AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg liker ikke boblete jakker. Kan gjerne være dun, men jakken må være glatt. Den må dekke rumpa, helst gå litt nedover lårene. Den må være svart, og helst ikke koste mer enn 1500-2000. Gjerne billigere.. Kjøpte denne for et par år siden, men den er jo ikke for de kaldeste dagene. Den er mer høstjakke: https://www.obs.no/klar/dameklar/jakker-dame/parkas-dame/2085868?v=Obs-7022324753809&gclid=CjwKCAjwp8OpBhAFEiwAG7NaEl1q6mQqFQOKDAKr6n31ZziMllo4WrHGdB_bxkDP_gbMhZwPOrab-BoCULEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Kan godt ligne denne, bare være varmere Anonymkode: b9c22...eb0 1
Peterpan91 Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 Har dessverre ingen tips. Men anbefaler å se på Zalando. De pleier å ha et bra utvalg i mange forskjellige prisklasser😊
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #3 Skrevet 19. oktober 2023 Var forresten veldig fornøyd med Svea for noen år siden. Kjøpte en brukt da jeg bodde i Sverige i noen år. Den var varm og deilig, beste jakken jeg har hatt, men nå er den for liten. Da jeg flytta hjem til Norge var jeg overrasket over at jeg så maange Sveajakker ute i byen, men det var kun unge jenter som gikk med den. Og meg da. Hvis Sveatrenden har gått over blant ungdommen kjøper jeg gjerne det igjen. Tips til hvor man kan finne en "billig"? Anonymkode: b9c22...eb0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg leter etter en vinterjakke i god kvalitet, ikke polyester etc. Men det er sviiindyrt🫣Har funnet en med 80%dun og 20%andefjær som er bittelitt fasong på. Liker ikke oversized da jeg er petite og drukner. Anonymkode: 0b1ac...c8f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #5 Skrevet 19. oktober 2023 Parkaser er gjerne ikke så varme. Går du litt opp i pris får du noe mye varmere. Anonymkode: 0af73...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå