Hermula Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Jeg venter nr 2 - og det blir vel ca 18 mnd mellom første og andremann. Hva bør jeg velge av vogn? Bor i nornorge, og nykomlingen kommer i septemper. Tenker at jeg trenger en vogn som er lun og god for dem begge gjennom vinteren. Ønsker meg ei vogn som ikke er alt for stor og tung - gjerne tog.
Tirill Skrevet 25. januar 2006 #2 Skrevet 25. januar 2006 Mine er det 18 mnd'er i mellom. Og minsten er født i august. Jeg tenkte samme tanken. Men valget gjorde seg selv... De første 6 mnd'ene hadde jeg ikke behov for tvillingvogn engang. Hadde nok å henge fingrene i så jeg var nesten ikke ut, og de sov på ulike tider. Så jeg skaffet en vanlig tvillingtrille på våren. Dette fungerte knall. Og var faktisk en langt billigere løsning. Hmm det hører vel med til rådet å opplyse om at mine to er svært enkle barn...
Pimbila Skrevet 25. januar 2006 #3 Skrevet 25. januar 2006 Mine er det nøyaktig 18 mnd i mellom. Jeg har en Teutonia Phoenix (togvogn som kan monteres på ulike måter, også bare brukes som enkelvogn). Den synes jeg er genial. Jeg trenger den ikke lenger, så den er til salgs
Hermula Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2006 Mine er det nøyaktig 18 mnd i mellom. Jeg har en Teutonia Phoenix (togvogn som kan monteres på ulike måter, også bare brukes som enkelvogn). Den synes jeg er genial. Jeg trenger den ikke lenger, så den er til salgs ← Den høres flott ut. Vet du hvor mye den veier? Høres flott ut med tilbud om kjøp av brukt vogn, men .... det er litt tidlig for meg enda. (Mye kan skje før september!) Jeg tror nok at jeg vil trenge vogn til begge før neste vinter er over. Skal vi ha storesøster i barnehagen, må jeg nok ta med begge ved levering etc. Tusen takk for svarene
Pimbila Skrevet 26. januar 2006 #5 Skrevet 26. januar 2006 Den er temmelig tung. Ett understell og to sittedeler + litt ekstra. Du får sende meg en PM når det nærmer seg sept da Jeg har bilder liggende på dataen hvis interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå