AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 Heisan, jeg har fikk på et tidspunkt veldig mye angst og tidvis depresjon. Hadde blant annet en del angstanfall. Fikk da utdelt antidepressiva for å lindre symptomene. Jeg opplevde veldig god effekt av medisinen og livet har blitt veldig mye lettere å dele. Har ikke hatt noen angstanfall siden jeg startet med medisinen, men har fortsatt en del angstsymptomer. Jeg er veldig bekymret for å slutte med medisinen, fordi jeg opplevde så god virkning. Er det slik at legen kan slutte å utskrive antidepressiva selv om jeg ønsker å fortsette? Altså at han går mot mitt ønske og tvinger meg til å slutte med medisinen? Anonymkode: abfa1...118
. Anonym. Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg gikk på antidepressiva i 11 år, sluttet for 6 måneder siden, så langt har jeg ikke hatt en eneste depresjon.
Fountaine Skrevet 19. oktober 2023 #3 Skrevet 19. oktober 2023 Nei, så lenge du har god effekt av medisinen vil ikke legen slutte å skrive den ut. Da må det i så fall være pga alvorlige bivirkninger.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Skrevet 19. oktober 2023 Man kan gå på antidepressiva hele livet hvis man vil, det burde ikke være noe problem. Anonymkode: bc82c...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå