AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 Hei, Igår ble appene til snap og messenger oppdatert, og jeg får nå ikke varsel. Må rett og slett gå inn i appene for å sjekke, utrolig irriterende! Har en iPhone 12, oppdatert til nyeste iOS. Er det flere som sliter, eller har jeg feil en plass? Anonymkode: 4889c...571
Duff Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Igår ble appene til snap og messenger oppdatert, og jeg får nå ikke varsel. Må rett og slett gå inn i appene for å sjekke, utrolig irriterende! Har en iPhone 12, oppdatert til nyeste iOS. Er det flere som sliter, eller har jeg feil en plass? Anonymkode: 4889c...571 Sånn har det vert på alle mine mobiler uanvengig av merke. Noe varsler går gjennom, andre ikke.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Skrevet 20. oktober 2023 Har du dobbeltsjekket at du har på varsler inne på innstillingene? Dette gjelder per app. Du må også inn på hver enkelt app for å se om du har valgt å skru på varsler. Det er nemlig slik at disse kan skru seg av fra oppdatering til oppdatering. Andre ting du kan gjøre: - At du har på fokustid/stillemodus - ta omstart av hele telefonen Får du varsler av andre apper? Gå inn og sjekk innstillingene til den aktuelle appen, og "kopier" disse over på snap og messenger. og det siste er at det kan være en bug, og da må vi vente på at apple kommer med fix til det. Anonymkode: eab2e...b01
Fotball77 Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Jeg har akkurat samme problem. Opprettet en tråd om det også før jeg så din. Dvs med messenger i hvert fall da, får ikke så mye på snap så det vet jeg ikke enda.
Fotball77 Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 Fikk plutselig varsler igjen i dag så virker som om det har ordnet seg igjen nå. Telefonen hadde oppdatert ios i natt så kanskje det var det som var grunnen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå