AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #21 Del Skrevet 21. oktober 2023 Møbler fra Jysk (med unntak av senger) Kraner o.l. fra Vikingbad Vask fra Hafa Parkett fra Harmoni Hvitevarer fra AEG Mange bomkjøp gjennom årene 😅 Anonymkode: 47c9e...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #22 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 19.10.2023 den 20.58): Jeg har kun brukte møbler i min leilighet, eneste jeg har nytt er et nattbord jeg fikk av min mor, men det som er ødelagt, -jo, det er nattbordet! Nattbordet jeg legger tlf og briller på liksom. Anonymkode: babf0...f58 Haha samme her, kjøpte/fikk alle møblene mine brukt, kjøpte bokhylle på jysk og satte opp noen bøker. Den knakk samme kveld. Trespon plater til 1500kr. Anonymkode: 5ac6a...b49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #23 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hjelp! Har akkurat bestilt nesten alle hvitevarer fra ikea 😳 hva er feil med de?? 😩 Anonymkode: 0ab79...1d8 Oppvaskmaskin vasket dårlig hold ikke lenge Stekeovn klikka gang på gang og måtte ha flere servicer. Ikea vrir seg unna all jobb og det ble min jobb å få tak i servicemann hver gang. Platetopp pep i tide og utide og var generelt dårlig. Ventilator er det eneste de kan greit. Anonymkode: 11339...8f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #24 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 19.10.2023 den 18.30): Ikke akkurat kvalitet, men jeg skal aldri kjøpe potter med urteplanter igjen. Fikk masse trips i hus og måtte kaste nesten alle stueplantene mine 😮💨 Anonymkode: 44f3c...3ca Bare å kjøpe, men man skal altid sette ny planter, urter og blomster i karantene før de settes sammen med resten av husplantene. Vanlig regel. Noe jeg trudde alle visste. Anonymkode: 588aa...015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jif Skrevet 21. oktober 2023 #25 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hjelp! Har akkurat bestilt nesten alle hvitevarer fra ikea 😳 hva er feil med de?? 😩 Anonymkode: 0ab79...1d8 Mamma og pappa har vært uheldig med komfyrplate. Selv hadde jeg toppmodellen av oppvaskmaskin (Whirlpool). Ikea sa den hadde 5 års garanti og at garantien deres var såååå mye bedre enn de andre. Etter ca 4 år var plastdelene i maskinen blitt porøse og rotoren i topp datt derfor ned. I tillegg var det delvis plast som holdt kurvene oppe, og de begynte å hangle også. Tok med bilder, deler og kvittering på kundeservice. Personen der var hyggelig, men det var ikke denne som behandlet saken. Da var IKEA plutselig vanskelig. Plastdelene var da ikke en del av garantien. Holdt på litt frem og tilbake, men ga opp. Derfor sprer jeg heller ryktet til venner og kjente om at jeg ville droppa IKEA. Har hørt lignende historier fra andre. Endret 21. oktober 2023 av Jif skrivefeil 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #26 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hjelp! Har akkurat bestilt nesten alle hvitevarer fra ikea 😳 hva er feil med de?? 😩 Anonymkode: 0ab79...1d8 Jeg har hvitevarer fra ikea, oppvaskmaskin funker fint, men komfyren steker litt skeivt. Hatt alt i 7 år, ser ikke ut som de skal ta kvelden enda (bank i bordet). Kjøpte sofa fra modern living på Skeidar - aldri igjen! Sofaen var en ting, men kundeservicen var helt krise. Har faktisk ikke vært 100% fornøyd med noen av møblene jeg har kjøpt fra Skeidar. Jysk er ekstrem dårlig kvalitet, kjøpte en kommode derfra som datt sammen etter 3 dager, aldri igjen! Anonymkode: fda99...4f2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #27 Del Skrevet 21. oktober 2023 Baderomsmøbler fra viking bad. Overprisa ræl. Anonymkode: 77263...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #28 Del Skrevet 21. oktober 2023 Kombinert vaskemaskin og tørketrommel Anonymkode: bdb92...398 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #29 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kombinert vaskemaskin og tørketrommel Anonymkode: bdb92...398 Vi har en AEG. Funket sååå bra i rundt ett halvt års tid. Nå må vi kjøre tørkeprogram opp til 3 ganger før det er tørt.. Har hatt reparatør 1 gang og må tilkalle han på nytt. Må også kjøre skylleprogram etter vask-og tørketromlingsprogram, ellers blir neste klesvask fulle av lo.. og det var ikke bare å få vekk. Anonymkode: 5e5e2...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #30 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hjelp! Har akkurat bestilt nesten alle hvitevarer fra ikea 😳 hva er feil med de?? 😩 Anonymkode: 0ab79...1d8 Vi har, og har nesten alltid, hatt alle hvitevarer fra ikea. I grunn like fornøyd med dem som andre, MEN vi opplevde elendig kundeservice da vi skulle bruke garantien på en av oppvaskemaskinene. Etter 7 mnd med frem og tilbake, og servicemenn hos oss flere ganger i løpet av den tida så gikk vi på elkjøp ig kjøpte ny. har byttet kjøkken nettopp i nytt hus nå, og har igjen alt fra ikea. Hvis noe ryker np så går vi bare rett andre steder å bytter i stedet fir å holde på med kundeservicen der. produktene greie, men kundeservice er bunn Anonymkode: 386d6...d1f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #31 Del Skrevet 21. oktober 2023 Kjøkken fra Huseby. Dørene vrir seg. Lukkefunksjonen må stadig justeres. Malingen ble slitt av på hjørnene etter 2-3 måneder. Forøvrig er dørene umulig å holde rene. En dør har rett og slett gått i oppløsning. Har hatt kjøkkenet i 2 år, byttet flere deler og hatt folk her for å se på det/justere 5 ganger. Hver eneste gang er det en kamp, for Huseby leverer jo bare kvalitet, så de nekter for at noe er galt... Anonymkode: d4d99...1bf 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #32 Del Skrevet 21. oktober 2023 Gardena sprinkler, hageslange og automatisk robotklipper. Bortkasta tid, penger og ressurser (gummi og plastmaterialer). Hadde investert stort, tømr slangene for vann lenge før frosten, men de funka alikevel ikke på år 2 🤣🤣 Anonymkode: 4f8ac...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #33 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har hvitevarer fra ikea, oppvaskmaskin funker fint, men komfyren steker litt skeivt. Hatt alt i 7 år, ser ikke ut som de skal ta kvelden enda (bank i bordet). Kjøpte sofa fra modern living på Skeidar - aldri igjen! Sofaen var en ting, men kundeservicen var helt krise. Har faktisk ikke vært 100% fornøyd med noen av møblene jeg har kjøpt fra Skeidar. Jysk er ekstrem dårlig kvalitet, kjøpte en kommode derfra som datt sammen etter 3 dager, aldri igjen! Anonymkode: fda99...4f2 Jeg har to hagestoler og et hagebord fra Jysk, det er faktisk topp kvalitet som står ute på en veranda om vinteren. Og i hagen om sommeren. Så de kan ha gode møbler også. Anonymkode: 62172...919 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #34 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Haha samme her, kjøpte/fikk alle møblene mine brukt, kjøpte bokhylle på jysk og satte opp noen bøker. Den knakk samme kveld. Trespon plater til 1500kr. Anonymkode: 5ac6a...b49 Off! Det håper jeg du reklamerte på! Jeg har noen dyner fra jysk, ett år etter kjøp kunne de ikke oppdrive sengetøy som passet lenger Anonymkode: babf0...f58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. oktober 2023 #35 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Off! Det håper jeg du reklamerte på! Jeg har noen dyner fra jysk, ett år etter kjøp kunne de ikke oppdrive sengetøy som passet lenger Anonymkode: babf0...f58 Er det spesielle mål på dem? Er det tilfeldigvis 150 bredde på enkeltdyner? Det er i så fall svenske standardmål. Ikea har dynetrekk som passer, og putetrekk som passer svenske standardmål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #36 Del Skrevet 22. oktober 2023 Sort matt kjøkken! Mitt er fra HTH. UMULIG å holde rent. Må vaskes hele tiden på en spesiell måte (med microfiberklut, et spesielt vaskemiddel og nal) for at det ikke skal bli skjolder. Aldri mer sort MATT kjøkken. Anonymkode: 43080...da9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 22. oktober 2023 #37 Del Skrevet 22. oktober 2023 Kombiskap fra Gorenje. Alle skuffene i frysedelen er knekt/ødelagt etter 5 år, og ei av hyllene i døra i kjøledelen knakk for noen uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #38 Del Skrevet 22. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Sort matt kjøkken! Mitt er fra HTH. UMULIG å holde rent. Må vaskes hele tiden på en spesiell måte (med microfiberklut, et spesielt vaskemiddel og nal) for at det ikke skal bli skjolder. Aldri mer sort MATT kjøkken. Anonymkode: 43080...da9 Bruk magisk svamp og tørk av Anonymkode: 061ce...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. oktober 2023 #39 Del Skrevet 22. oktober 2023 Telys fra europris..de brennes rett ned,og etterlater seg mye voks igjen rundt kanten,også soter de ekstremt mye.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #40 Del Skrevet 22. oktober 2023 Plissegardiner fra kid- sånn man kan åpne både oppe og nede. Festene knakk etter kort tids bruk, og umulig å få strammet de godt nok til at de holdt seg oppe uten å sige nedover... Fikk nye fester (i feil farge) når jeg klaget, så må montere de helt på nytt. Anonymkode: 22f9c...3f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå