Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Helt hjem, svindel?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg får alltid mine pakker helt hjem.

Anonymkode: 7894d...829

Helthjem opererer med fryktelig lang leveringstid. Bruk heller Posten. Fiks Ferdig er også svindel da du betaler penger til en mellommann. Alle som er litt oppegående vet hvordan kjøp og salg virker (med gjensidig tillit) og vet at det alltid er selger som ordner med frakt. Be om Vipps betaling i forkant, så sender du pakken etter at betalingen er mottatt. Kjøp og salg på Finn o.l. skal ikke være noe risiko for selger. Da har man gjort noe feil et sted.

• Liker 1
Skrevet

Elsker HeltHjem, jeg. Sendte tre pakker de hentet på dørmatta her natt til torsdag. I natt ble de levert mottaker. Ett døgn tok det! Men funker kanskje best på sentrale østland? 

Anonymkode: e8698...331

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

"Helt hjem" er latterlig elendig. Heldigvis har vi Posten og PostNord som faktisk fungerer. Bruk dem.

Anonymkode: fbe12...925

Da er vi veldig uenige. Postnord har jeg nesten kun dårlig erfaring med. De «mister» pakker i hytt og pine. En romaskin. Et kjøkken. 

Anonymkode: 08122...1c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg skal selge noe til en mann på nett. Synes det hele virker rart. Han har en adresse som ikke finnes, å nummeret han har starter på 00. Han sender meg til en nettside som tilsynelatende er helthjem, men nettside URL er annerledes. Det står at varen er betalt. Har helthjem en egen betalingsløsning for kjøp mellom privatpersoner ? Betaler de ut beløpet til avsender for varen? 

Anonymkode: 5fe4a...06d

Svindel! Det er alltid avsender som må bestille henting/sending. Kjøper kan ikke betale for det. Jeg har fått mange slike, men etter et kjapt søk på helthjem, så fant jeg for ut at det ikke er mulig for kjøper å gjøre dette. Den linken er svindel. 

Anonymkode: a8f31...3e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...