Majer Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 Noen kan eksempelvis date noen som er mye yngre, men ikke like mye eldre eller motsatt. Noen har det å gå på nav som dealbreaker. Noen synes det er greit om partneren er alt fra 10 til 30 cm høyere enn seg, men 10cm lavere er dealbreaker. Noen har til og med sixpence som dealbreaker. Et klesplagg på lik linje med olabukse! Så merkelig. Personlig har jeg mest dealbreakere i handlinger- å plage dyr, ikke vise empati etc. For meg er det likegyldig om dama går med olabukse eller kjole, er 4 år yngre eller 4 år eldre, har kort hår eller langt hår. Er sånne som meg egentlig i mindretall eller er det de "ekstreme" som synes best? 1
Gjest ElderMillenial Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Enig med deg i at handling og personlighetstrekk er mer fornuftige dealbrakere enn overfladiske ting som klær og høyde. Tror flertallet også tenker sånn, men at man legger mer merke til de som henger seg opp i trivielle ting da hjernen lettere biter merke til det vi synes er rart eller teit. Alle de som er som oss, det går litt under radaren på en måte, siden det ikke engasjerer like mye.
Gjest Inverto Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg brukte å gruble over dette jeg også, som du sikkert vet. Til slutt så ble jeg lei. Damer på KG og internett representerer ikke de i virkeligheten. Og uansett, om en overfladisk person "avviser" deg pga idiotiske årsaker, så er det vel egentlig du som unngikk en snål person. Derved, er det egentlig du som avviste dem
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 For meg blir det jeg anser som "krav" mer "ønsker" i praksis. Tror jeg aldri har blitt betatt eller forelsket i noen som utfyller hele sjekklista. Men noen ting er ufravikelig da det handler om moral eller levesett... Krav om utseende kan fort falle bort. Perosnlighet er viktigst når alt kommer til alt. Anonymkode: 1fb63...5a3 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Skrevet 19. oktober 2023 Har strengere krav på livstil og oppførsel enn utsendet. Det har jeg også inntrykk av når kvinner forteller hva de liker, veldig ofte skal han være god hjertet, noen vil han skal være intellektuell, sosialt smart, hjelpsom, åpen osv. Noen velger kanskje utsendet først, men er ikke sikkert de heller har så sunne personlighetstrekk da heller, viktig å huske. Kvinner er ikke snille engler som vandrer på jorden hele gjengen, noen er snillere enn andre slik som med menn. Men har også ønsker rundt alder og høyde, alder er viktigst. Hårfarge osv har jeg merket at det er ting jeg liker oftere, så blir jo betatt det kan en ikke gjøre så mye med, men betyr ikke at min fremtidige vil bli akkurat sånn, er enig med 5a3, om at det helst er ønsker men ikke sikkert det blir slik. Men dårlig oppførsel utifra preferansenen er jo turn of for folk generelt. Om ei elsker å drikke kan det hende hun vil tenke det er kjedelig med en mann som ikke gjør, kanskje. Mange slike ting, folk skal jo leve sammen, mange krav har en hensikt. Anonymkode: 3e0eb...ae0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #7 Skrevet 19. oktober 2023 Majer skrev (16 timer siden): Noen kan eksempelvis date noen som er mye yngre, men ikke like mye eldre eller motsatt. Noen har det å gå på nav som dealbreaker. Noen synes det er greit om partneren er alt fra 10 til 30 cm høyere enn seg, men 10cm lavere er dealbreaker. Noen har til og med sixpence som dealbreaker. Et klesplagg på lik linje med olabukse! Så merkelig. Personlig har jeg mest dealbreakere i handlinger- å plage dyr, ikke vise empati etc. For meg er det likegyldig om dama går med olabukse eller kjole, er 4 år yngre eller 4 år eldre, har kort hår eller langt hår. Er sånne som meg egentlig i mindretall eller er det de "ekstreme" som synes best? Du må virkelig mangle perspektiv eller ha høye tanker om deg selv, hvis du tror at mennesker som fokuserer på menneskelige egenskaper er i mindretall. Og nei, det er selvsagt ingen som dropper et menneske pga en sixpence eller en olabukse. Utrolig at noen kan tro noe sånt. Ikke tro på alt du leser her inne! (Feks sixpence-tråden…) Anonymkode: fe6a2...594 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #8 Skrevet 19. oktober 2023 Majer skrev (16 timer siden): Noen kan eksempelvis date noen som er mye yngre, men ikke like mye eldre eller motsatt. Noen har det å gå på nav som dealbreaker. Noen synes det er greit om partneren er alt fra 10 til 30 cm høyere enn seg, men 10cm lavere er dealbreaker. Noen har til og med sixpence som dealbreaker. Et klesplagg på lik linje med olabukse! Så merkelig. Personlig har jeg mest dealbreakere i handlinger- å plage dyr, ikke vise empati etc. For meg er det likegyldig om dama går med olabukse eller kjole, er 4 år yngre eller 4 år eldre, har kort hår eller langt hår. Er sånne som meg egentlig i mindretall eller er det de "ekstreme" som synes best? Vet ikke ass. Anonymkode: f1104...047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå