Gå til innhold

Hadde dere tenkt over dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har måttet kjøpe ny vaskemaskin da den gamle ikke funket mer, jeg har hatt den i mange år. Men mine foreldre er veldig imot dette og mener jeg heller burde reparere den gamle, men jeg mener det ikke lønner seg. Dette sa jeg til dem engang uten egentlig å tenke så mye over det. Men de er veldig imot det. Nå har jeg kjøpt ny, den har svart dør, den gamle hadde hvit. Er dette noe du hadde tenkt over hvis du var på badet til noen som hadde kjøpt ny, og de ikke hadde sagt noe? Har ikke tenkt å si noe, men redd de ser forskjell. Egentlig burde jeg bare si det men de kan være veldig langsinte og si ved hver anledning hvor skuffet de er. Dette til tross for at jeg er snart 38 år gammel. De er jo en del her og føler ikke at jeg kan nekte dem å komme hit. Er jo bare en vaskemaskin så jeg skjønner ikke hvorfor de er sånn. Men det har vært mange episoder med dem før. De har ikke forståelse for at jeg er voksen, og tror de bare kan styre på som de vil. Ingen som styrer pengene mine bortsett fra meg.

Anonymkode: 30e5a...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: b6b7a...537

Skrevet

Ikke hvis de er veldig detalje fokuserte 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så lett å reparere en vaskemaskin...

Anonymkode: e2701...150

• Liker 1
Skrevet

Du høres ut som et barn.

Anonymkode: 1b5ee...b01

• Liker 3
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. 

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...