mammaemma Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Flere som har opplevd dette? Er ikke så ille som det pleide å være (tror jeg for jeg tar smertestillende.) Problemet er at det ALLTID kommer om natten og ødelegger nattesøvnen. Skjer sånn 3 x i mnd ca og har vært sånn de 3 siste syklusene. Noen som kjenner til problemet? Dette gjør at jeg må stå opp å bæsje to ganger om natten fordi krampene skaper diaré hos meg og jeg må ta flere smertestillende før jeg får sove. Har ikke ekstreme smerter som før, men nok til at jeg ikke får sove. Dessuten virker smertestillende (1 Ibux og 1 Paracet sammen) noe dårligere enn før, så må ofte ta enda en runde 1 time senere før det endelig virker. Betyr at 1,5-2 timer av nattesøvnen blir ødelagt før jeg får sove. Har noen løsninger/bedre tips som funker? Finnes det f eks smertestillende som virker raskere og er sterkere? Eller heeeelt andre tips? Om dette bare hadde foregått på dagen hadde det ikke vært noe problem..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 3 minutter siden, mammaemma said: Skjer sånn 3 x i mnd ca og har vært sånn de 3 siste syklusene. Du har eggløsningssmerter tre ganger i måneden? Normalt har man da bare eggløsning per menstruasjonssyklus? Er det noe jeg misforstår her, eller kan det være noe annet som plager deg? Anonymkode: 70852...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå