AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg sliter veldig med angst. Jeg er helt i startprosessen hos DPS, men ting tar veldig lang tid. Nå begynner jeg å bli bekymra for meg selv. Jeg har startet å drikke alkohol igjen for å dempe de sterke følelsene, og føler det hjelper. Jeg har valgt det som en midlertidig løsning frem til jeg får den hjelpen jeg trenger, fordi det føles så utholdelig det jeg går gjennom. Jeg klarer ikke å stå i det lenger, så jeg valgte alkoholen igjen. Det får meg til å bli bekymra for meg selv. Jeg merker at jeg er i enn periode der jeg gir litt faen i konsekvenser, som gjør at jeg tar noen dårlige valg. Jeg føler jeg mister litt kontrollen på en måte. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg studerer, og synes det er vanskelig å si i fra til de som er der for sånne som meg til de som jobber der. Og det blir visst nok anbefalt å ikke bruke andre enn DPS når man først er inne hos de. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg føler jeg ser meg selv kjøre livet mitt i grøfta, men det er så utholdelig å stå i dette alene nå. Det er grunnen til jeg valgte alkoholen. Jeg klarer ikke la vær å drikke når jeg sliter såpass med følelsene mine. Jeg skulle så gjerne hatt noen jeg kan snakke med og få ut mine følelser til akkurat nå Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 4cc4c...38b 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 Kjære, kjære deg ❤️ Jeg har vært studiekonsulent for mange studenter, og hadde du tatt kontakt med meg om dette, ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med studentsamskipsnadens psykologtilbud. Du trenger noen å snakke med mens du venter på annen hjelp. Masse lykke til, og stor klem fra meg ❤️ Anonymkode: 3a9ab...31e
Stoltskeiv Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 (endret) Du er aldri til bry! Det viktigste er å snakke om det med noen du stoler på. Ta kontakt med studentskipsnaden❤️ Endret 23. oktober 2023 av Stoltskeiv
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 Du kan snakke med så mange du vil. Hva med AA? Anonymkode: aac21...7d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå