AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 For noen år siden møtte jeg en mann som var på forretningsreise i nabobyen min. Vi ble straks forelsket, og jeg flyttet snart til hans by. Det var tegn, som jeg burde sett, men sånn ble det ikke. Nå kan jeg se tilbake på et kontrollerende forhold, med psykisk mishandling og høy aggresjon. I sinne kunne bolig og inventar ta skade, men jeg lærte meg etter årene å føye meg. Igjen sitter jeg med hverken venner eller familie. Han hadde meninger om alle, så jeg kranglet og tok avstand fra alle. Han visste jo best. Han leste alle meldingene mine, jeg måtte ha posisjon på hele tiden. Daglig fikk jeg høre hvor ubrukelig jeg var og diverse tjenester Han gjorde for meg for mitt eget beste. Han visste alltid bedre enn meg hva jeg trengte. På minne har jeg mange historier. Men det handler ikke om det nå.. Det er et tilbakelagt kapittel. Jeg er 80% sykemeldt nå, for å kunne ha litt kontakt med jobb. Jeg har funnet meg et lite hus å leie i hans hjemby, hvor min jobb er. På sikt må jeg komme meg tilbake også ønsker jeg meg nok hjem til familie og gamle venner. Jeg må ta kontakt, vet bare ikke helt hvordan. Akkurat nå bor jeg i hvert fall her. Og kjenner kun han. Tross at han var en jævli kjæreste, horribel samboer og et grusomt menneske innimellom..så var sexen god. Han ønsker å ha sex. Det har han snakket om. Å bli fwb. Jeg lurer på å utnytte han til det. Han ønsker ikke å bli sammen med meg. Det vet jeg. Jeg får ukentlig diverse meldinger om hvor fint han har det uten meg, og hvor fritt og deilig han har det uten noen som meg. Så. Hva med bare sex? Fastlegen og psykologen min mener jeg bør kutte han helt utav livet. Men jeg har ikke tenkt å bli sammen igjen. Bare til sex. Av og til. Når jeg vil, på mine vilkår. Er det så farlig? Og kanskje hvis jeg er ensom og vil ha noen cafe med eller kino ei gang i blant. Jeg skal ikke trekkes inn i noe mer. Men bare utnytte han siden jeg er ensom.. Er ikke det passelig? Anonymkode: 37106...bfb 1
sicario Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 Syntes du skal lytte til legen og psykologen din. 10 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #3 Skrevet 19. oktober 2023 Det er fullkomment idiotisk, faktisk. Anonymkode: c4afb...ac7 5 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Skrevet 19. oktober 2023 Han komme garantert til å få kontrollen på deg igjen om dere blir fwb... Krav om at du er trofast til han, evt hver skam om du flørter med andre, og gud hjelpe meg om hva som skjer om han får påvist sexsykdom... Du vil ikke utnytte han, tro meg, han kommer til å utnytte deg... Anonymkode: 592b9...0f0 3
feliek54 Skrevet 19. oktober 2023 #5 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): For noen år siden møtte jeg en mann som var på forretningsreise i nabobyen min. Vi ble straks forelsket, og jeg flyttet snart til hans by. Det var tegn, som jeg burde sett, men sånn ble det ikke. Nå kan jeg se tilbake på et kontrollerende forhold, med psykisk mishandling og høy aggresjon. I sinne kunne bolig og inventar ta skade, men jeg lærte meg etter årene å føye meg. Igjen sitter jeg med hverken venner eller familie. Han hadde meninger om alle, så jeg kranglet og tok avstand fra alle. Han visste jo best. Han leste alle meldingene mine, jeg måtte ha posisjon på hele tiden. Daglig fikk jeg høre hvor ubrukelig jeg var og diverse tjenester Han gjorde for meg for mitt eget beste. Han visste alltid bedre enn meg hva jeg trengte. På minne har jeg mange historier. Men det handler ikke om det nå.. Det er et tilbakelagt kapittel. Jeg er 80% sykemeldt nå, for å kunne ha litt kontakt med jobb. Jeg har funnet meg et lite hus å leie i hans hjemby, hvor min jobb er. På sikt må jeg komme meg tilbake også ønsker jeg meg nok hjem til familie og gamle venner. Jeg må ta kontakt, vet bare ikke helt hvordan. Akkurat nå bor jeg i hvert fall her. Og kjenner kun han. Tross at han var en jævli kjæreste, horribel samboer og et grusomt menneske innimellom..så var sexen god. Han ønsker å ha sex. Det har han snakket om. Å bli fwb. Jeg lurer på å utnytte han til det. Han ønsker ikke å bli sammen med meg. Det vet jeg. Jeg får ukentlig diverse meldinger om hvor fint han har det uten meg, og hvor fritt og deilig han har det uten noen som meg. Så. Hva med bare sex? Fastlegen og psykologen min mener jeg bør kutte han helt utav livet. Men jeg har ikke tenkt å bli sammen igjen. Bare til sex. Av og til. Når jeg vil, på mine vilkår. Er det så farlig? Og kanskje hvis jeg er ensom og vil ha noen cafe med eller kino ei gang i blant. Jeg skal ikke trekkes inn i noe mer. Men bare utnytte han siden jeg er ensom.. Er ikke det passelig? Anonymkode: 37106...bfb ikke gjør det- hør på legen 1
Enmanelskeråhate Skrevet 19. oktober 2023 #6 Skrevet 19. oktober 2023 Han gjør deg så syk at du ikke kan arbeide men du lurer på å fortsette å ha sex med han?? Alt er mulig tydeligvis..herregud 5 1
Eloise12345 Skrevet 19. oktober 2023 #7 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg synes at du skal høre på hva psykolog og lege sier. Utifra hva du forteller: ville tatt avstand til han. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #8 Skrevet 19. oktober 2023 Nei. Flytt hjem. Anonymkode: 4385e...9d8 1 1
katties Skrevet 19. oktober 2023 #9 Skrevet 19. oktober 2023 FRIENDS with benefits??? Han er ikke akkurat noe vennlig. Hold deg unna. Ville også ikke stolt på at han plutselig ikke gjør noe du er imot under sex... 1
Eloise12345 Skrevet 19. oktober 2023 #10 Skrevet 19. oktober 2023 7 minutter siden, katties said: FRIENDS with benefits??? Han er ikke akkurat noe vennlig. Hold deg unna. Ville også ikke stolt på at han plutselig ikke gjør noe du er imot under sex... Enig. Det er ikke riktig situasjon.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #11 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg var i et voldelig forhold, med mye psykisk mishandling, bla ting du nevner. Jeg trengte hjelp til å komme meg bort, og han prøvde lenge å beholde kontrollen over meg etter at jeg var flyttet. Jeg endte opp som ufør, med bla cptsd. Det er riktignok ikke bare pga han jeg har fått den skaden, men det er det som preger meg mest i hverdagen i dag. Jeg kan ikke fatte at du i det hele tatt tenker på å se han, langt ifra å ligge med han?!? Er du rusk? Du må flytte, du trenger andre folk rundt deg, noen som bryr seg om deg. Jeg tror du ikke ser selv hva skade han kan ha gjort, og du bør absolutt høre på behandlere! Hvorfor er du sykemeldt? Hvorfor flytter du ikke nå, så fort du kan? Om du fortsetter å treffe han, så blir det verre, og han får tilbake full kontroll over deg. Anonymkode: 74775...799
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #12 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg kan dele min erfaring med deg. Jeg var i samme situasjon som deg, noe svært traumatisk skjedde i livet mitt og endte opp med å la meg trøste av sex med eksen. Vet du hva? Det ble bare verre enn da vi var sammen. Han ble eklere og slemmere, og når han viste den kalde siden til så var den verre enn første gang. De er ikke menneskelige. Ikke gjør som jeg gjorde. Gå til psykolog og spør hvorfor du vil belønne noen som mishandla deg med SEX Anonymkode: 2cb39...a1b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #13 Skrevet 19. oktober 2023 Er folk virkelig så dumme og stakkarslige som dette eller er dette represantivt for hvordan kvinnehjernen faktisk fungerer? Det er jo helt latterlig at man ikke har mer hjernekapasitet enn som så. Så sinnsykt stakkarslig og desillusjonert, skulle nesten tro enkelte var født i går. Anonymkode: 8b5f7...d59 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #14 Skrevet 19. oktober 2023 Herregud. Det er han som utnytter deg. Skal du virkelig bli en tømmestasjon for han? Du må jo vise at du har litt mer selvrespekt enn det der…. Anonymkode: 37ad3...08d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #15 Skrevet 19. oktober 2023 Eg tru du fortsatt er litt hjernevasket, styr unna! Halve landet er jo menn....finn deg noe bedre! Anonymkode: 340c7...d77 1
Maskinfører Skrevet 19. oktober 2023 #16 Skrevet 19. oktober 2023 Du eier deg selv så du trenger ikke og bry deg om hva han mener
I Grosny Skrevet 19. oktober 2023 #17 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anonymkode: 37106...bfb Han er narkotika for deg. Hold deg unna. Det finnes sikkert hundre andre gutter i byen du kan ta en runde med, gutter som ikke er skadelige for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå