Gå til innhold

Ja, det er jeg som er gift med bygdetullingen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel, nei?

Anonymkode: 2c450...1c8

• Liker 3
Skrevet

Det høres ikke ut som dere er kompatible til å bo sammen. Kanskje det er bedre for dere å være særboere, hvis du vil fortsette i dette forholdet? 

Anonymkode: 03fe3...d80

• Liker 12
Skrevet

Jeg hadde også blitt irritert for det med søppelet. 

Men jeg synes du skal skjerpe deg angående hans innspill til interiøret. Det er BEGGES hjem. 

Anonymkode: 38302...d04

• Liker 34
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Herregud.

Skill dere og finn dere noen andre som dere faktisk trives med å være sammen med.

Jesus.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men jeg synes du skal skjerpe deg angående hans innspill til interiøret. Det er BEGGES hjem. 

Ja, da blir det jo fint her. Kan vel sette toalettet på en pidestall i stua også da, det blir fint. 

Anonymkode: c485f...119

• Liker 27
  • Hjerte 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Noen må forklares ting i klartekst:

Sitat

Nå som vi har ryddet uthuset så må vi ikke putte nye ting i det.

Du tok nok for gitt at han skulle tenke det samme som deg, dumt å ta det for gitt.

Anonymkode: 8a7e5...21a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen må forklares ting i klartekst:

Du tok nok for gitt at han skulle tenke det samme som deg, dumt å ta det for gitt.

Anonymkode: 8a7e5...21a

Ja det er sant. Får ta det på egen kappe. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, da blir det jo fint her. Kan vel sette toalettet på en pidestall i stua også da, det blir fint. 

Kanskje ikke alt handler om hva du (eller venninnene dine) synes er fint? (Og et toalett er vel ikke det samme som en helikopterskulptur?) 

Jeg mener ikke at man ikke skal snakke sammen, men det er faktisk begges hjem. Og da kan ikke én styre alt etter sin egen smak. Tenk hvis det var motsatt og han ville bestemme alt! 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

🤣Jeg lo høyt jeg!

Kjenner meg igjen. Han strever med manglende språk og tomrom inni seg, så han fyller livet med skrot. Jeg (du?) sliter med innvendig kaos og MÅ ha orden på utsiden. Av og til går det ei kule varmt her og. 😜 Så samarbeider vi en stund, til neste gang. 

Kjekt å haaaa....

• Liker 32
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Haha jeg dauer av latter😂😂😂😂😂

Har ingen råd, men gleder meg til neste kapittel av boken "Livet med skrotnissen"😂😂😂

Anonymkode: e6b60...7ee

• Liker 34
  • Hjerte 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Mufle skrev (2 minutter siden):

🤣Jeg lo høyt jeg!

Kjenner meg igjen. Han strever med manglende språk og tomrom inni seg, så han fyller livet med skrot. Jeg (du?) sliter med innvendig kaos og MÅ ha orden på utsiden. Av og til går det ei kule varmt her og. 😜 Så samarbeider vi en stund, til neste gang. 

Kjekt å haaaa....

Ja det stemmer nok bra det. Og så er det jo mest av samarbeidet. Men innimellom, innimellom er det sånn som dette. Og da er det greit å ventilere litt. 

• Liker 2
  • Hjerte 5
Skrevet

Min første tanke: Hvem vil han si han si at bygdetullingen er gift med? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han fikk jo helikopteret da, bare sånn forresten. 

• Liker 10
Skrevet

Ok. 
Jeg tror han er gift med en som sliter med kontrollerende adferd og manglende sinnemestring.

For dere ryddet, sier du. Var han enig? Ditt nivå av «ryddighet», ts, er gjeldende bare for deg. Hans nivå av ryddighet er gjeldende bare for han. Deres, felles, nivå av ryddighet? Det må dere enes om. Uten at en av partene (her deg) tyr til beskyldninger, kontrollerende adferd, psykisk vold etc.

Og la oss nå si at han (uten frykt for negative konsekvenser om han sa nei) ble med på å rydde. Dere ryddet ut av boden. Hvorfor var det ikke dere som skulle laste, kjøre og kaste? Meldte han seg frivillig til å ta resten av arbeidet? Hvorfor kunne ikke du tatt det? Er du ikke en likeverdig voksen?

Samme med stuen: din stue kan se ut slik du vil. Hans stue kan se ut slik han vil. Deres, felles, stue, må dere (igjen uten roping, skriking og andre hersketeknikker fra deg) enes om. 

Anonymkode: b846e...80c

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet

🤣🤣🤣 dødsbra innlegg, lo godt.. føler med deg da, ikke gøy å samle på søppel, det er faktisk unødvendig.

håper på flere historier 😉

Skrevet

Får dere til å se Tv? 

Føler med deg 😅 Det er jo trist for han også, ikke lett å være skrotnisse høres det ut som 

Anonymkode: bb540...ec8

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Føler med stakkars hi. Etter å ha brukt deler av livet mitt på å oppdra voksne menn med redusert boevne, ee jeg bare så glad for å ha funnet meg en designorientert estet.

Skal menn bestemme like mye som kvinner når det gjelder hus, må de begynne med å skaffe seg kunnskap om og interesse for temaet.

Anonymkode: 8d680...eb8

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok. 
Jeg tror han er gift med en som sliter med kontrollerende adferd og manglende sinnemestring.

For dere ryddet, sier du. Var han enig? Ditt nivå av «ryddighet», ts, er gjeldende bare for deg. Hans nivå av ryddighet er gjeldende bare for han. Deres, felles, nivå av ryddighet? Det må dere enes om. Uten at en av partene (her deg) tyr til beskyldninger, kontrollerende adferd, psykisk vold etc.

Og la oss nå si at han (uten frykt for negative konsekvenser om han sa nei) ble med på å rydde. Dere ryddet ut av boden. Hvorfor var det ikke dere som skulle laste, kjøre og kaste? Meldte han seg frivillig til å ta resten av arbeidet? Hvorfor kunne ikke du tatt det? Er du ikke en likeverdig voksen?

Samme med stuen: din stue kan se ut slik du vil. Hans stue kan se ut slik han vil. Deres, felles, stue, må dere (igjen uten roping, skriking og andre hersketeknikker fra deg) enes om. 

Anonymkode: b846e...80c

Bare en som er kontrollerende selv og driver med hersketeknikk selv klarer å lese det du klarte ut av dette innlegget.. skjerpings. Ikke døm andre på deg selv.. gud bedre for en oppførsel da 😳

Anonymkode: 37b0e...fdb

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Gleder meg til fortsettelsen. 🫢 Hva finner du neste gang? Hva skal han bruke det gamle toalettet til? Dukket de nye stroppene opp?

Kunne blitt julekalender av det her! 😂 Håper oppriktig at det blir det. 

Anonymkode: f740a...b5e

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...