minienthe Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 leter meg ihjel etter den barne tv serien som gikk for mange år siden, Arkadia, shagma ett eller annet, mener den egentlig er fransk. har vært innom de større nettbutikkene som amazon, dvdon osv men den er ikke eksisterende, finner den til og med ikke hvis jeg søker for å laste den ned ??? noen som vet hvor jeg kan få tak i den ?
Gjest Hel Skrevet 25. januar 2006 #2 Skrevet 25. januar 2006 Den finner du dessverre bare på utekstet fransk. NRK har ingen planer om å sende den igjen heller.
minienthe Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2006 det må da vel være mulig å få fatt i den på engelsk et sted ???
Gjest Hel Skrevet 25. januar 2006 #4 Skrevet 25. januar 2006 Ikke som jeg har sett. Uansett ville jeg bare hatt den på fransk, siden det er det jeg vokste opp med! Blir ikke det samme på engelsk.
Arkana Skrevet 25. januar 2006 #5 Skrevet 25. januar 2006 Du kan kjøpe den på fransk her. Søk på "les mondes engloutis".
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #6 Skrevet 25. januar 2006 Duh, kjøpe den? Si meg heller hvor jeg kan få lastet den ned, da vel.. Jeg mener å huske at den var litt skummel.. men introsangen er fremdeles kul, ja...
minienthe Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2006 Duh, kjøpe den? Si meg heller hvor jeg kan få lastet den ned, da vel.. Jeg mener å huske at den var litt skummel.. men introsangen er fremdeles kul, ja... ← tro meg, har lett meg ihjel på de stedene jeg bruker å laste ned men finner den ikke. fransk er uansett ikke aktuellt for jeg skjønner ikke språket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå