Gå til innhold

Beste sex for dere menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammen med en voksen mann i slutten av 40 årene. Vi har vært sammen i 2 år. Han er litt enkel i sexlivet, favoritt stillingen hans er at han kommer inn i meg bakfra mens vi ligger i skje. Han kommer også av at jeg runker han eller gir han en skikkelig blow job. Er litt ute etter å høre hva dere menn liker best i sengen? Jeg kunne godt tenke meg enda mer variasjon og er redd det blir kjedelig for han i lengden selv om han velger stillingen selv .. 

Anonymkode: 87c66...ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også ganske enkel i sengen. Jeg liker å slikke i tillegg til det dere gjør. Det er godt mulig han har hatt damer som er mindre utforskende enn deg og at han synes dere har et spennende sexliv.

Jeg setter veldig pris på at hun sier klart hva hun vil. Det tar litt press fra mine skuldre samtidig som det er turn-on.

Du trenger ikke være så redd for at han skal  kjede seg. Det høres mer ut som du kjeder deg. Da får du bare foreslå ting. 

Anonymkode: ebbb4...049

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Mr. Ron
Skrevet

Tror ikke du skal være så bekymret for mannen. Vi menn er jo litt egosentrert i utgangspunktet. Spør heller om han kan gjøre noe som du liker eller drømmer om. F.eks «prøv det her…». Ta små skritt, ikke bruk opp arsenalet med en gang…

Skrevet
Mr. Ron skrev (54 minutter siden):

Tror ikke du skal være så bekymret for mannen. Vi menn er jo litt egosentrert i utgangspunktet. Spør heller om han kan gjøre noe som du liker eller drømmer om. F.eks «prøv det her…». Ta små skritt, ikke bruk opp arsenalet med en gang…

Er enig her. vi menn skal bruke mer tid på dame en dama bruker på menn.  kan tenke meg 70/30 eller 60/40. Bruke mye tid på å ta på henne. Finne ut hva som gir henne nytelse kysse, pupper fingre fitte og alt som gir henne deilige følelser. Få dama kåt og vår så hun er klar til å bli knullet. Men begge bør finne ut hva den andre liker. Snakke sammen.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kunne godt tenke meg enda mer variasjon

Du vinkler det litt rart. Det er jo du som tror dette blir kjedelig i lengden, for deg. Han styrer jo tydeligvis dit han vil, så da kan vel du gjøre det samme? 

Anonymkode: 70385...147

Skrevet

Hallo. Det er DU som kjeder deg. Litt typisk dessverre, at kvinner tenker så mye over hva menn tenker og synes, at de glemmer hva de selv har lyst til, hva de tenker og synes. Trist.

Anonymkode: 72b7d...92d

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Har lite imot det du beskriver. Men damer som tar litt initiativ og vet hva de liker er ofte å foretrekke. Gjerne litt dirty for å komme skikkelig igang. Uansett, hvis det er du som er misfornøyd så er det du som må løse det.

Anonymkode: 7a37a...ae0

• Liker 2
Skrevet

BDSM

Men hvis fyren ikke tar initiativ i den retningen tviler jeg at han er typen for det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er litt ute etter å høre hva dere menn liker best i sengen? 

At hun bare «tar i mot» og nyter. 
At hun runker og suger meg er ganske uinteressant.

Jeg liker altså best å være «giver». Min ene store turn on er partners nytelse.

Jeg hadde ikke fungert seksuelt med en kvinne som helst vil runke, suge og være den «givende» etc. 

For min del så er denne «fetisjen» såpass sterk, at egen orgasme er underordnet. Jeg kan fint ha sex uten orgasme 9 av 10 ganger så lenge partner nyter.

Anonymkode: 1544d...357

• Hjerte 5
Skrevet

Han høres litt kjedelig og daff ut. Du bør benytte muligheten til å kjøre ditt eget løp. Det høres ut som at du kan gjøre hva du vil. Prøv facesitting. Gni fitta godt over ansiktet hans mens du lugger litt forsiktig i håret, dersom han har hår. Gi han noen dask på ballene av og til, så det kjennes. og på rumpa. Da får du litt liv i den fyren.

Anonymkode: 75003...e36

• Liker 3
Skrevet

For min del handler god sex nesten utelukkende om hvor attraktiv personen jeg har sex med er. Desto mer seksuelt attraktiv hun er jo bedre blir sexen. 

Anonymkode: 22bd6...418

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

For min del handler god sex nesten utelukkende om hvor attraktiv personen jeg har sex med er. Desto mer seksuelt attraktiv hun er jo bedre blir sexen. 

Jeg har faktisk litt motsatt erfaring. Jeg har opplevd at typisk «deilige/sexy» jenter kan være alt for opptatt av hvordan de tar seg ut. De må ha ting i riktig vinkel, kun stilling x eller y osv. de er redd for at de skal se rare eller stygge ut, lage rare lyder osv.

Samtidig har jeg erfart at de deiligste jentene er vant med å få ting servert uten særlig innsats. De har en innarbeidet erfaring om at utseende fører de dit de vil.

De «beste» sexpartnerene opplever jeg er de som gir faen, og bare hengir seg til nytelsen uten tanker om hvordan de tar seg ut. Og det er ofte ikke de deiligste rent utseende messig.

• Liker 6
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har faktisk litt motsatt erfaring. Jeg har opplevd at typisk «deilige/sexy» jenter kan være alt for opptatt av hvordan de tar seg ut. De må ha ting i riktig vinkel, kun stilling x eller y osv. de er redd for at de skal se rare eller stygge ut, lage rare lyder osv.

Samtidig har jeg erfart at de deiligste jentene er vant med å få ting servert uten særlig innsats. De har en innarbeidet erfaring om at utseende fører de dit de vil.

De «beste» sexpartnerene opplever jeg er de som gir faen, og bare hengir seg til nytelsen uten tanker om hvordan de tar seg ut. Og det er ofte ikke de deiligste rent utseende messig.

Sexen er uansett bedre siden de ser bra ut. Hjelper lite om du rir som en gud, om man må lukke øynene for at det ikke er fint å se på. At de attraktive jentene er dårlig i senga er en myte i stor grad oppfunnet av mindre attraktive kvinner som vil øke egen verdi og dra ned bedre jenter, og menn som ikke får sex med attraktive kvinner.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sammen med en voksen mann i slutten av 40 årene. Vi har vært sammen i 2 år. Han er litt enkel i sexlivet, favoritt stillingen hans er at han kommer inn i meg bakfra mens vi ligger i skje. Han kommer også av at jeg runker han eller gir han en skikkelig blow job. Er litt ute etter å høre hva dere menn liker best i sengen? Jeg kunne godt tenke meg enda mer variasjon og er redd det blir kjedelig for han i lengden selv om han velger stillingen selv .. 

Neste gang dere har kastet klærne dytter du han på rygg, sier at nå bestemmer du, så setter du deg på han. Noen ganger må man oppleve at det finnes alternativer, forestille seg det holder ikke alltid. 

Anonymkode: 8fa74...d74

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Vanskelig å være mer enig med noen enn dette. Ikke (over)tenk i senga, følg lystene og instinktet, la kroppen ta seg av resten. Ingen grunn til å bekymre seg for usikkerheter eller komplekser, ender vi opp med å ha sex så er det forsvinnende liten sjanse for at det er noe jeg bryr meg om eller kommer til å fyre oppunder. 

Anonymkode: 8fa74...d74

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

En lang og variert bj er det aller beste, gjerne med edging underveis, rolig og rytmisk, noe deep og til slutt få komme i munnen. Det er det ultimate etter min smak, men det er viktig å kommunisere med partner for å få fasiten.

Anonymkode: 5b7d1...6e2

• Liker 3
Skrevet

Beste sexen er den som er hemningsløs. At hun er trygg på seg selv, trygg på egen kropp og vet (og viser) hva hun vil. «Ta meg sånn», «gjør sånn» eller at hun rett og slett tar styringen innimellom. Jeg liker å være den som gir, men det er veldig digg når hun bjudar på og tar for seg innimellom. 

Og litt off topic, men som svar til noen kommentarer over: ja, jeg må være seksuelt tiltrukket av personen, men det alene trenger ikke å bety at sexen er god. Mange av de penere damene (instababes) jeg har pult har ikke vært i nærheten av de beste. Ofte for mye fokus på hvordan de «tar seg», så da mister vi den hemningsløse biten jeg tenner på. Den beste sexen har vært med trygge damer jeg har vært sammen med over tid, både fwb og forhold. 

Hadde en fwb over lengre tid for en stund tilbake. Hun hadde nok ikke fått veldig mange følgere ved å legge ut bilder på insta, men for en seksuell utstråling og selvsikkerhet den dama hadde. hun var ikke stygg, men ikke innenfor modelkategorien hverken kropp eller ansikt. Ganske alminnelig dame med non få kilo ekstra på kroppen. Helt sinnsyk sex som jeg aldri fikk nok av. Tror nok lite topper sexen med henne. Hun er fortsatt runkemateriale for å si det sånn. Og da er det minner fra sexen jeg tenker på. Hun pusha alle grenser og var så fri i senga. Strippa, dansa, teasa, var helt trygg i egen kropp og visste akkurat hva hun ville. 

Anonymkode: 30cdc...c26

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så lenge du er litt på og viser at du nyter og liker så er alt i orden;)

• Liker 1
Skrevet

Datet en mann i 50 årene. Dette var den eneste stillingen han ville bruke. Og datet en som bare ville ha misjonær og en annen som bare ville bli ridd. Alle 50+. Noe så dørgende kjedelig med bare en stilling, hver eneste gang. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

At de attraktive jentene er dårlig i senga er en myte i stor grad oppfunnet av mindre attraktive kvinner som vil øke egen verdi og dra ned bedre jenter, og menn som ikke får sex med attraktive kvinner.

Det er en erfaringsbasert sannhet etablert av menn som har hatt mye sex. Med både «deilige» og ikke fullt så «deilige» partnere.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...