Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg har så lange og hårete øyenbryn, og lurer på et lurt triks for å få klippet de uten at jeg ser skamklipt ut.

Finnes det feks en klippe maskin for dette formålet som en kan stille inn ønsket lengde på...? Det ønsker jeg meg i hvertfall.

Eller har noen her noen smarte triks som gjør at en får de jevne og fine...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en barberhøvel og vær superforsiktig og bare ta tuppene (stryk den forsiiktig over, med hårene), en venninne av meg brukte å gjøre det, så ikke at hun hadde vært med høvelen der i det hele tatt.

Skrevet

Har sånn skjærekniv til øyenbryn, problemet er bare at jeg får så lett hakk dersom jeg er uheldig og skjærer feil.

Derfor ønsker jeg at det fantes en klippeordning som gjør at jeg unngår hakk. Tør derfor ike bruke barberhøvel da samme problemet vil kunne oppstå... :forvirret:

Skrevet

Jeg drar den siden av kammen som har finest tagger, motsatt vei av hårveksten på øyenbrynet, og stusser med en liten sysaks. Da blir det i hvertfall jevnt.

Skrevet

Det du kan gjøre er:

Kost brynene dine oppover så klipper du bare av de hårene som kommer oppenfor brynene. Funker fett.

Skrevet

enig med gjest, dra kammen rett opp og klipp av tuppene. Da blir det sjelden hakk.

Skrevet

Jeg har laaaange øyebryn som kan gres i forskjellige retninger om jeg ikke stusser dem... Jeg har prøvd ut en del forskjellig måter å gjøre det på, men er mest fornøyd med å gre hårene først nedover og stusse forsiktig, så oppover og stusse forsiktig. Bruker en spiss liten skarp saks og eksmascarakost.. Funker bra!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg benytter trimmeren til ladyshaveren for å få perfekt lengde på øyenbrynene. Bruker da den plastikkdingsen frampå som kutter, men lar litt lengde være igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...