AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 Hei, Jeg har akne-arr på ansiktet mitt og det er varig. Er det mulig å fjerne/behandle dem hjemme? Anonymkode: 10b76...d3a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 Begynn pent med en mild syre. Mandel-syre er den mildeste. Melkesyre (lactic acid) og AHA er også ganske milde. Begynn med lav prosent, så kan du øke mengden eller øke antall dager i uka du bruker de. Bruk de på kveldstid og bruk solfaktor om dagen. Om du tåler disse kan du starte med kombinasjoner eller å bruke syrer flere kvelder på rad. Anonymkode: 61653...f9e 1
katties Skrevet 19. oktober 2023 #3 Skrevet 19. oktober 2023 Noen har hatt godt resultat med AHA+BHA-peelingen fra The Ordinary over flere år 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Skrevet 19. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Begynn pent med en mild syre. Mandel-syre er den mildeste. Melkesyre (lactic acid) og AHA er også ganske milde. Begynn med lav prosent, så kan du øke mengden eller øke antall dager i uka du bruker de. Bruk de på kveldstid og bruk solfaktor om dagen. Om du tåler disse kan du starte med kombinasjoner eller å bruke syrer flere kvelder på rad. Anonymkode: 61653...f9e Synes du at The ordinary, Niacinamide 10% + Zinc 1% 30ml er fint? Anonymkode: 10b76...d3a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #5 Skrevet 19. oktober 2023 1 minutt siden, katties said: Noen har hatt godt resultat med AHA+BHA-peelingen fra The Ordinary over flere år Søsteren min har akuratt anbefalt det samme. Anonymkode: 10b76...d3a 1
katties Skrevet 19. oktober 2023 #6 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes du at The ordinary, Niacinamide 10% + Zinc 1% 30ml er fint? Anonymkode: 10b76...d3a Den gjorde ikke noe for meg personlig, men så synes jeg også at det er svært få serumer som faktisk har fungert for meg. Ingrediensene er ikke dårlige: niacinamid og zink sturker hudbarriæren og virker anti-inflammatorisk, men jeg har ikke lengre noe særlig problemer med det ene eller det andre. Før jeg utviklet intoleranse mot propanediol, likte jeg deres Lactic Acid + HA (peeling), bruker deres Vitamin C Powder, granactive retinoid, Ascorbic Acid + Alpha Arbutin, Resverstrol + Ferrulic Acid, Mandelic Acid + HA (peeling), og så er det en del produkter som jeg syntes var litt "meh", men som kanskje kan fungere for andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå