Gå til innhold

Når det kommer til en kjappis på f.eks et toalett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinnen må jo være våt ved penetrering, hva da når det blir spontan sex og en kjappis? Man kan da ikke bruke lang tid på å gjøre dama våt, da er det ikke kjappis.

så hvordan gjøres det? Går man med glidekrem i lomma til en hver tid?

Anonymkode: 95a47...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan umulig ha ligget med mer enn 1 kvinne. At best.

Anonymkode: ef037...0b6

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke noe særlig god ide å ha verken kjappe eller lange om kvinnen ikke er naturlig våt. Unntaket er om man kjenner kvinnen godt nok til å vite at hun er skikkelig kåt selv om ikke tilstrekkelig våt. Et problem som kan oppstå med alderen spesielt. 

En kvinne skal selvfølgelig være tilstrekkelig kåt når man har sex, og hovedregel er at hun er tilstrekkelig kåt når hun er tilstrekkelig våt. Unntakene bør man ha snakket om, for er man voksne nok til å ha sex bør man være voksne nok til å snakke om sex. Kvinner som ikke er kåt nok til å være klar for sex skal man ikke bare smøre glid på og kjøre i gang med. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg kan bli klissvåt av å råkline i et par minutter dersom det er med en fyr jeg liker godt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kona mi blir våt bare jeg stryker henne over rompa...alltid klar 👌

Anonymkode: 26f11...451

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kona mi blir våt bare jeg stryker henne over rompa...alltid klar 👌

Anonymkode: 26f11...451

Våt i rompa? Da er det nok noe annet, kompis. Muligens ei teskje bløtt 💩

Anonymkode: 59df0...c2a

Skrevet

Jeg er som regel "alltid " klar. Elsker mannen min og tenner noe voldsomt på han. Kan være plaskende våt etter en arbeidsdag og bare må ha han når jeg ser han. 

Hvor vått det er/blir kan viariere med syklusen også. Om mot formodning hodet er kjappere enn musa så slikker han meg litt eller fingrer, eller bruker spytt.

Anonymkode: 1ffbc...685

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke sånn at alle kvinner må ha fingring og oralsex i 20 min før de blir våte.

Når man er så nøden at man finner ut man skal inn på et toalett for å pule, da er man gjerne kåt og våt på forhånd. Da har det skjedd et mentalt forspill i forkant der, man har klint, man har funnet ut man bare måååå ha hverandre med en eneste gang om det så er på handicap-dassen på utestedet. Da er man allerede kåt og våt før man har begynt. Selv liker jeg "mentalt" forspill. Snakke om det, ta litt på, litt blikk, sende en sexy melding, eller et sexy bilde. Han forrige jeg datet, vi gikk gjerne ut og tok en øl og havnet alltid inn på sexsnakk, og da ble jo jeg våt og han fikk ereksjon, og vi halvløp hjem og rev av hverandre klærne og pulte så fort vi var innenfor døren. Da var praten over pilsen hele forspillet.

En annen sak er at man kan bli veldig fort våt, bare man tenker tanken, eller med noen sekunder med lidenskapelig klining, og om man faktisk er tørr ved penetrering (si at du blir vekket av det, om man har den type avtale), så kan skjeden smøre seg fort.

Alle kvinner er ikke like her altså, og jeg sier IKKE at man ikke skal drive med forspill! Jeg var sammen med en som aldri fingret eller slikket, ikke bare er det drita kjedelig, men ja, jeg merket det på smøringen eller kanskje mer at skjeden ikke ble "elastisk" nok, jeg ble sår og revnet og det svir etter en stund. Det har noe for seg å bruke litt tid også, spesielt om du har litt størrelse på penis.

Anonymkode: 54afa...57a

• Nyttig 4
Skrevet

For bare en kjappis så holder det med utfloden

Anonymkode: 7f1d6...ca0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For bare en kjappis så holder det med utfloden

Stemmer sikkert for idioter av menn som ikke forstår at sex er noe begge skal nyte, ikke bare han. 

Skrevet

Aldri vært et problem. Aldri trengt glidemiddel for vaginal sex. Alltid klar 😜

Anonymkode: 19809...b76

• Liker 2
Skrevet
On 10/20/2023 at 8:13 PM, Trolltunge said:

Stemmer sikkert for idioter av menn som ikke forstår at sex er noe begge skal nyte, ikke bare han. 

Og slik snakker en egoistisk kvinne. 

Jeg får aldri orgasme av en kjappis, men det gir meg stor glede å se hvor stor pris partner setter på det. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og slik snakker en egoistisk kvinne. 

Jeg får aldri orgasme av en kjappis, men det gir meg stor glede å se hvor stor pris partner setter på det. 

Nei, slik snakker en klok kvinne, som har knekket koden på hvordan et sexliv bevares god, aktivt og til glede for begge år etter år etter år. ( 20 år så langt.)

Hva jeg gjør for min partner, med iver, kåthet og glede, kan ikke du tolke ut fra hva jeg ikke gjør fordi det ikke er smart å gjøre, men jeg kan dele med deg at egoistisk er jeg så absolutt ikke. 

Endret av Trolltunge
Skrevet

Bare å spytte i neven, og gni henne i skrittet, så ta et par drag i kuken å kjøre den inn. Det er helt sant. Jeg har sett det på film.

Anonymkode: 276bc...2d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare å spytte i neven, og gni henne i skrittet, så ta et par drag i kuken å kjøre den inn. Det er helt sant. Jeg har sett det på film.

Anonymkode: 276bc...2d4

Jeg har faktisk opplevd dette. Jeg ung, uerfarne, og han 5 år eldre og liksom erfaren. Han gjorde dette, og det førte til 1: Sex med ham var selvfølgelig ikke noe deilig. 2: Jeg ble sår, hoven, svidde og klødde, og ble derfor ikke interessert i mer sex. 3: Jeg dumpet ham etter to uker. (Voksne meg hadde gjort det kjappere.) 4: Han har for evig og alltid fått status som verste elsker jeg har opplevd. 

Om dette tiltaler menn må de bare kjøre på. Jeg har inntrykk av at å være til latter seksuelt sett er noe menn frykter, og å kjøre på tørt/med spytt er å gjøre seg selv til latter. 

Skrevet

Jeg tenker at så lenge begge er klare for en kjappis - så er lysten der for begge og ikke kun for mannen.

Er lysten der for kvinnen så er hun enten våt eller i ferd med å bli våt.

Om det kun er mannen som vil ha en kjappis, så betyr fremdeles nei, nei.

Anonymkode: bf4f5...04a

Skrevet

Når jeg leser slike tråder, er jeg egentlig glad libidoen min er på bunnen 😂

Herlighet så folk holder på. "Bare måååå ha det" haha herregud det blir så fjernt for meg, at folk går rundt og er sprengkåte offentlig. At de ikke har kontroll på kroppen sin 😂 Jaja, for all del. 👍

Anonymkode: 7a9e5...06f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Når jeg leser slike tråder, er jeg egentlig glad libidoen min er på bunnen 😂

Herlighet så folk holder på. "Bare måååå ha det" haha herregud det blir så fjernt for meg, at folk går rundt og er sprengkåte offentlig. At de ikke har kontroll på kroppen sin 😂 Jaja, for all del. 👍

Anonymkode: 7a9e5...06f

Hva vil du med dette innlegget?

Til din informasjon så vil ikke jeg ha kontroll på lysten min. Den skal leve sitt eget liv og bli dyrket både alene og sammen med mannen min. 

Det er ingenting galt med seksuallyst, sex, kåthet, hormoner, orgasme, intimitet. Det er noe vi er utstyrt med fra naturens side som skal omfavnes for en sunn psykisk og fysisk helse.

Anonymkode: 1ffbc...685

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...