Topsi Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 Holder på med storrengjøring nå, og fordi jeg er lat, spiller musikk, kikker innom KG hele tiden etc, så tar det et par dager å bli ferdig. Andre som hater å vaske? 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 Ja, jeg hater det. Anonymkode: 9bcfe...270 3
Topsi Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2023 Nå har jeg ca en time igjen, har holdt på i 2 dager. Men, da kan jeg sove veldig godt i natt. Utfordringen blir å holde det greit så jeg ikke måbta alt på en gang. Noen tips til motivasjon? 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Skrevet 19. oktober 2023 Ja, derfor kjøper vi hjelp til husvask. Anonymkode: 2ae01...669
Topsi Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, derfor kjøper vi hjelp til husvask. Anonymkode: 2ae01...669 Har vurdert det 😁 men, må ha gode vaner.... hvordan få det dog
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Skrevet 19. oktober 2023 Vær glad du har noe å vaske. Jo mer du har, jo gladere burde du være. Sytpave Anonymkode: 7d7a4...074
Jdz Skrevet 19. oktober 2023 #7 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg hater også å vaske. Det eneste jeg hater mer er å ha det grisete og rotete rundt meg. 3
Topsi Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vær glad du har noe å vaske. Jo mer du har, jo gladere burde du være. Sytpave Anonymkode: 7d7a4...074 Jada, er ikke noe verdensproblem akkurat.... skulle bare.ønske det var litt hyggeligere og gikk litt raskere Hilsen @ProcrastinationQueen 1
Bombasi Skrevet 19. oktober 2023 #9 Skrevet 19. oktober 2023 Det verste med vaskingen er før vaskingen. Dørstokkmila. Men når jeg først kaster meg rundt så går det lekende lett unna, og jeg kan fort ende med å vaske mye mer enn det jeg først tenkte. Og så er det så deilig å få det gjort! Det er der motivasjonen ligger. Men skal du prøve å få struktur på vasking så må vaskingen tilrettelegges. Det vil si, er rommet ryddig og "vaskeklar" på enkel måte, så er dørstokkmila mindre for å hive seg rundt. Men ser rommet ut som et rotete grisehus så er det lett å bare hoppe over det enda en gang. Huset mitt er forsåvidt strøken og vaskeklar til enhver tid, så her er det bare å bestemme seg og lette på ræva for å få det gjort 5
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2023 #10 Skrevet 19. oktober 2023 Bruke 2 dager på å vaske et hus? Enten er du supernøye, eller så vasker du alt for sjeldent eller så griser du mye. Jeg kan vaske alle gulv i huset på under en time. 1
Gjest theTitanic Skrevet 19. oktober 2023 #11 Skrevet 19. oktober 2023 Topsi skrev (4 timer siden): Holder på med storrengjøring nå, og fordi jeg er lat, spiller musikk, kikker innom KG hele tiden etc, så tar det et par dager å bli ferdig. Andre som hater å vaske? Mange støvsugeroboter vasker også. Og har du god vane med å alltid legge ting på plass så vil dette kreve deg null. Bortsett fra kjøkken bad og sengetøy. Det finnes robot som vasker vinduer og veggfliser på bad også.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #12 Skrevet 19. oktober 2023 Begynn litt i det små. Sett alt på plass først og rydd rommene etter deg hver kveld/dag. Så gjør du litt mer når du har fått det som en vane. Rom for rom. Anonymkode: 015cc...cca 2
Topsi Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #13 Skrevet 19. oktober 2023 theTitanic skrev (11 minutter siden): Mange støvsugeroboter vasker også. Og har du god vane med å alltid legge ting på plass så vil dette kreve deg null. Bortsett fra kjøkken bad og sengetøy. Det finnes robot som vasker vinduer og veggfliser på bad også. Ja, jeg vurderer sterkt å kjøpe en slik AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Begynn litt i det små. Sett alt på plass først og rydd rommene etter deg hver kveld/dag. Så gjør du litt mer når du har fått det som en vane. Rom for rom. Anonymkode: 015cc...cca Ja, nå er alt ok, så må bare begynne med å legge det til en vane, tenkt det før, håper det funker denne gangen
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #14 Skrevet 19. oktober 2023 Topsi skrev (2 minutter siden): Ja, jeg vurderer sterkt å kjøpe en slik Ja, nå er alt ok, så må bare begynne med å legge det til en vane, tenkt det før, håper det funker denne gangen Tenk at du plutselig får overraskelsesbesøk eller noe. Det hjelper meg, selv om det kanskje skjer en gang i året 😂 Anonymkode: 015cc...cca 1
Topsi Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #15 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenk at du plutselig får overraskelsesbesøk eller noe. Det hjelper meg, selv om det kanskje skjer en gang i året 😂 Anonymkode: 015cc...cca Haha, ja jeg er fosterhjem for katt og bor i en leilighet i samme bygg som hjelpesenteret, så noen ganger er folk oppe når jeg er på jobb. Holder på å dø på meg, det er ihvertfall motivasjon!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #16 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg hater å vaske og, er så dørgende kjedelig og slitsomt. Er og så nøye på at det skal være perfekt når jeg vasker. Anonymkode: e822f...d5c 1
Topsi Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #17 Skrevet 19. oktober 2023 Bombasi skrev (25 minutter siden): Det verste med vaskingen er før vaskingen. Dørstokkmila. Men når jeg først kaster meg rundt så går det lekende lett unna, og jeg kan fort ende med å vaske mye mer enn det jeg først tenkte. Og så er det så deilig å få det gjort! Det er der motivasjonen ligger. Men skal du prøve å få struktur på vasking så må vaskingen tilrettelegges. Det vil si, er rommet ryddig og "vaskeklar" på enkel måte, så er dørstokkmila mindre for å hive seg rundt. Men ser rommet ut som et rotete grisehus så er det lett å bare hoppe over det enda en gang. Huset mitt er forsåvidt strøken og vaskeklar til enhver tid, så her er det bare å bestemme seg og lette på ræva for å få det gjort Er det jeg har gjort. Hoppet over det enda en gang lenge. Nå har jeg en ny sjanse Djungelvrål skrev (19 minutter siden): Bruke 2 dager på å vaske et hus? Enten er du supernøye, eller så vasker du alt for sjeldent eller så griser du mye. Jeg kan vaske alle gulv i huset på under en time. Supernøye og har gått altfor lang tid. Og har katt
Ingar-André Skrevet 19. oktober 2023 #18 Skrevet 19. oktober 2023 Ja, hater det som pesten. Og det er IKKE min skyld på noen måte da x'n satte meg til takvask hver bidige jævla gang. Irriterende.no Så jaa, hata det av hele mitt hjerte. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #19 Skrevet 20. oktober 2023 Takk for inspirasjonen til å komme igang her. Nå er nesten hele huset vasket. Anonymkode: b6355...71a 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #20 Skrevet 20. oktober 2023 Bombasi skrev (19 timer siden): Det verste med vaskingen er før vaskingen. Dørstokkmila. Men når jeg først kaster meg rundt så går det lekende lett unna, og jeg kan fort ende med å vaske mye mer enn det jeg først tenkte. Og så er det så deilig å få det gjort! Det er der motivasjonen ligger. Men skal du prøve å få struktur på vasking så må vaskingen tilrettelegges. Det vil si, er rommet ryddig og "vaskeklar" på enkel måte, så er dørstokkmila mindre for å hive seg rundt. Men ser rommet ut som et rotete grisehus så er det lett å bare hoppe over det enda en gang. Huset mitt er forsåvidt strøken og vaskeklar til enhver tid, så her er det bare å bestemme seg og lette på ræva for å få det gjort Dette. Anonymkode: b2d63...918 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå