Gå til innhold

Dårlig erfaring fra shopbysorthe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere her som har dårlig erfaring fra denne butikken?  Jeg er temmelig misfornøyd, og litt forbanna. Kjøpte et produkt i sommer som jeg klaget på. Hun nekter at det er noe feil og svarer heller ikke noe fint på mailene. Mener hele tiden at det er jeg som har ødelagt produktet, noe som ikke stemmer. Hun er overhodet ikke villig til verken å gi meg et nytt produkt eller pengene tilbake. Ble til slutt enig om at dette plagget skulle sendes til henne så hun fikk sett på det, men benekter fortsatt at det er noe feil. Har aldri opplevd så dårlig kundebehandling før.

Til slutt ga jeg bare opp å "krangle" med henne, og ble enig om at hun  kunne sende plagget tilbake til meg. Dette var i slutten av august. Ingenting har skjedd...har sendt henne 5 mailer som hun ikke svarer på. Sendte henne og nettopp en sms, som hun heller ikke svarer på....Det går da ikke an å behandle kunder på denne måten. Så nå sitter jeg her uten plagget jeg bestilte og 1500,- kr fattigere....

Vurderer å ta denne saken videre med forbrukerrådet. Hva mener dere jeg bør gjøre? 

Anonymkode: 723e8...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal være en tråd her inne om henne og butikken?

Det du nevner er det mange andre som har opplevd, jeg også. Og hun har en haug med fans som skaffer henne gratis reklame - jeg følger med det på FB fordi jeg er nysgjerrig ;) Disse som er gratis reklamevenninner skiftes ut av og til. 

Nei, den businessen der er shady altså. Ta saken til Forbrukerrådet! 

Anonymkode: d129d...a68

Skrevet

Såpass ja...så det er ikke bare meg. Jeg kommer til å gå videre med, ikke fordi at det er snakk om veldig store summer, men syns ikke hun bør slippe unna med dette. Flere burde gjort det samme.

Anonymkode: 723e8...0bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...