Biedronning Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Jeg har en mann som nå plutselig har kjøpt seg løs bryster, klær, sminke, undertøy, strømper, sko, parykk og det hele. Kjenner dette er utrolig vanskelig for meg, jeg føler at jeg ikke kan prate med noen om dette, jeg kjenner det hele er vanskelig å fordøye. Jeg trenger virkelig å ha noen å prate med som kanskje kjenner seg igjen i kaoset jeg har av tanker og følelser. Jeg har forsøkt å prate med han om dette og syns det er vanskelig å nå inn når det kommer til dette temaet. Endret 19. oktober 2023 av Biedronning
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 Hvis dama mi hadde behov for å kle seg ut som mann med en tennissokk nedi bokseren så tror jeg ikke at jeg kunne ha fortsatt forholdet. Sorry, det blir for sært for meg. Anonymkode: bdd8d...4be 7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #3 Skrevet 19. oktober 2023 Hva er det med dette som er vanskelig for deg da? Hvorvidt han ønsker å kle seg i kvinneklær har da ingenting med hans seksualitet å gjøre. Det er absolutt ingen relasjon mellom å kle seg i kvinneklær som mann og ligge med andre menn. Anonymkode: 6e180...df4 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Skrevet 19. oktober 2023 Biedronning skrev (4 minutter siden): Jeg har en mann som nå plutselig har kjøpt seg løs bryster, klær, sminke, undertøy, strømper, sko, parykk og det hele. Kjenner dette er utrolig vanskelig for meg, jeg føler at jeg ikke kan prate med noen om dette, jeg kjenner det hele er vanskelig å fordøye. Jeg vet at han er biseksuell og livredd for at han skal leve ut dette et hakk videre. En dag i uken stenger han seg inn på et rom og kler seg ut, dette er tydelig stor skam for han. Jeg trenger virkelig å ha noen å prate med som kanskje kjenner seg igjen i kaoset jeg har av tanker og følelser. Jeg har forsøkt å prate med han om dette og syns det er vanskelig å nå inn når det kommer til dette temaet. Det er nok dessverre ikke lenge før han vil at du skal ta han med strap-on hver gang dere har sex. Anonymkode: b55ca...70e 1
Biedronning Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det med dette som er vanskelig for deg da? Hvorvidt han ønsker å kle seg i kvinneklær har da ingenting med hans seksualitet å gjøre. Det er absolutt ingen relasjon mellom å kle seg i kvinneklær som mann og ligge med andre menn. Anonymkode: 6e180...df4 Han har spurt meg nemlig om jeg kan ta han med strap - on hvor han er utkledd slik. så han har et reelt ønske om å bringe dette inn i vårt sexliv. men der har jeg satt foten ned, det klarer jeg ikke 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg forstår at dette er vanskelig for deg. Men husk at det er enda mer vanskelig for han. Klarer dere å snakke sammen om dette da? Jeg hadde taklet det om det kun var hjemme, men om mannen min skulle ha kledd seg som dame i offentligheten så hadde jeg slitt. Anonymkode: 339fa...112 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #7 Skrevet 19. oktober 2023 5 minutter siden, Biedronning said: Han har spurt meg nemlig om jeg kan ta han med strap - on hvor han er utkledd slik. så han har et reelt ønske om å bringe dette inn i vårt sexliv. men der har jeg satt foten ned, det klarer jeg ikke Det høres egentlig mer ut som mannen din vil VÆRE kvinne, ikke kle seg ut som kvinne. Så det kan godt være at mannen din er trans, og det er mye mer enn å bare «kle seg ut». Hva er det som er vanskelig for deg med å ta han med strap on da? Anonymkode: 6e180...df4 2
KnekkeBørre Skrevet 19. oktober 2023 #8 Skrevet 19. oktober 2023 La ham nå endelig prøve det. Såkalte kvinneklær er jo fordømt ubehagelig å gå i. Har jeg hørt.. 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #9 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det som er vanskelig for deg med å ta han med strap on da? Anonymkode: 6e180...df4 Det er da MER enn godt nok at hun ikke har lyst, akkurat som med alt annet man gjør i senga. Anonymkode: b8788...65d 9 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #10 Skrevet 19. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Det er da MER enn godt nok at hun ikke har lyst, akkurat som med alt annet man gjør i senga. Anonymkode: b8788...65d Ja, jeg har heller ikke sagt noe annet? Jeg lurer på hva det er som er vanskelig for henne med denne situasjonen - for det har TS ikke sagt noe om så langt i denne tråden. Hun har bare sagt at det er «vanskelig». Hva er vanskelig, og hvorfor? Anonymkode: 6e180...df4 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #11 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg har heller ikke sagt noe annet? Jeg lurer på hva det er som er vanskelig for henne med denne situasjonen - for det har TS ikke sagt noe om så langt i denne tråden. Hun har bare sagt at det er «vanskelig». Hva er vanskelig, og hvorfor? Anonymkode: 6e180...df4 Man trenger da ikke å forsvare hvorfor man ikke har lyst til noe, har man ikke lyst så har man ikke det. Jeg har ikke lyst å ha trekant, ikke lyst å ligge med en dame, ikke lyst å ha analsex, og absolutt ikke ta mannen med strap-on. Alt det hadde vært vanskelig for meg, og jeg vet ikke nødvendigvis hvorfor, det byr meg bare imot 🤷 Anonymkode: b8788...65d 8 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #12 Skrevet 19. oktober 2023 Eksen min, og far til mine barn, drømte om å være crossdresser. Han sa ikke noe om det selv, men jeg fant det ut ved å snoke på nettleserloggen, hvor han vurderte å kjøpe/hadde kjøpt løspupper osv. For meg var det spikeren i kista. Vi hadde alltid slitt med det seksuelle. Der jeg hadde behov for en sterk, ivrig og litt dominerende mann, mens han var tafatt og ville bli oppvartet. Vi slet ellers i forholdet også, veldig ulike, men når sexen også tok slutt, så... Ja. Jeg tenner rett og slett ikke på noen som vil kle seg som dame. Blir nesten kvalm ved tanken på å ha sex med vedkommende. Jeg tenner på maskulinitet. Gikk mange runder med meg selv hvor jeg prøvde å godta det, men det nyttet ikke. Det verste er at man ikke kan snakke med noen om det. Ville jo ikke selge ut ham heller, vi har jo barn sammen. Selv mine beste venninner kunne jeg ikke si noe til. Hvordan har dere det ellers, ts? Anonymkode: c5295...4fd 2 7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #13 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg er tilhenger av at man ikke skal begrense hverandre i forhold. Men det er både lov og forståelig (når du tross alt er heterofil) å ikke klare å tenne på en mann som kler seg som en dame rundt deg. Dersom min mann hadde kommet med en sånn hemmelighet, hadde jeg støttet ham i å kunne utforske, men hadde avsluttet kjærlighetsforholdet. Man er ikke uten betingelser, og en betingelse for meg er at han ikke er/fremstår som kvinne. Jeg vil ikke være sammen med en kvinne. Jeg elsker mannen min, og tror faktisk jeg kunne blitt en god venninne om han var trans, men jeg kunne ikke vært i forholdet da. Anonymkode: d7a87...ef6 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2023 #14 Skrevet 19. oktober 2023 Han hadde ikke "kledd seg ut"...han hadde kledd seg om til en annen variant av seg selv. 👍 2
Tiuren Skrevet 19. oktober 2023 #15 Skrevet 19. oktober 2023 1 hour ago, Biedronning said: Jeg har en mann som nå plutselig har kjøpt seg løs bryster, klær, sminke, undertøy, strømper, sko, parykk og det hele. Kjenner dette er utrolig vanskelig for meg, jeg føler at jeg ikke kan prate med noen om dette, jeg kjenner det hele er vanskelig å fordøye. Jeg trenger virkelig å ha noen å prate med som kanskje kjenner seg igjen i kaoset jeg har av tanker og følelser. Jeg har forsøkt å prate med han om dette og syns det er vanskelig å nå inn når det kommer til dette temaet. For å få litt orden i kaoset, er problemet at han vil "være dame" eller hva andre vil tenke om at han har slike lyster? Vil han være det når dere er alene eller ute blant naboer og venner?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #16 Skrevet 19. oktober 2023 Biedronning skrev (2 timer siden): Jeg har en mann som nå plutselig har kjøpt seg løs bryster, klær, sminke, undertøy, strømper, sko, parykk og det hele. Kjenner dette er utrolig vanskelig for meg, jeg føler at jeg ikke kan prate med noen om dette, jeg kjenner det hele er vanskelig å fordøye. Jeg trenger virkelig å ha noen å prate med som kanskje kjenner seg igjen i kaoset jeg har av tanker og følelser. Jeg har forsøkt å prate med han om dette og syns det er vanskelig å nå inn når det kommer til dette temaet. Har du prøvd å snakke med noen hos FTPE-Norge? Jeg har en mann som langt på vei er som du beskriver. Han bruker ikke løspupper, hår eller sminke, men liker strømper og klær (og trolig sko) og ellers liker han både seksuelt og på andre måter å bli sett på som feminin og underdanig kvinne. Jeg har, i motsetning til deg, alltid visst at vi var på vei hit. Selv om vi begynte i det små med damestrømper og mer forsiktig dominans av ham så så jeg dette komme. Jeg både tenner på dette og føler meg vel med det på alle måter men det er selvsagt ikke rett for alle. Jeg kan sympatisere med sjokket hvis man tror/ håper man har en maskulin/ dominant mann. Jeg vet ekser av min kjære har blitt skuffet. Han prøvde å få med siste eks på "leken" men det falt ikke henne naturlig overhodet. Mens jeg lever fint med at min kjære har både et maskulint og et feminint uttrykk- og at nesten all hans seksualitet er feminin. En venn av meg gikk andre veien, han kledde seg mye om til kvinne, men la det vekk da han fikk nåværende kjæreste/kone. Han sier det går greit for ham å ikke leve det ut. Til syvende og sist er det du som må finne ut om det er noe du kan leve med. Anonymkode: fba17...7d7 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #17 Skrevet 19. oktober 2023 Først stenger han seg inne på et rom for å leve ut dette han har undertrykket. Hvis ts er av den aksepterende sorten og tillater dette i stua en sen fredagskveld, så blir det snart også lørdag og deretter har hun en transdame i huset hele helga og så får du ikke stoppet det for trangen blir for presserende. Enten må hun være som kona til Benestad eller så blir det skilsmisse. Anonymkode: 52786...c6e 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #18 Skrevet 19. oktober 2023 Han har en fetisj og du trenger ikke å ta del i den om du ikke ønsker eller føler deg komfortabel med det. Dere bør også vurdere om dere passer sammen. Anonymkode: fd5a0...03a
Juniper Skrevet 19. oktober 2023 #19 Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Jeg har virkelig ingenting i mot transer. Men jeg personlig har et behov for å kunne se på mannen min som mann. Jeg tenner ikke på damer. Så for meg ville dette vært en oppvekker og så kroken på døra. Når denne livsløgnen hans nå sprekker, så er det jo ingen måte å gjøre om det på. Og jeg ville ikke sett noen vei videre. Endret 19. oktober 2023 av Juniper 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #20 Skrevet 19. oktober 2023 Btw, det heter kle seg om, ikke kle seg ut. Kle seg ut gjør man for teater. Anonymkode: fba17...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå