AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Skrevet 19. oktober 2023 Ser at det er de støvlene som oftes anbefales som gode og varme vintersko. Men hvem av de bør jeg gå for, hva er fordelen og ulempene med de. Det jeg kommer på er at Viking har borrelås, det er jo praktisk for å få de til å sitte godt på foten, kanskje spesielt til de minste? Også var det en som nevnte at kuoma ikke har Gore tex, stemmer det? Er de like lette og har fleksibel såle til eksempel? Anonymkode: db94f...773
Tingelling Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 Vi har hatt kouma fra str 20 og opp, og kouma original er de beste. De et varme og lette for ungene å ha på. Har selv dem til meg. Dog ikke original, så har varmesåler i til de kaldeste dagene. Så Merk at det finnes to modeller som ser likens ut kouma er ikke vanntett, men da har vi vanlige cherrox med for som funker til det formålet.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #3 Skrevet 19. oktober 2023 Tingelling skrev (1 time siden): Vi har hatt kouma fra str 20 og opp, og kouma original er de beste. De et varme og lette for ungene å ha på. Har selv dem til meg. Dog ikke original, så har varmesåler i til de kaldeste dagene. Så Merk at det finnes to modeller som ser likens ut kouma er ikke vanntett, men da har vi vanlige cherrox med for som funker til det formålet. Tåler de ingen ting vann? Anonymkode: db94f...773
Tingelling Skrevet 19. oktober 2023 #4 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tåler de ingen ting vann? Anonymkode: db94f...773 Tja, er det slaps er ungene mine ute i dem, det går bra. men det er ingen Goretex i dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå