AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg tenker å begynne å kjøpe og selge brukte klær på nett, istedenfor å kjøpe nytt hele tiden. Har også en del plagg jeg ikke bruker lengre. Men hvilke sider anbefaler dere til både kjøp og salg? Har hørt om tise, er det en bra side? Og er det trygt? Har jo lest om mange som har blitt lurt ved kjøp av andre ting, eller at varene aldri kommer frem. Anonymkode: 5cb6a...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg bruker finn og tise. Har kjøpt og solgt mye begge steder 👍🏻 Bruker den integrerte betalingsløsningen disse sidene har, anbefaler det. På tise trekkes det et lite gebyr ved bruk av betalingsløsningen, på finn koster det ikke noe. Jeg selger egentlig mye av det samme begge steder. Anonymkode: d2ef5...5b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 19. oktober 2023 #3 Del Skrevet 19. oktober 2023 Har kjøpt på fb-grupper flere ganger. Aldri blitt lurt på noen måte. Klærne har vært akkurat i den kvalitet og stand som selger har annonsert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tenker å begynne å kjøpe og selge brukte klær på nett, istedenfor å kjøpe nytt hele tiden. Har også en del plagg jeg ikke bruker lengre. Men hvilke sider anbefaler dere til både kjøp og salg? Har hørt om tise, er det en bra side? Og er det trygt? Har jo lest om mange som har blitt lurt ved kjøp av andre ting, eller at varene aldri kommer frem. Anonymkode: 5cb6a...85d finn.no og fiks ferdig Anonymkode: 5142a...194 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #5 Del Skrevet 19. oktober 2023 Bruker kun lokale FB kjøp og salg. Da kjenner man folkene som kjøper og slipper å sende. Anonymkode: efb64...91e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 19. oktober 2023 #6 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg kjøper på Finn, Etsy, Instagram og i Facebook-grupper. Har aldri blitt helt venn med Tise, fordi jeg synes jeg må lete gjennom så mye uinteressant før jeg finner noe som i det hele tatt er verdt å se nærmere på. Men jeg har vært veldig fornøyd med alle de andre jeg nevner her, har aldri blitt lurt, varene har kommet raskt, og det har vært enkelt og greit å handle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #7 Del Skrevet 19. oktober 2023 Finn er supert, både for kjøp og salg. Det er en del der med total urealistiske forventninger til hva de kan få for varene, men om man legger seg på ca 1/4 av nypris vil man ofte få solgt om det et kurrant produkt i god stand. Hus at de annonsene som har ligget en stund, viser en pris som er for høy (varer priset til å selge, går ofte samne dag som de legges ut) Anonymkode: f4bef...60d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #8 Del Skrevet 19. oktober 2023 Skogkatten skrev (2 timer siden): Jeg kjøper på Finn, Etsy, Instagram og i Facebook-grupper. Har aldri blitt helt venn med Tise, fordi jeg synes jeg må lete gjennom så mye uinteressant før jeg finner noe som i det hele tatt er verdt å se nærmere på. Men jeg har vært veldig fornøyd med alle de andre jeg nevner her, har aldri blitt lurt, varene har kommet raskt, og det har vært enkelt og greit å handle. Takk for mange tips😊 Hadde egentlig bare hørt om Finn og tise, at en del selger på markedplace(?) og noen grupper på Facebook. Skal sjekke opp insta og etsy også da👍 Høres ut som at ingen her har blitt lurt, så da skal jeg tørre jeg også. Generelt skeptisk til sånne ting, for man hører jo bare skrekkhistoriene i media og glemmer at de er i et fåtall i forhold til alle som er fornøyd🙈 Anonymkode: 5cb6a...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidi Høst Skrevet 20. oktober 2023 #9 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Høres ut som at ingen her har blitt lurt, så da skal jeg tørre jeg også. Generelt skeptisk til sånne ting, for man hører jo bare skrekkhistoriene i media og glemmer at de er i et fåtall i forhold til alle som er fornøyd🙈 Anonymkode: 5cb6a...85d Jeg har handler mye på finn. Og ingen svindel. Går veldig fint å vippse først også, er min erfaring (100% positive opplevelser med det). Fikk et par utslitte sko en gang, som jeg kastet. Og en ytterjakke med helt merkelig fasong, som gikk til fretex. Men det blir dråper i forhold til hva jeg har spart. Salg har også gått fint. En som ble kjempesint fordi kjolen jeg solgte henne var for trang, men det er flere år siden nå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #10 Del Skrevet 20. oktober 2023 Har solgt via finn, og bare positive erfaringer. Bruker fiks ferdig. Har prøvd Tise, men hadde ikke sansen for det. Det ble for "influencer-aktig" for meg 😛 Anonymkode: 5dafe...0d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #11 Del Skrevet 20. oktober 2023 Foretrekker Tise både til kjøp og salg. Trygg betalingsløsning, og oversiktelig side. Synes finn blir for «rotete». Anonymkode: b9434...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprigatito Skrevet 20. oktober 2023 #12 Del Skrevet 20. oktober 2023 Bruker lokale kjøp og salg grupper på Facebook, Finn eller Tise. Syns betalingsløsningen og sendingen til Finn og Tise fungerer utmerket, og jeg slipper å avtale å møte noen for å få solgt barneklærne som blir for små 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #13 Del Skrevet 20. oktober 2023 Facebook og tise. Fått en del meldinger på facebook hvor de vil jeg skal sende med helt hjem- men at de ordner med det. Det er svindel. Når det er jeg som selger å skal sende, går jeg inn på helt hjem å fikser. Anonymkode: 5688f...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #14 Del Skrevet 20. oktober 2023 Foretrekker Finn og fiks ferdig 😊 Anonymkode: bd467...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #15 Del Skrevet 20. oktober 2023 Solgt og kjøpt mye på finn. Også prøvd tise og facebook, men liker finn best. Billigst frakt og null gebyr. Anonymkode: 916a8...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå