høyt plan dette her ❤️. Synes du det er galt at noen viser deg takknemlighet? Er jo bare å takke tilbake i form av kyss eller ord. Jeg er så rar at jeg takker meg selv for middag jeg 🤣. Dog tenker jeg at jeg er en rollemodell for mine barn siden jeg ønsker at de skal takke for maten ❤️. Jeg kunne sikkert funnet på å takket for sex jeg. Er jo mange måter å vise sin takknemlighet på. Noen ganger kan det være ord og noen ganger handlinger ❤️. Viktigste er vel å tro godt om hverandre så tror jeg verden er et bedre sted å være. Så tusen takk for at du deler ❤️. Mange ulike synspunkter på dette ❤️. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #16 Skrevet 20. oktober 2023 Jeg takker som oftest etter sexen, jeg, gjerne med et high Five. Og jeg er dame. Samboer skjønte lite første gang, men nå både high five'r han, tar meg i hånden og takker selv. 🙈😅 Er bare ment som kompliment for vel utført arbeid og at sexen var god. Anonymkode: d2321...98c 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #17 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja men det er det jeg mener, det føles litt som at det siste som mangler er at han kaster noen lapper på meg. Har alltif følt på en litt tom og rar følelse etter sex med han, lurer på om dette er grunnen å tenkte å lufte om flere tenker det samme eller om jeg overreagerer. ts Anonymkode: 31597...5ac Hvordan oppfører han seg ellers etterpå da? Er han kald og uinteressert? Bor dere sammen? Hadde en kjæreste tidligere som jeg ikke bodde med. Han bodde i kollektiv så vi pleide å være hos meg. Vi pleide å film sammen pg så hadde vi sex etterpå. Så dro han hjem. Føltes ofte som sånn du beskriver, bare uten handshaken og kommentaren. Men det ga en litt ‘hit n` run følelse likevel. Etterhvert ble det kortere tv-tid og andre sysler. Bare sex og hjem. Forholdet varte ikke så lenge for å si det slik😅 Når der gjelder kjæresten din, ville jeg latt måten han oppførte seg på mot deg ellers være det avgjørende. Er han kjærlig og imøtekommende utenom sex. Viser at han liker det og bryr seg om deg mer enn kroppen din, så er det bare å overse hans keitete opptreden etter sexen. Kanskje han bare på klønete måte forsøker å være litt morsom. Eller at han rett og slett er usikker og dermed opptrer klønete. Etterhvert når du blir tryggere på ham regner jeg med du vil tørre å kommentere det. At du syns det er litt kleint at han tar det i hånda som om du skulle gitt ham en seksuell tjeneste. Jeg velger derimot å tro at han ikke kommer til å fortsette med dette over tid. Anonymkode: 1d736...606
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #18 Skrevet 20. oktober 2023 Dette var litt spesielt. Å takke, enten det er med hånden eller ikke, kan bety respektfull takknemlighet. At hun har vært flink, deilig, og at du fikk noe du satte veldig pris på. Men så er det at han gjør det på en nedlatende måte. Det ødelegger det hele. Da er han ferdig med deg, og bruker deg for egen hygge. Stor forskjell. Anonymkode: ae1ca...a77
Virrevirrevapp Skrevet 20. oktober 2023 #19 Skrevet 20. oktober 2023 Sportsgreier i senga er turn off.
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. oktober 2023 #20 Skrevet 20. oktober 2023 Høres rart ut. Vi legger oss inntil hverandre og er enig om at det var digg. Så koser og stryker vi hverandre og prater🤷🏻♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå