TB1895 Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 Rart spørsmål. Men er det mulig å få følelsen av å være nyforelsket flere ganger med samme person?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 JA TB1895 skrev (15 minutter siden): Rart spørsmål. Men er det mulig å få følelsen av å være nyforelsket flere ganger med samme person? Anonymkode: b830c...eda
Rosa Dartle Skrevet 19. oktober 2023 #3 Skrevet 19. oktober 2023 Ja, absolutt. 😍 Mannen og jeg har vært sammen i veldig mange år. I perioder har vi likevel hatt nyforelska-følelsen. Påvirkes gjerne av hvordan man har det ellers i livet, om man investerer litt ekstra i forholdet i en periode osv.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Skrevet 19. oktober 2023 Om ikke nyforelsket, så i alle fall forelsket. Da jeg først møtte kjæresten min og alt var nytt, hadde vi sex ti ganger på en helg og var fullstendig oppslukt i hverandre og å bli kjent. Etter en del år sammen, der vi kjenner hverandre utrolig godt, er det jo ikke like nytt og spennende. Men: Vi er fortsatt forelsket, og i perioder kjennes forelskelsen sterkere ut. Om vi pleier forholdet ekstra og setter av tid til hverandre, blusser de sterke følelsene kjapt opp igjen. Men like intenst som i starten blir det kanskje ikke. Anonymkode: 05b96...221
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #5 Skrevet 19. oktober 2023 Ja, eller betatthet/forelskelse kan komme og gå. Noen kan også ha litt motsatt kurve. Her i huset var vel ingen forelsket i starten, det kom mer mer tida da vi ble mer kjent og tryggere på hverandre. Anonymkode: 340f2...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå