AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Del Skrevet 19. oktober 2023 Grublet over dette i en stund nå og har særlig tenkt på motivet til en kvinne som kontaktet meg for litt siden gjennom sosiale medier, hvor i første omgang handlet om gjenopprettelse av gamle bekjente etc, men senere viste det seg at det handlet om mulig kjæreste forhold, hvor hun tok opp enhet sist møte. vel, spørsmålet er nok hvordan er det mulig å ha følelser for noen dersom man avviste den personen? hun avviste meg da vi var rundt 26 og 34 og nå er vi 30 og 38. Noen vil nok si at kvalitetene mine virker kanskje mer attraktive nå enn da, men ser ikke logikken. Er da samme som før, tvert om synes jeg at jeg har falt litt i både utseende og annet form for tiltrekning og som kondisjon og hårtap. Med unntaket av hennes mangel på alternativer, kan dere tenke på noe annet? Anonymkode: f9cdc...1bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ikke uvanlig. Da jeg var 19 fridde jeg til ei dame. Hun takket nei. Da vi var 32 fridde hun til meg. Jeg takket nei. Hun spurte så. Hva har endret seg? Jeg svarte. Ingenting. Du liker fortsatt penger og status. Jeg liker fortsatt 19-åringer. Anonymkode: 953d5...1aa 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #3 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke uvanlig. Da jeg var 19 fridde jeg til ei dame. Hun takket nei. Da vi var 32 fridde hun til meg. Jeg takket nei. Hun spurte så. Hva har endret seg? Jeg svarte. Ingenting. Du liker fortsatt penger og status. Jeg liker fortsatt 19-åringer. Anonymkode: 953d5...1aa Det er overdrevent av deg. For det første dere var 19!!! Har du ingen resonering rundt hvor ungt det er? Åsså skal du klandre henne for å si nei til føkkings ekteskap før hun kjenner segselv og du kjenner deg, og du du tror det handler om penger? Å om det handlet om penger da, så var hun uansett 19, en alder hvor ting har en tendens til å overdrives. Hva har du lært siden den gang? Bra du sa nei da, du må vokse, hun burde å om hun spørr noen som tenker dette. Du er eldre en meg wtf. Anonymkode: 594ca...139 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hun begynner nok å gå tom for alternativer og mener nå at du er bra nok. Sikkert blitt brukt lenge nok av mange nok til at hun nå begynner å bli desperat. Anonymkode: 213dc...4cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #5 Del Skrevet 19. oktober 2023 Det høres uansett ikke ut som du har følelser for henne, så dere kan sikkert droppe det. Hadde hun likt deg, hadde du sikkert kjennt det på kroppen. Nei til slappe forhold hvor ingen føler noe, finn noen andre. Om dette stresser deg, liker du henne kanskje allikevel. Opp til deg, men stedet du finner ut sannheten er i samtale med henne, om ikke i ordene hennes, i oppførselen. Anonymkode: 594ca...139 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun begynner nok å gå tom for alternativer og mener nå at du er bra nok. Sikkert blitt brukt lenge nok av mange nok til at hun nå begynner å bli desperat. Anonymkode: 213dc...4cd Hun er 30 og det finnes millioner av mennekser i verden, slutt å overdriv. Er så lei av folk som tror alt er enden, det kommer en ny dag i veldig lang tid for de fleste av oss. Anonymkode: 594ca...139 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #7 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun er 30 og det finnes millioner av mennekser i verden, slutt å overdriv. Er så lei av folk som tror alt er enden, det kommer en ny dag i veldig lang tid for de fleste av oss. Anonymkode: 594ca...139 Billioner** sier millioner fordi alle dem er ikke egnet for forhold. Mange er barn eller veldig gamle, i forhold osv. Anonymkode: 594ca...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #8 Del Skrevet 19. oktober 2023 Dette er klassisk fenomen for en del kvinner som nærmer seg 40. Det er som regel damer som rir på utseendet sitt hele livet (utvikler ikke seg selv som person, lysene er på, men ingen er hjemme). Årene går så mister de utseende, de begynner å bla bakover i liggelista når panikken setter inn og eggene tørker ut. For din egen verdighet hold deg unna. You didn't want me in your prime, I don't want you in your decline. Anonymkode: fe611...dc9 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meltzer Skrevet 19. oktober 2023 #9 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun er 30 og det finnes millioner av mennekser i verden, slutt å overdriv. Er så lei av folk som tror alt er enden, det kommer en ny dag i veldig lang tid for de fleste av oss. Anonymkode: 594ca...139 Jeg sliter med å se hvilket poeng du prøver å lage. Hun er 30 så hun har samme muligheter som når hun var 20? Det er en grunn til at kvinner "føler" seg tidligere voksen enn menn. Det er fordi de må være det. Voksen er imidlertid den subjektivt meningsbærende enheten i dette regnestykket. Det gjør det imidlertid ikke til en sannhet. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #10 Del Skrevet 19. oktober 2023 Har du følelser for henne da? Selv har en som jeg hadde en greie på gang med for 16årsiden dukket opp igjen. Men, her er jeg temmelig sikker på at vi begge føler den samme tiltrekningen og kontakten nå, som for 16år siden. Kanskje enda mere også. Og hverken jeg eller han har få valg 😅😅 Jeg sier "nei, beklager" jevnt og trutt til menn. Anonymkode: 2efc0...7c3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #11 Del Skrevet 19. oktober 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Har du følelser for henne da? Selv har en som jeg hadde en greie på gang med for 16årsiden dukket opp igjen. Men, her er jeg temmelig sikker på at vi begge føler den samme tiltrekningen og kontakten nå, som for 16år siden. Kanskje enda mere også. Og hverken jeg eller han har få valg 😅😅 Jeg sier "nei, beklager" jevnt og trutt til menn. Anonymkode: 2efc0...7c3 Jeg har litt vanskligheter med å tro at det står kø på kvinner som det kvinner vil ha det til, og det er det som er problemet, nå er jeg 8 år eldre enn henne og hun er da en catch hvis og bare hvis hun virkelig er interessert i et forhold og ikke fordi hun ikke fant noen passende. Ikke for å tvile på deg, men har sjeldent opplevd at kvinner blir sjekket opp av menn overalt. Selv helt fra vgs til nå, så må jeg ærlig fortelle at det ikke var drukning i tilbud. Da sikker jeg ikke om online dating. Anonymkode: f9cdc...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #12 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har litt vanskligheter med å tro at det står kø på kvinner som det kvinner vil ha det til, og det er det som er problemet, nå er jeg 8 år eldre enn henne og hun er da en catch hvis og bare hvis hun virkelig er interessert i et forhold og ikke fordi hun ikke fant noen passende. Ikke for å tvile på deg, men har sjeldent opplevd at kvinner blir sjekket opp av menn overalt. Selv helt fra vgs til nå, så må jeg ærlig fortelle at det ikke var drukning i tilbud. Da sikker jeg ikke om online dating. Anonymkode: f9cdc...1bf Jeg druknet ikke i tilbud før etter jeg fikk barn. Følte meg mest som et sexobjekt før jeg fikk barn. Nå, ser de tydeligvis hele meg lettere. Men, det var igrunn ikke poenget mitt her. Det viktigste er vel om TS har følelser for henne? Om han har det, så er det vel såklart verdt å prøve? Hvor ofte få man følelser for folk? Jeg får ikke det særlig ofte ihvertfall 😊 Anonymkode: 2efc0...7c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #13 Del Skrevet 19. oktober 2023 Meltzer skrev (28 minutter siden): Jeg sliter med å se hvilket poeng du prøver å lage. Hun er 30 så hun har samme muligheter som når hun var 20? Det er en grunn til at kvinner "føler" seg tidligere voksen enn menn. Det er fordi de må være det. Voksen er imidlertid den subjektivt meningsbærende enheten i dette regnestykket. Det gjør det imidlertid ikke til en sannhet. Det var kanskje flere muligheter når hun var 20, men hun likte da ikke alle de mulighetene uansett. Tror du 20 åringer drømmer om alle som drømmer om dem? Nei er det endelige svaret. Det finns en rimelig mengde med muligheter som 30, gode fine menn hun har mulighet til å trives med. For deg er kanskje mange mange utenfor døren viktig, men for mange folk er det å finne en god match bra nok, å da er det at det er millioner der ute bra. Mye leting, men han trenger ikke være så innmari langt unna heller. Jeg har vært en ung kvinne en gang å tenker LOL til det du skriver. Ut ifra det kan du avgjøre hvor voksen jeg er sol voksen, til tross for at jeg har hodet plantet lengre ned på bakken enn deg. Nok en barnslig kommentar sorry, men angrer ikke. Anonymkode: 594ca...139 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #14 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke uvanlig. Da jeg var 19 fridde jeg til ei dame. Hun takket nei. Da vi var 32 fridde hun til meg. Jeg takket nei. Hun spurte så. Hva har endret seg? Jeg svarte. Ingenting. Du liker fortsatt penger og status. Jeg liker fortsatt 19-åringer. Anonymkode: 953d5...1aa Ikkr så lurt å fri om du bare liker 19-åringer. Da får du ikke et år som gift en gang 😄 Anonymkode: 0bc6b...56b 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #15 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Grublet over dette i en stund nå og har særlig tenkt på motivet til en kvinne som kontaktet meg for litt siden gjennom sosiale medier, hvor i første omgang handlet om gjenopprettelse av gamle bekjente etc, men senere viste det seg at det handlet om mulig kjæreste forhold, hvor hun tok opp enhet sist møte. vel, spørsmålet er nok hvordan er det mulig å ha følelser for noen dersom man avviste den personen? hun avviste meg da vi var rundt 26 og 34 og nå er vi 30 og 38. Noen vil nok si at kvalitetene mine virker kanskje mer attraktive nå enn da, men ser ikke logikken. Er da samme som før, tvert om synes jeg at jeg har falt litt i både utseende og annet form for tiltrekning og som kondisjon og hårtap. Med unntaket av hennes mangel på alternativer, kan dere tenke på noe annet? Anonymkode: f9cdc...1bf Tviler på at noen av dere har endret dere radikalt på 4 år; du er vel neppe blitt hverken rik eller tjukk, og hun har vel ca like mange alternativer. Men hvis du ikke ønsker å date dama er det vel bare å takke nei? Anonymkode: 0bc6b...56b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meltzer Skrevet 19. oktober 2023 #16 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det var kanskje flere muligheter når hun var 20, men hun likte da ikke alle de mulighetene uansett. Tror du 20 åringer drømmer om alle som drømmer om dem? Nei er det endelige svaret. Det finns en rimelig mengde med muligheter som 30, gode fine menn hun har mulighet til å trives med. For deg er kanskje mange mange utenfor døren viktig, men for mange folk er det å finne en god match bra nok, å da er det at det er millioner der ute bra. Mye leting, men han trenger ikke være så innmari langt unna heller. Jeg har vært en ung kvinne en gang å tenker LOL til det du skriver. Ut ifra det kan du avgjøre hvor voksen jeg er sol voksen, til tross for at jeg har hodet plantet lengre ned på bakken enn deg. Nok en barnslig kommentar sorry, men angrer ikke. Anonymkode: 594ca...139 Det faktumet at du følte for å tillegge "drømmer om" sier vel alt om din disposisjon. Jeg vet imidlertid at du er vesentlig dummere enn meg, og evner ikke å se sammenhengene jeg prøver å synliggjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 19. oktober 2023 #17 Del Skrevet 19. oktober 2023 Knull og dump. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #18 Del Skrevet 19. oktober 2023 KallePils skrev (9 minutter siden): Knull og dump. Hva er greia med denne agrresivt orienterte knullinga? Hate seg selv gjennom andre? Anonymkode: 0bc6b...56b 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #19 Del Skrevet 19. oktober 2023 Mangel på alternativer? Hvor kynisk er du? Folk tenker jo ikke sånn..folk endrer seg hele tiden. Noen vokser fra hverandre, andre mot hverandre. Merker du ikke det selv? Du er jo ikke den samme som for 4 år siden du heller. Da ville du ja ha henne, mens nå er du en kynisk tulling som tenker at hun bare vil ha deg fordi ingen andre vil ha henne. Gratulerer, det høres ikke ut som du utvikler deg til ett bedre menneske. Anonymkode: fa422...b0c 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #20 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke uvanlig. Da jeg var 19 fridde jeg til ei dame. Hun takket nei. Da vi var 32 fridde hun til meg. Jeg takket nei. Hun spurte så. Hva har endret seg? Jeg svarte. Ingenting. Du liker fortsatt penger og status. Jeg liker fortsatt 19-åringer. Anonymkode: 953d5...1aa Det er derfor jeg liker 19-åringer. Jeg blir eldre, mens de holder samme alderen. Anonymkode: 66eaf...757 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå