AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 Brystene mine er 75I, store og tunge og gir meg generelt sett mye nakkevondt, samt at jeg sliter med å finne klær jeg føler meg vel i. De er rett og slett for mye, og med trange topper ser jeg vulgær og upassende ut. Resten av kroppen min er relativt slank, bmi er på 25. Men så er det dette da? Er det lurt å legge seg under kniven for to friske bryster som ‘kun’ er for store? Noen som har vært i mine sko? Anonymkode: a5edf...2b5 1
Perfume Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg gjorde det samme. Og jeg har aldri angret! Ble en helt ny verden, slippe vond nakke og rygg osv. Men dette er en ting du selv må velge ❤️ for deg! 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #3 Skrevet 19. oktober 2023 Dette vet du selvsagt best selv. Men jeg opplever innlegget ditt som at du kjenner på både fysisk og psykisk ubehag rundt dette. Jeg synes det taler for. Anonymkode: 21235...124 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Skrevet 19. oktober 2023 Din beskrivelse taler jo FOR at du skal gjøre brystene mindre. Du beskriver fysiske smerter, og psykisk ubehag. Det er ingenting i innlegget ditt som sier "Men jeg vil ikke". Anonymkode: b64c7...61f 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #5 Skrevet 19. oktober 2023 Tenk deg en fremtid der du kan løpe til bussen eller for å rekke heisen uten at to store sandsekker tynger deg ned og dunker opp og ned? Det er jo en utrolig lettelse å få en mer "håndterbar" str på brystene! Klær vil passe mye bedre. Trenger ikke spesial-bh-er lengre, kan kjøpe bh hvor som helst etter operasjonen, for eksempel. Du vil få en nettere figur i sin helhet. Jeg ville gjort det. Tatt operasjonen, og fått et enklere og lettere liv. Anonymkode: 1afdb...f53 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Skrevet 19. oktober 2023 Du må hvertfall være sikker før du kommer til operasjonen. Hvis kirurgen mener du er for usikker så kan h*n nekte deg operasjonen Anonymkode: 12d58...505
n_97 Skrevet 19. oktober 2023 #7 Skrevet 19. oktober 2023 Trives du med store bryster? Høres ikke sånn ut siden du oppfatter deg som vulgær i trange topper. Er det verdt ryggproblemer? Jeg tok operasjonen på riksen og de gutta som opererte meg kunne jammen sitt fag! Har fått tilbakemelding at jeg kunne stått modell, så godt utført var det. Utrolig deilig å ikke grøsse hver hver gang jeg ser meg i speilet toppløs!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #8 Skrevet 19. oktober 2023 Gjorde det samme selv. Valgte privat klinikk med offentlig avtale og googlet kirurgen nøye. Har aldri angret en dag i mitt liv! Nå er dette 10 år siden og det er så godt å være i balanse foran. Nakkesmerter er borte og trettheten mellom skulderbladene er borte. Ingen søkk over skuldre etter bh og trening er en drøm. Jeg ser faktisk slankere ut også nå som puppene passer resten av kroppen min. At jeg også har struttende pupper og er midt i 50-årene er bonus. Jeg ble litt mer følsom i brystvortene og det kan enten være grunnet selve operasjon og nervebaner, eller at draget på digre mugger gjorde dem ufølsomme innen. Anonymkode: 54d46...042
den Skrevet 19. oktober 2023 #9 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg tok reduksjon/løft for snart 5 år siden og har aldri angret. Siden det også ble gjort et løft har jeg et ganske stort arr, som en omvendt T, i tillegg til at areola også måtte løsnes og sys på plass igjen. Den siste biten var jeg litt bekymret for siden jeg var redd for at nervene skulle bli ødelagt. Det ble de heldigvis ikke, og arret er for meg en liten pris å betale for det som føles som et nytt liv.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #10 Skrevet 19. oktober 2023 Bare vær oppmerksom på at brystreduksjon kan gi ammeproblemer. Det er en av få fysiske årsaker til at noen kvinner må gi opp å amme/fullamme. Vet ikke om du har barn? Men det kan bli en konsekvens. ❤️ Anonymkode: 72c02...af1 1
Forundret.. Skrevet 19. oktober 2023 #11 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Brystene mine er 75I, store og tunge og gir meg generelt sett mye nakkevondt, samt at jeg sliter med å finne klær jeg føler meg vel i. De er rett og slett for mye, og med trange topper ser jeg vulgær og upassende ut. Resten av kroppen min er relativt slank, bmi er på 25. Men så er det dette da? Er det lurt å legge seg under kniven for to friske bryster som ‘kun’ er for store? Noen som har vært i mine sko? Anonymkode: a5edf...2b5 Som du sier så er de jo ikke bare kun for store, de plager deg og foringer livskvaliteten din... I og med at du har fått det offentlig så tyder vel det i seg selv på at det ikke er smårusk. Det er kun du som avgjør om du skal eller ikke skal. Du har nå fått muligheten. De jeg kjenner som har utført det angrer iallefall ikke.
Forundret.. Skrevet 19. oktober 2023 #12 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare vær oppmerksom på at brystreduksjon kan gi ammeproblemer. Det er en av få fysiske årsaker til at noen kvinner må gi opp å amme/fullamme. Vet ikke om du har barn? Men det kan bli en konsekvens. ❤️ Anonymkode: 72c02...af1 Dette kan bli ett problem uansett! Det er veldig mange som sliter med amming, av både fysiske årsaker og psykiske årsaker. En venninne av meg hadde kun ett problem når det gjaldt amming/ melkeproduksjonen og det var det at det ene brystet lakk mye.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #13 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Brystene mine er 75I, store og tunge og gir meg generelt sett mye nakkevondt, samt at jeg sliter med å finne klær jeg føler meg vel i. De er rett og slett for mye, og med trange topper ser jeg vulgær og upassende ut. Resten av kroppen min er relativt slank, bmi er på 25. Men så er det dette da? Er det lurt å legge seg under kniven for to friske bryster som ‘kun’ er for store? Noen som har vært i mine sko? Anonymkode: a5edf...2b5 Jeg ville prioritert frisk nakke og rygg over friske bryster i denne situasjonen. Anonymkode: cdda4...ffa
Rødstrupa Skrevet 19. oktober 2023 #14 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Brystene mine er 75I, store og tunge og gir meg generelt sett mye nakkevondt, samt at jeg sliter med å finne klær jeg føler meg vel i. De er rett og slett for mye, og med trange topper ser jeg vulgær og upassende ut. Resten av kroppen min er relativt slank, bmi er på 25. Men så er det dette da? Er det lurt å legge seg under kniven for to friske bryster som ‘kun’ er for store? Noen som har vært i mine sko? Anonymkode: a5edf...2b5 Du blir så fornøyd m/resultatet. Jeg har selv gjort det for mange år siden ig aldri angret. Riktig nok gjorde jeg det på privat klinikk men jeg kjenner 2 som har gjort det samme på offentlig sykehus og de er også fornøyd m/resultatet. Du vil føle deg mye mer vel mm. Lykke til🤗
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #15 Skrevet 19. oktober 2023 Ikke gjort det selv men kjenner ei som fikk sånn operasjon pga ryggsmerter. Hun er i så mye bedre humør av og ikke ha vondt hele tiden. Hun angrer ikke. brystene hennes vokste mye under amming. Så etter de ikke skulle ha flere barn, fikk hun ny time til og redusere på nytt. Vet ikke om hun hadde noen plager under amming. Anonymkode: f92f2...422
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #16 Skrevet 19. oktober 2023 Bare gjør det, du vil ikke angre. Aldri hatt så fine pupper jeg, og de ti ganger lettere 👌🏻 Anonymkode: 943b9...c32 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #17 Skrevet 19. oktober 2023 Anbefales! Tok reduksjon for 13 år siden, aldri angret en dag! Hadde det likt med kroppsform og nakkeproblemer. Anonymkode: 8ffff...cbd
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #18 Skrevet 19. oktober 2023 Takk for svar damer! Da gjør jeg det 👍 Ts Anonymkode: a5edf...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #19 Skrevet 19. oktober 2023 Er det noen gode grunner til å IKKE gjøre det da? Anonymkode: 7c538...9d0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #20 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen gode grunner til å IKKE gjøre det da? Anonymkode: 7c538...9d0 Skjære i en ellers frisk kropp…? Ts Anonymkode: a5edf...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå