Forvirret23 Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg har et barn som har etter bytte av klasserom i år blitt mye mer sliten, mer syk, mye vondt hode og sier det er så tungt å puste på skolen. Barnet har astma, allergi og annen kronisksykdom fra før. Dette er en veldig gammel del av skolen, og jeg kan huske at eldste som ikke har de plager som yngste også syntes det var tungt i den delen. Vi har denne høsten her måtte hentet barnet flere ganger, vært hjemme fra skolen i over 10 dager og vi er kun i oktober. Noen som har hatt samme med egne barn, klaget dere, ble det gjort noen tiltak? Vurderer å ta det opp med rektor, men dette er jo skoleeier sitt problem og det er jo kommunen vet jo at de bygger jo ikke ny skole for mitt barn🙄 Erfaringer rundt dette?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 Helsedirektoratet delte faktisk denne lenken i dag: https://www.vg.no/annonsorinnhold/helsedirektoratet/barnas-arbeidsmiljolov/ Anonymkode: 914da...b22
Forvirret23 Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Helsedirektoratet delte faktisk denne lenken i dag: https://www.vg.no/annonsorinnhold/helsedirektoratet/barnas-arbeidsmiljolov/ Anonymkode: 914da...b22 Spennende lesing, kanskje kontakte fau å høre om de allerede har snakket om dette 🤔
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Skrevet 19. oktober 2023 Forvirret23 skrev (2 timer siden): Spennende lesing, kanskje kontakte fau å høre om de allerede har snakket om dette 🤔 Jeg ville startet med FAU ja! Dersom dere ikke får gehør, så stiller dere enda sterkere siden dere har et barn som trenger ekstra godt inneklima. Da kan dere ta det direkte med virksomheten. Om dere ikke når fram, kan dere ta kontakt med miljørettet helsevern. Anonymkode: 914da...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå