AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Del Skrevet 19. oktober 2023 Om jeg har langhelg og går hjem fra jobben på torsdag så sier kollegaene mine "God helg" til meg. Hva svarer jeg tilbake da til de som ikke har langhelg? Sier jeg "god helg" til dem"? Eller sier jeg bare "Takk"? Anonymkode: 37264...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg sier god helg, de har jo helg de og, om det er på jobb eller hjemme. Anonymkode: 72389...c15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella-2 Skrevet 19. oktober 2023 #3 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om jeg har langhelg og går hjem fra jobben på torsdag så sier kollegaene mine "God helg" til meg. Hva svarer jeg tilbake da til de som ikke har langhelg? Sier jeg "god helg" til dem"? Eller sier jeg bare "Takk"? Anonymkode: 37264...19e Du kan jo event. Si: «God helg til dere også, når den tid kommer» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 19. oktober 2023 #4 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg sier alltid både takk, og ønsker de god helg. Kan jo ønske god helg selv om det ikke er langhelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #5 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jobber helger, og synes det er koselig å bli ønsket god helg. Det er jo helg uansett, også på jobb. Anonymkode: e7365...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå