Gå til innhold

Hvordan er det å ha sex med en mann som ikke har vært intim med ei på 3år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer... er det som å begynne på scrath? Noen erfaringer? Dette en mann som er i 40årene med et langt sexliv tidligere. 

Anonymkode: ba608...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil jo si at det bør være et krav at han aldri har vært intim med ei på 3 år. Helst bør han aldri har vært intim med ei på under 16 år. Det er en grunn til at vi har seksuell lavalder.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Han husker nok gamle kunster, men det er mulig dere ikke trenger hele natta de første gangene :D 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg (K47) hadde vel ikke hatt sex på cirka fem år da jeg starta på nytt med ny partner i en alder av 46. Har aldri hatt så bra sex som jeg har hatt etter det. Samme sier mennene jeg har ligget med. 

Dette vil selvfølgelig variere, men det er håp!

Anonymkode: 96c68...720

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vel som å sykle? Kanskje litt rusten de første sekundene, men når han får litt fart på seg går det sikkert som før🙃

Det er 1000 andre ting jeg heller hadde bekymret meg for enn dette. 

Anonymkode: 57b6a...974

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Kipling said:

Vil jo si at det bør være et krav at han aldri har vært intim med ei på 3 år. Helst bør han aldri har vært intim med ei på under 16 år. Det er en grunn til at vi har seksuell lavalder.

lol 😅🚩

Anonymkode: 12b48...5cb

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel som å sykle? Kanskje litt rusten de første sekundene, men når han får litt fart på seg går det sikkert som før🙃

Ja, og ærlig talt, man må jo få bli kjent med hverandre. Selv om han hadde hatt sex hver dag de siste årene, hadde det jo vært med en annen enn deg, TS. Altså må dere finne ut av hvordan dere er sammen. 

Anonymkode: 8c778...cdb

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg (K47) hadde vel ikke hatt sex på cirka fem år da jeg starta på nytt med ny partner i en alder av 46. Har aldri hatt så bra sex som jeg har hatt etter det. Samme sier mennene jeg har ligget med. 

Dette vil selvfølgelig variere, men det er håp!

Anonymkode: 96c68...720

Okei så det blir ikke helt "nytt" for de? 😉 mulig de enten stresser eller at det vil gå for fort. Aner ikke.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tenker bare litt potens problemer osv. Men om man runker jevnlig vil det jo ikke ha mye å si vel. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker bare litt potens problemer osv. Men om man runker jevnlig vil det jo ikke ha mye å si vel. 

?

Du mener at han holder "formen" vedlike med onani?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

?

Du mener at han holder "formen" vedlike med onani?

Aner ikke

Skrevet

Tenker det kanskje vil være litt for godt for han. Etterlengtet..

Skrevet

Helt vanlig at menn ikke har hatt sex på lang tid. Menn har ikke direkte tilgang på sex slik som kvinner har så det kan gå lang tid mellom hver gang de slipper til. Det er kun 2-3% av menn som lykkes stabilt sett på korttidsmarkedet og kan ha regelmessig sex. 

Anonymkode: 7bce5...34d

• Liker 2
Skrevet

Det var ikke noe problem i vårt tilfelle i hvert fall.

Vi hadde et halvveis forhold lenge, men så opphørte kontakten i 2020. I løpet av disse tre årene hadde verken han eller jeg sex med noen andre da vi møttes igjen nå nylig. 

Sexen var like bra som alle andre gangene var for 3 år tilbake. Enda bedre egentlig. 

Anonymkode: 74b33...7a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var ikke noe problem i vårt tilfelle i hvert fall.

Vi hadde et halvveis forhold lenge, men så opphørte kontakten i 2020. I løpet av disse tre årene hadde verken han eller jeg sex med noen andre da vi møttes igjen nå nylig. 

Sexen var like bra som alle andre gangene var for 3 år tilbake. Enda bedre egentlig. 

Anonymkode: 74b33...7a6

Så godt å høre. Er veldig betatt av han her og vi lå å klinte sist. Går ut ifra st vi snart kommer til å ha, men tror kanskje han er litt nervøs for det, hsn var mesten litt sjelven. Viktig å ha en het stemning i forkant....som vi hadde sist;) 

• Liker 1
Skrevet

Tror det blir riktig bra, jeg. Fyren har en lang samlivserfaring (det er et kvalitetstegn når man er midt i livet) og han er heller ikke en fuck boy (de mangler som regel en lang samlivserfaring, bare 100 korte), og i tillegg har han tatt seg tid til å bli mentalt ferdig med tidligere forhold.

Det lover godt.

Anonymkode: 2f4e8...53e

Skrevet

Der er bare å kjøre på som vanlig, dette er ikke noe man glemmer hvordan man gjør😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror det blir riktig bra, jeg. Fyren har en lang samlivserfaring (det er et kvalitetstegn når man er midt i livet) og han er heller ikke en fuck boy (de mangler som regel en lang samlivserfaring, bare 100 korte), og i tillegg har han tatt seg tid til å bli mentalt ferdig med tidligere forhold.

Det lover godt.

Anonymkode: 2f4e8...53e

Er nok en fornuftig mann, å smarte menn er veldig sexy. Litt nytt for meg at en mann ikke har hatt sex på lenge, men det er som du sier. Han kommer jo fra et langt ekteskap og hatt mye sex der. Jeg derimot har levd singel livet virkelig, men har hatt en fast partner lenge. 

Han virker litt forelsket nå... ser lenge på meg i praten. Blir sjelven når han kliner med meg, ikke nervøs, bare merker pulsen hans. Tror dere også? Egentlig litt pirrende at han ikke har hatt på lenge🙈😅 TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...