AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg er ei på 48, som i fjor sommer ble fortalt av lege at jeg nok var på vei inn i overgangsalder. Frem til september hadde jeg normal menstruasjon. Hadde en situasjon etterpå som resulterte i ekstremt stress, og null mens i oktober. Gikk til akupunktør og fikk mens igjen i november. Enda en ekstremt stressende situasjon etter det, og null mens. Var til samme akupunktør på tirsdag forrige uke, fordi at hver eneste måned siden november i fjor, så har jeg hatt to uker med typiske menssmerter i mageregion og puppene har vært så vonde at de ikke kunne blitt tatt på. Siden tirsdag har det vært verre, enda mer premenstruelle smerter, grunnet akupunktur. Håper at jeg virkelig får «utløsning» i form av menstruasjon denne gangen, for jeg orker ikke dette her i flere måneder til Noen som har hatt lignende? Noe annet som kan gjøres? Anonymkode: fd7b1...586
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #2 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er ei på 48, som i fjor sommer ble fortalt av lege at jeg nok var på vei inn i overgangsalder. Frem til september hadde jeg normal menstruasjon. Hadde en situasjon etterpå som resulterte i ekstremt stress, og null mens i oktober. Gikk til akupunktør og fikk mens igjen i november. Enda en ekstremt stressende situasjon etter det, og null mens. Var til samme akupunktør på tirsdag forrige uke, fordi at hver eneste måned siden november i fjor, så har jeg hatt to uker med typiske menssmerter i mageregion og puppene har vært så vonde at de ikke kunne blitt tatt på. Siden tirsdag har det vært verre, enda mer premenstruelle smerter, grunnet akupunktur. Håper at jeg virkelig får «utløsning» i form av menstruasjon denne gangen, for jeg orker ikke dette her i flere måneder til Noen som har hatt lignende? Noe annet som kan gjøres? Anonymkode: fd7b1...586 Mormor ble født da mora var 48. Anonymkode: 5c7c0...7ab
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Skrevet 20. oktober 2023 Kan nevne at jeg ikke har hatt sex på gudvethvor lenge så det er ikke noe sånt. Anonymkode: fd7b1...586
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Skrevet 21. oktober 2023 Er det ingen som har hatt lignende eller vet om noen som har hatt eller hørt om det? Anonymkode: fd7b1...586
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 Hørest helt normalt ut. Du er på vei inn i overgangsalderen å føste tegn er at mensen blir ustabil. Jeg har det på samme måte har hatt det sånn et par år no, jeg nærmer meg 50. Alle symptomer på at mensen skal komme er der, men den kommer ikke å en blir bare uggen. Vi må bare stå i det🙂 Anonymkode: b6021...452
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #7 Skrevet 21. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hørest helt normalt ut. Du er på vei inn i overgangsalderen å føste tegn er at mensen blir ustabil. Jeg har det på samme måte har hatt det sånn et par år no, jeg nærmer meg 50. Alle symptomer på at mensen skal komme er der, men den kommer ikke å en blir bare uggen. Vi må bare stå i det🙂 Anonymkode: b6021...452 Trodde ikke den bare skulle bli borte 😔 Jeg har noen ganger før blitt så stresset OG redd (for andre ting) at jeg har mistet mensen noen ganger. Anonymkode: fd7b1...586
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #8 Skrevet 22. oktober 2023 Altså, jeg trodde ikke den bare ble borte etter å ha kommet igjen, men nå har det jo vart et år så da er det vel over? Jeg er dessverre ufrivillig barnløs og så det er SÅÅ tungt 😔😭💔 Anonymkode: fd7b1...586 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #9 Skrevet 25. oktober 2023 Fikk mensen min i går. Anonymkode: fd7b1...586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå