AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Det er så mye snakk om utroskap for tiden, og jeg lurer på hvor mange som faktisk opplever det, evt er/har vært utro selv? Hvordan ble det oppdaget, og hvordan gikk det med forholdet? Anonymkode: b8784...6a2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg var utro ved en ONS for en mange år siden. Jeg fortalte det mange år etter. Skulle nok ikke hatt affæren eller sagt det så lenge etter… Jeg ville prøve videre. Partner dyttet meg fra seg i parforholdet, men vi tok ikke steget der en av oss flyttet. Flere ting en utroskap som var problemet her. Nå venter jeg på at partner skal ta steget å flytte (avklart). Lei av å vente, men ikke så lett å finne noe greit i nærheten. Vi har barn sammen. Har skyldfølelse så vanskelig å være hard og kaste partner på dør. Anonymkode: 7786a...c2e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #3 Skrevet 19. oktober 2023 Opplevde utroskap fra en eks. Da vi var på konsert, sa venninna hans: «om jeg ikke var venninna hans, ville jeg ha advart deg mot han…» han hadde en stygg tendens til å kronisk like halvnakne jenter på insta, veldig unge sådane mens han selv var 42. Ordnet tatovering til meg i gave. Viste seg i ettertid at han drev og knulla tatovøren (ei kvinne han sa til meg var lesbisk) mens vi var sammen. De har visstnok et forhold i dag. Vet om to flere som han var utro med mens vi var sammen. Stoler aldri mer på menn etter det der. Anonymkode: edae5...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå