Roligtiger Skrevet 19. oktober 2023 #1 Del Skrevet 19. oktober 2023 Tror dere drømmer eller mareritt har no betydning for den virkelige verden? Eller er det noe som bare er sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Del Skrevet 19. oktober 2023 For ting du har opplevd, ja Anonymkode: 2898a...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. oktober 2023 #3 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): For ting du har opplevd, ja Anonymkode: 2898a...6d4 Drømmer er hjernen din som forsøker å prosessere dine tanker, følelser og inntrykk etter dine opplevelser. De kan belyse hva som plager deg. Ofte er bildene sterke, men det er fordi det settes flombelysning på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 19. oktober 2023 #4 Del Skrevet 19. oktober 2023 Lawyam skrev (9 minutter siden): Drømmer er hjernen din som forsøker å prosessere dine tanker, følelser og inntrykk etter dine opplevelser. De kan belyse hva som plager deg. Ofte er bildene sterke, men det er fordi det settes flombelysning på. Vi vet ikke enda hvorfor vi drømmer, det er mange ulike teorier, men ingen konsensus. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #5 Del Skrevet 19. oktober 2023 Kan være en lang historie, for å, som de sier, bearbeide det du har opplevd her. Eller så kan det være andre ting. Som er litt mer utenfor det folk flest ønsker å høre om. Er uansett aldri farlig å drømme. Skjer ingenting med den fysiske kroppen i drømmen. Så det er helt trygt. Det morsomme med drømmer, om du er bevisst at du drømmer, er å kunne velge hva man vil gjøre. Fks hvis du vil fly så kan du det osv. Anonymkode: 4e9bc...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg planlegger ny hund, og har dalt ned på hvilken rase, men drømte at jeg hadde skaffet meg en helt annen rase i stedet for. Usikker på hvordan jeg skal tolke det. Anonymkode: 7f895...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #7 Del Skrevet 19. oktober 2023 Det hadde vært supert hvis det betydde noe. For inatt drømte jeg at jeg var kjæreste med Harry Styles 🤩 Anonymkode: 73b13...e03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 21. oktober 2023 #8 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg drømmer ofte om at jeg sitter på en høy ronse/huske langt oppi luften og nesten faller av. Bare nesten, så jeg må tvi holde meg for å ikke falle av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #9 Del Skrevet 21. oktober 2023 Ja, drømmelivet er komplekst og jeg tror ikke at det er tilfeldig at vi drømmer. Lucid-drømming og astral projection er eksempler på hvor spennende drømmeuniverset kan være. Anonymkode: 91d87...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #10 Del Skrevet 21. oktober 2023 Drømte at jeg så første episoden en reboot av Friends, våknet opp da episoden var over og rulleteksten begynte. Dersom drømmer har en mening lurer jeg fælt på hva det skulle bety. Anonymkode: 07e5c...6c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #11 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg drømmer ofte at jeg er på en stor båt (som en stor hurtigbåt) som selvfølgelig kjører helt vilt og jeg er ute på dekk og prøver og holde meg fast. Har også drømt at jeg er på en slags stor platform og prøver å ikke falle i vannet. Og så har jeg falt i vannet i noen drømmer og prøver å holde meg flytende og det er alltid noen etter meg. Fatter ikke hvorfor jeg ofte drømmer om store høyder og vann??? Anonymkode: e7568...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. oktober 2023 #12 Del Skrevet 21. oktober 2023 Tipper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #13 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, drømmelivet er komplekst og jeg tror ikke at det er tilfeldig at vi drømmer. Lucid-drømming og astral projection er eksempler på hvor spennende drømmeuniverset kan være. Anonymkode: 91d87...965 Klardrøm og astralprojeksjon på norsk da 😊 Anonymkode: c688a...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #14 Del Skrevet 23. oktober 2023 Min avdøde mann besøker meg i drømmene. Jeg har min egen mening om hva dette er. Men kan jo ikke skrive noe på kg om det, for da kommer hele bataljonen og håner deg. Anonymkode: 4f454...d22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #15 Del Skrevet 25. oktober 2023 I drømmer er følelser det viktigste. Hva følte du. Det som skjedde i drømmen kan være metaforisk og ofte være basert på ditt våkne liv. Har du noe undertrykt kommer dette ofte frem i drømmene. Det kan ofte være saker som er med andre, uoppgjørte følelser i forbindelse med andre, m.m. Da kan det hjelpe å snakke ut om det til personen Anonymkode: 121cd...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #16 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg har hatt ekle mareritt i det siste. Blant annet at jeg var den skyldige i en offentlig skyteepisode og jeg prøvde å rømme. Prøvde til og med bytte klær for å rømme. Også at barna mine dør. Jeg er den fredligste personen i verden. Så har vært ulykkelig over å drømme så ekle ting. Anonymkode: 9ffd0...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 27. oktober 2023 #17 Del Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har hatt ekle mareritt i det siste. Blant annet at jeg var den skyldige i en offentlig skyteepisode og jeg prøvde å rømme. Prøvde til og med bytte klær for å rømme. Også at barna mine dør. Jeg er den fredligste personen i verden. Så har vært ulykkelig over å drømme så ekle ting. Anonymkode: 9ffd0...b63 Det høres bare ut som du er redd for at noe skal skje med de og at du føler dårlig samvittighet for noe (behøver ikke være noe galt du har gjort, men bare at du er veldig følsom på alt du gjør eller sier, veeeldig samvittighetsfull) og har lyst å flykte og gjemme deg fra det, bytte ham... Dårlig selvbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #18 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lawyam skrev (8 minutter siden): Det høres bare ut som du er redd for at noe skal skje med de og at du føler dårlig samvittighet for noe (behøver ikke være noe galt du har gjort, men bare at du er veldig følsom på alt du gjør eller sier, veeeldig samvittighetsfull) og har lyst å flykte og gjemme deg fra det, bytte ham... Dårlig selvbilde? Ja. Er på mange måter i en ekstern livskrise. Prøver å komme meg vekk fra et ekstremt kristent miljø som har kuet meg hele livet. Anonymkode: 9ffd0...b63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 28. oktober 2023 #19 Del Skrevet 28. oktober 2023 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 28. oktober 2023 #20 Del Skrevet 28. oktober 2023 Betyr ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå