Gjest en av oss Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Hva tenker du om du ser noen du ikke kjenner alt for godt, som en kollega eller en nabo, på et sjekkested på nettet? Jeg har lenge vurdert å legge ut en profil med bilde og alt, men må innrømme at tanken på hva andre kan komme til å mene og tenke stopper meg litt. Men det hadde kanskje vært litt gøy likevel?
Gjest GreenSky Skrevet 26. januar 2006 #2 Skrevet 26. januar 2006 Gjør det. Har gjort det selv, men valgte da et bilde som ikke lignet typisk på meg (men selvsagt var meg) og sendte heller flere bilder av meg på mail hvis noen spurte.
bare meg Skrevet 26. januar 2006 #3 Skrevet 26. januar 2006 Har lagt ut bilde av meg selv, og har flere som jeg sender. Om noen ser at jeg er på sjekker'n på nett så får det være. Ikke lett å treffe noen andre steder heller, og jeg har stort sett gode erfaringer fra nett.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #4 Skrevet 26. januar 2006 Hva tenker du om du ser noen du ikke kjenner alt for godt, som en kollega eller en nabo, på et sjekkested på nettet? Jeg har lenge vurdert å legge ut en profil med bilde og alt, men må innrømme at tanken på hva andre kan komme til å mene og tenke stopper meg litt. Men det hadde kanskje vært litt gøy likevel? ← Hvis en kollega, venn eller nabo ser deg på et av disse sjekkesidene, så er de nok der med samme grunn som deg
Bunny Skrevet 26. januar 2006 #5 Skrevet 26. januar 2006 jeg synes ikke du skulle tenke så mye på hva andre synes. gjør det som du føler for du! Ps jeg har profil med bilde på blink!
Gjest Jalileh Skrevet 26. januar 2006 #8 Skrevet 26. januar 2006 jeg synes ikke du skulle tenke så mye på hva andre synes. gjør det som du føler for du! Ps jeg har profil med bilde på blink! ← Jeg også. Syns det var litt ekkelt i begynnelsen, men nå går det greit.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 26. januar 2006 #9 Skrevet 26. januar 2006 Jeg syns ikke Blink er så ille, det er liksom ikke sjekkested på samme måte som Spray og de andre.. Jeg har profil (med bilde) der selv om jeg har kjæreste, men ikke for å sjekke da, men for å holde kontakten med venner og kanskje finne noen nye venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå